Лілія Отзыв написан 29 января, 2024 год32 просмотра
Залишу відгук як власниця малого бізнесу. Укрпошта проводила дуже активну кампанію щодо заключення договорів з ФОП, і я абсолютно впевнено можу сказати, що доки існує відділення 02090 з таким підходом та коллективом, ніхто і ніколи не буде сприймати Укрпошту як серйозного поштового оператора (про надійність навіть не кажу).
1. Поведінка та хамовитість співробітників. Одні і ті ж особи працюють, і в даний момент негативна поведінка, напевно, досягла найбільшого піку за весь час існування відділення. Співробітники дуже собі багато дозволяють і при цьому не здатні якісно виконувати елементарну роботу. 2. Штучно створюється заторможеність усіх процесів. Ми цінуємо свій час і час поштових відділень, і завжди самостійно створюємо посилки, друкуємо маркування, зважуємо точними вагами та вказуємо правильні габарити. Ми КОЖЕН ДЕНЬ відправляємо посилки Укрпоштою і оператори відділення вже кожного знають в лице, і якщо у когось "поганий настрій", абсолютно ігнорується все, що ми робимо для пришвидшення відправок, і людина відправляється в кінець черги. Звісно, що тон розмови на рівні базару. Додатково, перемішуються черги з посилками, комуналками, пенсіями і т.д., напевно це коллективу приносить задоволення. Коли ти відстояв чергу, видно як співробітник на тобі (бо ти ж такий розумний, запакував, створив, зважив, промаркував, ще й клятий фоп) починає спеціально тягнути час, переважувати максимального довго посилку і ЯКЩО ВАГА ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ НА ОДИН ГРАМ - ПЕРЕДРУКОВУВАТИ МАРКУВАННЯ. Також може просто встати та піти на хвилину, бо треба.
Цього вже достатньо, щоб перестати користуватись послугами. Особисто ми, так як є автомобіль, на якому веземо посилки кожен день, просто їдемо на відділення на Дарницький площі 02160.
Це не єдиний ресурс, куди я ще продублюю свій відгук. Жах цього відділення вже досягає піку. 1 согласен
неужели в данной ситуации не понятно, что работникам нужно тыкнуть по шоколадке/позолотить ручку и "отношения" сразу наладятся? кроме официальных договоров у нас еще существуют неписанные правила, которыми не получится принебречь
Поприучали, что нужно всем ,,заносить,, вот и живёте по принципу ,,дай за дай,, Люди которые золотят ручки, сами задаром никому доброго дела не сделают, ждут пока им ручки и ножки позолотят.
Їх, мабуть, так вчить робити їхнє керівництво. Тому що вони скрізь однаково навчені такій поведінці. Це величезна рідкість, що ви знайшли нормальне відділення, хоч воно розташоване далі. Зазвичай, якщо працівники відділення запам'ятали вас, що ви часто відпоавляєте/отримуєте посилки - вони саме таким чином, як ви описали, починають з вас знущатись! Мета такої поведінки - змусити вас давати хабаря, увійти з ними в більш тісні особисті стосунки, щоб хоч щось з вас мати. Тоді вони будуть сама люб'язність. Але дуже не раджу на це вестись, тому що їм ніколи не буває досить! Вони будуть нагліти чим далі - тим ще більше! Щоб побільше давали. Це називається використання службового становища в особистих корисних цілях. Тупо пресують клієнтів, щоб не витримали і почали з ними "блатувати".
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
02090 Київ - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
1. Поведінка та хамовитість співробітників. Одні і ті ж особи працюють, і в даний момент негативна поведінка, напевно, досягла найбільшого піку за весь час існування відділення. Співробітники дуже собі багато дозволяють і при цьому не здатні якісно виконувати елементарну роботу.
2. Штучно створюється заторможеність усіх процесів. Ми цінуємо свій час і час поштових відділень, і завжди самостійно створюємо посилки, друкуємо маркування, зважуємо точними вагами та вказуємо правильні габарити. Ми КОЖЕН ДЕНЬ відправляємо посилки Укрпоштою і оператори відділення вже кожного знають в лице, і якщо у когось "поганий настрій", абсолютно ігнорується все, що ми робимо для пришвидшення відправок, і людина відправляється в кінець черги. Звісно, що тон розмови на рівні базару.
Додатково, перемішуються черги з посилками, комуналками, пенсіями і т.д., напевно це коллективу приносить задоволення.
Коли ти відстояв чергу, видно як співробітник на тобі (бо ти ж такий розумний, запакував, створив, зважив, промаркував, ще й клятий фоп) починає спеціально тягнути час, переважувати максимального довго посилку і ЯКЩО ВАГА ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ НА ОДИН ГРАМ - ПЕРЕДРУКОВУВАТИ МАРКУВАННЯ. Також може просто встати та піти на хвилину, бо треба.
Цього вже достатньо, щоб перестати користуватись послугами. Особисто ми, так як є автомобіль, на якому веземо посилки кожен день, просто їдемо на відділення на Дарницький площі 02160.
Це не єдиний ресурс, куди я ще продублюю свій відгук. Жах цього відділення вже досягає піку.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву