Michael Отзыв написан 29 июня, 2023 год6 просмотров
Посилку я так і не отримав. Все зробив як пропонувала Укрпошта: написав рекламацію про втрату за номером ****060910341, написав продавцю, щоб зв'язався з Укрпоштою про втрату. Посилка йшла чотири місяці. Потім строк вийшов і продавець отримав кошти за товар автоматично. Тут я почав писати на Укрпошту і там підтвердили, що вона пропала в Укрпошті. Написали мені рекомендації, як треба зробити. Це все я виконав. Ось їх рекомендації. Шановний клієнте! Згідно з обліковими даними, міжнародне поштове відправлення № SA*****5993LV надійшло на територію України та було направлено за призначенням. Проте, на жаль, подальшу його долю встановити не надалось можливим. У зв'язку з цим інформуємо, що у таких випадках, у відповідності з положеннями діючої Всесвітньої поштової Конвенції, будь-яке поштове відправлення належить відправнику допоки не видано адресату і відповідальність за це відправлення несе призначений оператор країни подання перед відправником. Крім цього радимо звернувся до відправника з проханням подати притензію до призначеного оператора країни подання за місцем проживання. При отриманні претензії від призначеного оператора країни подання, АТ "Укрпошта" буде нести відповідальність перед відправником, або у випадку його відмови від компенсації на користь одержувача, перед одержувачем. Сподіваємось на взаєморозуміння.
З найкращими побажаннями, Ваша Укрпошта Я зовсім так не думаю як Міжнародна Конвенція. Я зробив замовлення, оплатив, почекав чотири місяці і залишився без товару і грошей. Якщо посилка пропала в зоні відповідальності Укрпошти, то це проблема Укрпошти і навіть по моральним принципам це було б логічно. Натомість: у відповідності з положеннями діючої Всесвітньої поштової Конвенції, будь-яке поштове відправлення належить відправнику допоки не видано адресату і відповідальність за це відправлення несе призначений оператор країни подання перед відправником. А перед покупцем хто несе відповідальність? Авжеж, не правда? Зручна Міжнародна Конвенція? Шкода, що нема можливості користуватися одним перевізником пошти, позаяк цей ринок розділений на декілька операторів і покупець не знає в чиї нечесні руки потрапить його посилка наступного разу. Доля посилки не в руках моїх, це точно, товар і гроші тоже
Достоинства:
Не можу визначити.
Недостатки:
Крадіжки, недбале ставлення, скидування з себе фінансової відповідальності, прикривання себе зучною Конвенцією.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Посилка, яку ніхто не хоче відшкодувати. - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
що вона пропала в Укрпошті. Написали мені рекомендації, як треба зробити. Це все я виконав. Ось їх рекомендації.
Шановний клієнте!
Згідно з обліковими даними, міжнародне поштове відправлення № SA*****5993LV надійшло на територію України та було направлено за призначенням.
Проте, на жаль, подальшу його долю встановити не надалось можливим.
У зв'язку з цим інформуємо, що у таких випадках, у відповідності з положеннями діючої Всесвітньої поштової Конвенції, будь-яке поштове відправлення належить відправнику допоки не видано адресату і відповідальність за це відправлення несе призначений оператор країни подання перед відправником.
Крім цього радимо звернувся до відправника з проханням подати притензію до призначеного оператора країни подання за місцем проживання. При отриманні претензії від призначеного оператора країни подання, АТ "Укрпошта" буде нести відповідальність перед відправником, або у випадку його відмови від компенсації на користь одержувача, перед одержувачем.
Сподіваємось на взаєморозуміння.
З найкращими побажаннями,
Ваша Укрпошта
Я зовсім так не думаю як Міжнародна Конвенція. Я зробив замовлення, оплатив, почекав чотири місяці і залишився без товару і грошей.
Якщо посилка пропала в зоні відповідальності Укрпошти, то це проблема Укрпошти і навіть по моральним принципам це було б логічно.
Натомість: у відповідності з положеннями діючої Всесвітньої поштової Конвенції, будь-яке поштове відправлення належить відправнику допоки не видано адресату і відповідальність за це відправлення несе призначений оператор країни подання перед відправником. А перед покупцем хто несе відповідальність?
Авжеж, не правда? Зручна Міжнародна Конвенція? Шкода, що нема можливості користуватися одним перевізником пошти, позаяк цей ринок розділений на декілька операторів і покупець не знає в чиї нечесні руки потрапить його посилка наступного разу. Доля посилки не в руках моїх, це точно, товар і гроші тоже
отзыв
Комментарии к отзыву