Татьяна Войцешук Отзыв написан 14 декабря, 2022 год15 просмотров
12.12.2022 замовила експрес доставку з Києва. 13.12.2022 отримала повідомлення о 18:29 Отримайте відправлення у відділенні 29019, Хмельницький, вул. Степана Бандери, 6. З 27.12.2022 відправлення буде повернуто. Довідка 0800300545. Це за пів години до закриття і до відключення електрики. Фізично не встигла б. 14.12.2022 в 11:20 прийшла за посилкою і мені її не видали у зв'язку із ремонтними роботами. Хоча машина Укрпошти привезла контейнери з посилками, і це не стало для працівників перепоною для отримання. Посилку замовляла ЕКСПРЕС і зразу оплатили мені, замовляла товари медичного призначення для дитини з інвалідністю, на їх отримання розраховували, так як від них залежить життя і здоров'я моєї дитини. Звернулася на гарячу лінію Укрпошти, оператор вислухавши ситуацію повідомила що мою посилку повинні віддати, так як вона ЕКСПРЕС і оплачена. Оператор гарячої лінії, будучи на гучномовці почула як працівник пошти хамовито і не культурно відповідала на мої звернення, запропонувала залишити скаргу. Ввечері прийшла знову, на дверях була надрукована записка, де було вказано що пошта не працює і на яке найближче відділення можна звернутися. Двері були зачинені, всередині працювали майстри, просила відкрити, ніхто не звертав увагу. Хто дає право працівникам так поводитися з людьми? Хто буде платити моральну і матеріальну шкоду? Як себе поводять працівники в держ структурі? Прошу максимально звернути на це увагу.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Жахлива пошта - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
Це за пів години до закриття і до відключення електрики. Фізично не встигла б.
14.12.2022 в 11:20 прийшла за посилкою і мені її не видали у зв'язку із ремонтними роботами. Хоча машина Укрпошти привезла контейнери з посилками, і це не стало для працівників перепоною для отримання.
Посилку замовляла ЕКСПРЕС і зразу оплатили мені, замовляла товари медичного призначення для дитини з інвалідністю, на їх отримання розраховували, так як від них залежить життя і здоров'я моєї дитини.
Звернулася на гарячу лінію Укрпошти, оператор вислухавши ситуацію повідомила що мою посилку повинні віддати, так як вона ЕКСПРЕС і оплачена. Оператор гарячої лінії, будучи на гучномовці почула як працівник пошти хамовито і не культурно відповідала на мої звернення, запропонувала залишити скаргу.
Ввечері прийшла знову, на дверях була надрукована записка, де було вказано що пошта не працює і на яке найближче відділення можна звернутися. Двері були зачинені, всередині працювали майстри, просила відкрити, ніхто не звертав увагу. Хто дає право працівникам так поводитися з людьми? Хто буде платити моральну і матеріальну шкоду? Як себе поводять працівники в держ структурі?
Прошу максимально звернути на це увагу.
отзыв
Комментарии к отзыву