Оцінка за один конкретний випадок! Харків, неділя, 14 липня. Диспетчер зранку зіпсував настрій на весь день. Вперше за 10 років співпраці з Укрпоштою була неприємно вражена рівнем обслуговування. Диспетчер розмовляє так, нібито її потурбували у неробочий час. Прикро, що одна людина може так погіршити враження від сервісу компанії. На жаль, дізнатися від неї ім'я не вдалося, що теж дивно, бо це обов'язкова вимога від персоналу, працюючого з клієнтами. Мені здалося, що я на декілька хвилин повернулася до 80-их років минулого сторіччя.
Достоинства:
Зазвичай все на певному рівні.
Недостатки:
Диспетчер має бути ввічливим та дотримуватись сучасних правил обслуговування.
Так написали хоча б індекс відділення, дату відвідування та номер віконця, якщо прізвище не називає. Сфотографувати її. Можна було її начальницю знайти і запитати прізвище. Як можна вжити якихось заходів по такому відгуку, як ваш: "Якийсь оператор десь у Харкові нахамив"...🤦
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Некомпетентний диспетчер - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
отзыв
Комментарии к отзыву