Нат Отзыв написан 31 октября, 2021 год22 просмотра
Дуже соромно за нашу Державу! Укрпошта - це Совок! Мабуть дирекція сидить за хабарі, не тямлючи як керувати компанією. Немає сенсу описувати ситуацію, кол центр вже вибачився. Жалко що люди просто не будуть користуватися державним перевізником ((( 5 согласны 3 не согласны
Не важко здогадатися, що відгук написано без будь-якого розуміння діяльності оператора поштового зв’язку. Непослідовний виклад думок та відсутність логічного висновку говорить про звичайне марнослів’я. Зазначу, що Укрпошта- це найбільший оператор зв’язку, який має чималий клієнтський сервіс і надає не тільки традиційні поштові послуги, пов'язані з пересиланням та доставкою, але і забезпечує споживачів простими і доступними супутніми послугами, обсяги яких зростають. А головний пріоритет в роботі – це постійний розвиток служби та її реформування, впровадження нових видів продукту і поліпшення поштових сервісів поза межами великих міст. Таким чином, соромно має бути автору за безглуздий відгук, а Державу сюди не треба приплітати.
Те що укрпошта розвивається, немає сумніву, але щось дуже повільно.
У мене була дуже неприємна ситуація, після якої я не буду ніколи користуватись укрпоштою.
Я чекала посилку 3 тижні. Добре, ок, я це витримала. Знайшовши час у вихідний день її забрати - я не змогла її забрати, тому що - останній день місяця, оплата тільки картою. У мене тільки готівка. Я не користуюсь картою. Висновок - я не отримала посилку яка мені дуже потрібна; у найближчі два дні я її не зможу забрати, тому що в нас такі роботи зараз з неймовірним графіком - з ранку до ночі; я витратила свій час марно в той день. Я вважаю, що це не є правильним так обслуговувати клієнтів. Тому укрпошта губить своїх клієнтів, тому і соромно, соромно за Державу, її казна не поповнюється як треба.
Это все пустословие. Стыдно должно быть тебе за обман пользователей. Если посылка не получена, то есть каналы связи с официальными представителями компании. Также, причины могут быть связаны с заявлением отправителя/адресата о переадресации посылки или др. Есть Правила предоставления почтовых услуг, которые регулируют деятельность Укрпочты, и каждый клиент может воспользоваться своими правами, а не распространять необоснованные и сомнительные высказывания.
И добавлю, что ту же риторику, с безосновательным обвинением окружающих, я заметила в других рубриках. По видимому, это у тебя уже привычка, связанная с незначительным уровнем интеллекта.
Я обычный пользователь услуг почты и первый раз вообще на этом сайте.
А вот кто ты, не известно. Может у тебя два ника, может десять???
Твоя работа сидеть и писать ответы на возмущения от пользователей, даю 200% нормальный человек, от нефиг делать, не сидит и не отвечает на возмущения.
Миллион людей не пользуються услугами Укрпочты, потому что не налажен сервис. Люди лучше переплатят деньги в новой почте, чем будут пользоваться такими некомфортными услугами от Укрпочты. И очень жаль. Я, например, с радостью бы пользовалась Укрпочтой, если бы не было проблем с сервисом. А ты не утруждайся, не пиши ответ, так как мне это все уже надоело, доказывать что-то, кому-то. Лично я для себя и моих близких, сделала вывод - Укрпочта не для нас, возможно через 10 лет что-то и поменяеться, посмотрим.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Соромно!!! - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта - це Совок!
Мабуть дирекція сидить за хабарі, не тямлючи як керувати компанією.
Немає сенсу описувати ситуацію, кол центр вже вибачився.
Жалко що люди просто не будуть користуватися державним перевізником (((
5 согласны 3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Той мій відгук - це шокова реакція.
Те що укрпошта розвивається, немає сумніву, але щось дуже повільно.
У мене була дуже неприємна ситуація, після якої я не буду ніколи користуватись укрпоштою.
Я чекала посилку 3 тижні. Добре, ок, я це витримала. Знайшовши час у вихідний день її забрати - я не змогла її забрати, тому що - останній день місяця, оплата тільки картою. У мене тільки готівка. Я не користуюсь картою. Висновок - я не отримала посилку яка мені дуже потрібна; у найближчі два дні я її не зможу забрати, тому що в нас такі роботи зараз з неймовірним графіком - з ранку до ночі; я витратила свій час марно в той день. Я вважаю, що це не є правильним так обслуговувати клієнтів. Тому укрпошта губить своїх клієнтів, тому і соромно, соромно за Державу, її казна не поповнюється як треба.
Я обычный пользователь услуг почты и первый раз вообще на этом сайте.
А вот кто ты, не известно. Может у тебя два ника, может десять???
Твоя работа сидеть и писать ответы на возмущения от пользователей, даю 200% нормальный человек, от нефиг делать, не сидит и не отвечает на возмущения.
Миллион людей не пользуються услугами Укрпочты, потому что не налажен сервис. Люди лучше переплатят деньги в новой почте, чем будут пользоваться такими некомфортными услугами от Укрпочты. И очень жаль. Я, например, с радостью бы пользовалась Укрпочтой, если бы не было проблем с сервисом. А ты не утруждайся, не пиши ответ, так как мне это все уже надоело, доказывать что-то, кому-то. Лично я для себя и моих близких, сделала вывод - Укрпочта не для нас, возможно через 10 лет что-то и поменяеться, посмотрим.
Оривидерчи!!!!