Яна Отзыв написан 7 декабря, 2021 год407 просмотров
Нажаль маю вже 2 негативних випадків з укрпоштою за тиждень. -------------------------- Перший випадок: а сайті олх 01.12.2021 в 13:48 я підтвердила замовлення на олх доставку. В той самий день 01.12.2021 приблизно в 15:00 я принесла посилку з замовленним товаром для відправки на відділення Укрпошти 79012 м.Львів. Оператор прийняла в мене посилку і якраз в цей час вантажили машину, тож водій відразу забрав посилку в машину. В 15:11 я відписалась покупцю, що посилку відправила. Приблизно в 16:15 мені пише покупець, що бачить статус що "прийом скасовано" і гроші покупцю повернулись. Я йду на пошту розібратись де ж поділась посилка. Оператор намагається виправдатись і вигадує різні версії, що може це 3 дні пройшло з моменту замовлення (але я показує скрін і ця версія руйнується), потім вигадує що то все олх винен і нічого вона не знає ( я дзвоню олх і оператор пояснює, що це помилка працівниці, адже вони фізично не мають можливості змінювати на самому сайті укрпошти якісь статуси). Працівниця розуміючи що це не спрацює, починає пропонувати варіант мені домовитись з клієнтом, перекладаючи відповідальність на мене за свою помилку, адже клієнт може просто забрати посилку і піти, бо товар до нього їде, а гроші йому вже назад повернулись . Заява на розшук посилки коштує 60грн, і хоча на гарячій лінії укрпошти зазначили, що якщо помилка працівниці, то бланк заяви мають надати мені безкоштовно, але працівники відділення 79012 мені в цьому відмовили. Зараз посилка в статусі "прийом скасовано" і відслідкувати відповідно я нічого не можу і чи я отримаю свій товар назад теж не знаю.
P.s: посилку знайшли і повернули, але втрачені дні і нерви ніхто не поверне.
Другий випадок: Відправила товар по олх доставці зі Львова покупцю в Зимну Воду. Товар працівниці цього відділення видали покупцю, а статус поставили "не вручено: інші причини" і через це олх не може мені перерахувати гроші за товар. Тобто я через цю помилку і без товару і без грошей. Дякуючи підтримці олх я все таки гроші отримала через 3 дні 4 согласны 3 не согласны
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Некомпетентність працівників Укрпошти - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
--------------------------
Перший випадок:
а сайті олх 01.12.2021 в 13:48 я підтвердила замовлення на олх доставку. В той самий день 01.12.2021 приблизно в 15:00 я принесла посилку з замовленним товаром для відправки на відділення Укрпошти 79012 м.Львів. Оператор прийняла в мене посилку і якраз в цей час вантажили машину, тож водій відразу забрав посилку в машину. В 15:11 я відписалась покупцю, що посилку відправила. Приблизно в 16:15 мені пише покупець, що бачить статус що "прийом скасовано" і гроші покупцю повернулись. Я йду на пошту розібратись де ж поділась посилка. Оператор намагається виправдатись і вигадує різні версії, що може це 3 дні пройшло з моменту замовлення (але я показує скрін і ця версія руйнується), потім вигадує що то все олх винен і нічого вона не знає ( я дзвоню олх і оператор пояснює, що це помилка працівниці, адже вони фізично не мають можливості змінювати на самому сайті укрпошти якісь статуси). Працівниця розуміючи що це не спрацює, починає пропонувати варіант мені домовитись з клієнтом, перекладаючи відповідальність на мене за свою помилку, адже клієнт може просто забрати посилку і піти, бо товар до нього їде, а гроші йому вже назад повернулись . Заява на розшук посилки коштує 60грн, і хоча на гарячій лінії укрпошти зазначили, що якщо помилка працівниці, то бланк заяви мають надати мені безкоштовно, але працівники відділення 79012 мені в цьому відмовили. Зараз посилка в статусі "прийом скасовано" і відслідкувати відповідно я нічого не можу і чи я отримаю свій товар назад теж не знаю.
P.s: посилку знайшли і повернули, але втрачені дні і нерви ніхто не поверне.
Другий випадок:
Відправила товар по олх доставці зі Львова покупцю в Зимну Воду. Товар працівниці цього відділення видали покупцю, а статус поставили "не вручено: інші причини" і через це олх не може мені перерахувати гроші за товар. Тобто я через цю помилку і без товару і без грошей. Дякуючи підтримці олх я все таки гроші отримала через 3 дні
4 согласны 3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву