Гость Отзыв написан 17 февраля, 2025 год3 просмотра
Укрпошта Грубо порушує права своїх клієнтів По електронним накладним посередницьких порталів Шафа, OLX, Prom і так далі Укрпошта не надає інформацію про отримувача посилки, його телефон, вагу відправлення, індекс та місто отримувача, термін зберігання, суму накладного платежу і так далі, аргументуючи те цим, що це електронна накладна і в ній все є. Але ж цієї електронної накладної немає у Відправника в особистому кабінеті, вона просто в програмі Укрпошти, до якої у Відправника доступу немає. А це означає, що Укрпошта порушує Права Відправника знати всі зверху перелічені дані по посилці, яка належить Відправникові та володіти документом, який їх підтверджує. Укрпошта порушує права фізичної особи, порушує Закони України. Укрпошта зобов'язана при відправці посилки надати ці дані Відправникові або у паперовій накладній або у формі електронної накладної в особистому кабінеті Відправника, як власника посилки. Тобто Укрпошта повинна підв'язати цю електронну накладну в Особистий кабінет Користувача або надати Паперовий документ по посилці, в якому будуть зазначені ці дані. Чек - не є документом, який містить перелічені дані про посилку. Також по чеку неможливо оформити онлайн-рекламацію на відшкодування, так як Відправник не володіє необхідними для цього даними по посилці. Тобто Укрпошта аргументує ненадання паперової накладної тим, що є електронна накладна, Але доступ до електронної накладної не надає. Який жах, люди для них це сміття, яке не повинно знати вагу своєї посилки, термін зберігання, телефон отримувача, індекс та місто Отримувача. Тобто ви навіть не зможете зв'язатися по телефону з Отримувачем, бо Укрпошта вам не надала документ, в якому є телефон отримувача та який є правомірним!!! 5 січня 2024 року я по цьому порушенню прав клієнтів, оформила заяву на Укрпошті, відповідь на яку чекаю по цей день! Поверніть паперові накладні по електронним накладним порталів, якщо ви не можете програмно забезпечити доступ до електронних накладних. Поштомати ви вирішили запровадити??? А як, якщо ви елементарні технічні питання не можете вирішити? Не дай бог тими поштоматами користуватися. За півроку 10 загублених посилок та близько 10 ти написаних рекламацій. Знаєте де загубили? На сортувальних центрах Києва та Львова! Дзвониш на гарячу лінію ,а вони їх там не шукають, кажуть пишіть рекламацію на пошук. Тепер Укрпошта зробила автоматичне сортування, але кудись ділись накладні! Мені як тепер ті онлайн-рекламації оформляти? Де брати дані про посилку??? Мізки Укрпшти всі переїхали до Європи, або, нажаль, загинули чи може їх взагалі ніколи й не було. Залишились тільки людороботи, які навіть на гарячій лінії не розуміють про що мова. Було таке, що й оператор помилково клеїв не той стікер на посилку Помилка в одній цифрі і він вам не той чек роздрукував. Вони кажуть перевіряти на касі. Але чек такий мізерний, що треба брати лупу і при тому кожну цифру вивіряти. Раніше просто прочитав прізвище отримувача біля каси та й усе. Тепер всю відповідальність скинули на Відправника - не перевірив номер посилки - це вже твої проблеми, шукай свою посилку як хочеш, якщо вона не під тим номером поїхала. 3 согласны
Те саме кругом. Гублять. Один тільки лист на розшук двічі подавала. Раз в Києві завис, другий раз десь виїхав і зник по дорозі. А посилок з 10 шт - на розшук подавала 7. І тільки одна доїхала вчасно і більш менш швидко. І це за один місяць!
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Укрпошта Грубо порушує права своїх клієнтів - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
По електронним накладним посередницьких порталів Шафа, OLX, Prom і так далі Укрпошта не надає інформацію про отримувача посилки, його телефон, вагу відправлення, індекс та місто отримувача, термін зберігання, суму накладного платежу і так далі, аргументуючи те цим, що це електронна накладна і в ній все є. Але ж цієї електронної накладної немає у Відправника в особистому кабінеті, вона просто в програмі Укрпошти, до якої у Відправника доступу немає. А це означає, що Укрпошта порушує Права Відправника знати всі зверху перелічені дані по посилці, яка належить Відправникові та володіти документом, який їх підтверджує. Укрпошта порушує права фізичної особи, порушує Закони України. Укрпошта зобов'язана при відправці посилки надати ці дані Відправникові або у паперовій накладній або у формі електронної накладної в особистому кабінеті Відправника, як власника посилки. Тобто Укрпошта повинна підв'язати цю електронну накладну в Особистий кабінет Користувача або надати Паперовий документ по посилці, в якому будуть зазначені ці дані. Чек - не є документом, який містить перелічені дані про посилку. Також по чеку неможливо оформити онлайн-рекламацію на відшкодування, так як Відправник не володіє необхідними для цього даними по посилці. Тобто Укрпошта аргументує ненадання паперової накладної тим, що є електронна накладна, Але доступ до електронної накладної не надає. Який жах, люди для них це сміття, яке не повинно знати вагу своєї посилки, термін зберігання, телефон отримувача, індекс та місто Отримувача. Тобто ви навіть не зможете зв'язатися по телефону з Отримувачем, бо Укрпошта вам не надала документ, в якому є телефон отримувача та який є правомірним!!! 5 січня 2024 року я по цьому порушенню прав клієнтів, оформила заяву на Укрпошті, відповідь на яку чекаю по цей день! Поверніть паперові накладні по електронним накладним порталів, якщо ви не можете програмно забезпечити доступ до електронних накладних.
Поштомати ви вирішили запровадити??? А як, якщо ви елементарні технічні питання не можете вирішити? Не дай бог тими поштоматами користуватися.
За півроку 10 загублених посилок та близько 10 ти написаних рекламацій. Знаєте де загубили? На сортувальних центрах Києва та Львова! Дзвониш на гарячу лінію ,а вони їх там не шукають, кажуть пишіть рекламацію на пошук. Тепер Укрпошта зробила автоматичне сортування, але кудись ділись накладні! Мені як тепер ті онлайн-рекламації оформляти? Де брати дані про посилку??? Мізки Укрпшти всі переїхали до Європи, або, нажаль, загинули чи може їх взагалі ніколи й не було. Залишились тільки людороботи, які навіть на гарячій лінії не розуміють про що мова.
Було таке, що й оператор помилково клеїв не той стікер на посилку Помилка в одній цифрі і він вам не той чек роздрукував. Вони кажуть перевіряти на касі. Але чек такий мізерний, що треба брати лупу і при тому кожну цифру вивіряти. Раніше просто прочитав прізвище отримувача біля каси та й усе. Тепер всю відповідальність скинули на Відправника - не перевірив номер посилки - це вже твої проблеми, шукай свою посилку як хочеш, якщо вона не під тим номером поїхала.
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву