Забирала відправлення з післяплатою. Думаю поняття черги всім знайоме. Одну людину обслуговують біля 30 хв. Ставлять технічну перерву, коли захочеться і на скільки захочеться. Ставлення максимально хамське. Сварки на укрпошті - звичайне явище для працівників. Щодо відправлення. Повинна була оплатити післяплату (за одну посилку 2500). Таких посилок - 3 (пуфи) Сказали надати копії паспорта, коду, та витягу. Показала дію - не підходить. Всім підходить, укрпошті ні. А витяг ви повинні біля серця носити !!! Без нього ніяк !!!! Дія відпочиває в стороні… Прийшла наступного дня, принесла копії задаючись питанням для чого їм взагалі КОПІЇ МОЇХ ДОКУМЕНТІВ!? Запитала чи потрібно довідку про склад сім’ї та доходи, сказали на диво - ні. Сказали, що не видно печатки на витязі, робіть копію знову. Копія у мене була готова, оригінал на даний момент за містом. Я принесла всі документи, які сказали, але ні .. потрібно щоб було видно чітко печатку !!! Подзвонила на гарячу лінію, висновки одні - працівники мабуть обирались по категорії - найгірше, найповільніше, найхамовитіше, що можна взяти на роботу. Оператор сказав, відповідно до чинного законодавства потрібно саме оригінал. Питаю, відповідно якого законодавства? Відповідає - чинного 😁 Працівники на гарячій лінії не знають на основі якого Закону України я повинна надавати ці документи... Запитую оператора за дію, а він запитує чи є сканер на укрпошті? - не має. Ну тоді не знаю…. Тоді треба оригінали. ГАРЯЧА ЛІНІЯ, яка повинна надати мені чіткі вказівки, як діяти, каже «не знаю». Проблеми відсутності сканера на укрпошті, це мої проблеми? Про обслуговування, взагалі окремо потрібно писати. Кажуть так замовляйте новою, якщо не підходить! А чому я новою повинна замовляти? Працюйте відповідно і виконуйте свою роботу. Кожен обирає те, що йому вигідніше, тому ШАНОВНА УКРПОШТА, надавайте послуги правильно, і відгуків схожих до моїх буде значно менше.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Жахливе обслуговування - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
Щодо відправлення. Повинна була оплатити післяплату (за одну посилку 2500). Таких посилок - 3 (пуфи)
Сказали надати копії паспорта, коду, та витягу. Показала дію - не підходить. Всім підходить, укрпошті ні.
А витяг ви повинні біля серця носити !!! Без нього ніяк !!!! Дія відпочиває в стороні…
Прийшла наступного дня, принесла копії задаючись питанням для чого їм взагалі КОПІЇ МОЇХ ДОКУМЕНТІВ!?
Запитала чи потрібно довідку про склад сім’ї та доходи, сказали на диво - ні.
Сказали, що не видно печатки на витязі, робіть копію знову.
Копія у мене була готова, оригінал на даний момент за містом.
Я принесла всі документи, які сказали, але ні .. потрібно щоб було видно чітко печатку !!!
Подзвонила на гарячу лінію, висновки одні - працівники мабуть обирались по категорії - найгірше, найповільніше, найхамовитіше, що можна взяти на роботу.
Оператор сказав, відповідно до чинного законодавства потрібно саме оригінал. Питаю, відповідно якого законодавства? Відповідає - чинного 😁
Працівники на гарячій лінії не знають на основі якого Закону України я повинна надавати ці документи...
Запитую оператора за дію, а він запитує чи є сканер на укрпошті? - не має.
Ну тоді не знаю…. Тоді треба оригінали.
ГАРЯЧА ЛІНІЯ, яка повинна надати мені чіткі вказівки, як діяти, каже «не знаю».
Проблеми відсутності сканера на укрпошті, це мої проблеми?
Про обслуговування, взагалі окремо потрібно писати. Кажуть так замовляйте новою, якщо не підходить!
А чому я новою повинна замовляти? Працюйте відповідно і виконуйте свою роботу.
Кожен обирає те, що йому вигідніше, тому ШАНОВНА УКРПОШТА, надавайте послуги правильно, і відгуків схожих до моїх буде значно менше.
отзыв
Комментарии к отзыву