Iv Отзыв написан 20 октября, 2022 год16 просмотров
Замовив олх доставку Укрпоштою. Номер доставки 0501668198138. Посилка надійшла на друге відділення м. Житомира (10002). Прийшла, а ось забрати її ще спробуй. Я тричі ходив у різні дні та різний час. Перший раз прийшов за годину до кінця їхнього робочого дня того ж дня, коли посилка надійшла, щоб спокійно без черг оглянути та забрати її. На офіційному сайті Укрпошти вказаний годинник роботи відділення з 8.00 до 20.00 у робочі дні та з 9.00 до 15.00 у суботу. Так воно й було ще кілька днів тому. Але, мабуть, у "європейській" конторі кожен начальник відділення сам собі голова Укрпошти. І ось ми вже працюємо до 19.00 і нам начхати що там на офіційному сайті вказано. Ні, після 19.00 ми ще теж працюємо, але вже в закритому режимі, і до нас бігають захекані зелені чоловiчки парами по особистих дзвінках зі своїх телефонів на вході. Навіть дивно, що забули такого важливого у такому важливому відділенні у темну годину розквартовані? Думаєте – "броники"? Я вас благаю. Швидше щось гарячіше на виніс після важкого дня... У магазинах так не купити. Треба перевдягатися. Гаразд, приходжу у суботу. Черга тягнеться до кордону із Європою. У відділенні 6-7 посадочних робочих місць. На роботі 4 чела. Два працюють. Два щось чухають собі. І два десь вештаються. На запитання, хто може видати посилку, геніальна відповідь: "Чекайте хлопчика". "А коли хлопчик буде?" Відповідь була ще геніальнішою: "А ми не знаємо". Ну немає в самій європейській конторі звичайнісіньких мобільних телефонів. Ну, не знають вони, як хлопчику зателефонувати. Третій похід посеред тижня описувати не хочу. Один мат проривається. Гаряча лінія - чиста профанація. Можна дзвонити, можна не дзвонити. Вас вислухають, навіть скаргу від вас приймуть. Тільки ці заяви так і залишаться на дуже гарячій лінії. Ваші заяви та ваші дзвінки їм не потрібні. Я три заяви залишив. За двома усі терміни розгляду вийшли. Так вони там і почили.... Хоча треба віддати належне, що хлопчики та дівчатка на цій гарячій лінії намагалися зробити все, що в їх силах. До них претензій немає. Але й треба розуміти, що це звичайний колл-центр, з яким у контори договір обслуговування, і нічого цей центр не вирішує. Зв'язався я з відправником посилки, описав ситуацію, що забрати посилку не зміг. А тепер в очікуванні, що завтра гроші-таки за відправлення будуть списані продавцю, а посилку кимось буде отримано від мого імені, і готую хід наперед із викликом поліції. Штурмуватимемо разом і братимемо шахраїв за причинні місця. Ось тільки логіку цієї контори не можу зрозуміти: нашо треба було закривати сусіднє відділення і укрупнювати це, коли це теж не працює, та ще й бадяжать там собі щось нишком?! Парадокс..
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
цирк на дротi - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
отзыв
Комментарии к отзыву