Arina Отзыв написан 23 февраля, 2021 год71 просмотр
Уже нервів не вистачає займатись переписками і передзвонами з Укрпоштою. Ще в грудні минулого року загубили пару дорогих чобіт. Спочатку я місяць чекала поки вони їх знайдуть, не знайшли. Тепер чекаю коли ж виплатять компенсацію, більше 2 тис грн. З укрпошти ніхто не телефонує і ні про що не повідомляє, кожного разу, як телефоную я - годують завтраками, почекайте 5 днів, почекайте 3 дні, максимум 14 днів. То напишіть одну заяву, то напишіть другу. Вже писала заяву на розшук, потім писала заяву на компенсацію, вказувала реквізити, номер рахунку для повернення коштів, скан копію чеку додавала....Знову прислали листа - напишіть заяву і відправте нам поштою або віднесіть у відділення! Ви як гадаєте, мені більш немає чим зайнятись як ходити на пошту???! В останньому листі написали, що коспенсацію можуть виплачувати 6 !!! місяців! Я нікому більш не пораджу Укрпошту!!!
У відгуку вказана неправдива, неточна та викривлена інформація. На підставі наявних доказів ( Акту, розрахункової квитанції, тощо) пишуть письмову «Претензію» про отримання компенсації за втрачене відправлення, яку реєструють та надають вхідний номер. Це вхідний документ, який обліковують в реєстраційній формі. Тому, у додаткових заявах нема потреби. У місячний термін з моменту подання претензії, оператор повинен надати відповідь.
У відповідності до ЗУ «Про поштовий зв'язок» відшкодування, яке встановлюється в розмірі суми заявленої цінності посилки, здійснюється у термін, визначений законом.
Ви взагалі хто? Було б чудово, якби ви представились. Можу надати копіі моєї квитанціі, копію заяви на розшук, яку я написала 13 січня. Копію заяви на компенсацію, яку я написала в кінці січня. Номера звернень, в мене їх декілька. На жаль, аудіо-записи моїх десятків розмов з оператораторами укрпошти і їхні кожного разу нові відповіді і історіі надати не зможу.
Якого Закону? Закону за яким клієнта можна посилати, вкрасти дорогу посилку, місяць її шукати ( хоча вона не покидала розподільчого головного складу в м. Черкаси.... що можна шукати місяць?)? Це при тому, що мені сказали на гарячій лініі, що шукатимуть місяць, а моєму отримувачу зателефонували через тиждень після того, як я написала заяву на розшук і повідомили, що посилку не знайдуть і треба писати іншу заяву, на компенсацію!! Надати прінт скрін чату з моїм покупцем за 13 січня?
Якщо ви представник укрпошти, то хочу вам повідомити, що совісті у вас немає писати, що мій відгук не правдивий!!! В мене є всі докази. І навіть якщо доведеться ще сотню заяв написати і дзвінків на вашу гарячу лінію зробити і чекати 6 місяців, я вам свої 2 тис грн не подарую!!! Але антиреклама вам гарантована!
По- перше, я є споживачем послуг Укрпошти. По- друге, маю свою точку зору щодо недостовірної і спотвореної інформації, основа якої полягає на твердженнях автора, без достатньої мотивації. По –третє, у разі, коли зникнення стосується посилки, є відповідний алгоритм дій. Якщо достеменно відомо, що посилка зникла (про що складається акт), до оператора звертаються з письмовою претензією про отримання компенсації і додаються розрахункові документи. Претензія складається у двох примірниках, один з яких залишається у заявника. Відповідь оператора надається впродовж 30 днів.
Все інше- це порожня балаканина та слабке уявлення про порядок дій у таких випадках.
Зрозуміло... Пости, на одну й ту ж тему і часто з ідентичним (схожим) змістом з’являлись і на Новій Пошті. Наразі, така полеміка є недоцільною та зайвою, оскільки це марна трата часу.
Шановна споживач, споживайте собі тихенько!! Хочеться похвалити укрпошту - прапор в руки, пишіть свій відгук!
Я написала свій, з достеменною і правдивою на всі 100% інформацією. Всі докази в мене є!
Не подобається - йдіть мимо! Розповідати тут, що мій вігдук не правдивий - в мене є купа справ більш важливих, ніж писати неправдиві відгуки! Але Укрпошта не реагує на мою проблему, ні по імейлу, ні по телефону. Залишились соцмережі та сайти з відгуками... а то хоч в суд подавай. Та в нашій країні будеш судитись роками, в мене скільки часу немає
Додам, якщо не зрозуміло. При виконані усіх дій згідно законодавства, і маючи наявні докази, компенсацію за втрачене поштове відправлення виплачують у сумі оголошеної цінності. Відповідно, не треба вигадувати зайві міркування. Вбачаю приховану мету введення в оману клієнтів, та розповсюдження категоричних тверджень без достатньої мотивації
Аріна,нажаль моя подруга яка працює на укрпошті каже що не знає жодної виплаченої компенсаціі за втрачені посилки!Було б добре якби Ви продовжували освітлювати цю тему й надалі.
якби там було 20-50 грн, то я б, мабудь, не псувала свої нерви і час і подарувала б їх Укрпошті. Думаю, вони на те й розраховують, викачати в клієнта нерви, забрати купу часу, поки він не покине цю справу.
АЛЕ в мене посилка на 2130 грн! Я взяла чоботи у виробника і мала повернути гроші за них. Укрпошта загубила чоботи і мені прийшлось покласти в кассу свої гроші. Нікого мої проблеми з Укрпоштою не хвилюють, та й не мають по суті хвилювати. Але я й гадки не мала, що ця вся справа з компенсацією займе аж стільки часу та нервів. Чогось, гадала, що все пройде швидко і гладко....а дарма :( Я вже писала, свої гроші Укрпошті я не подарую. Почекаю ще до кінця цього місяця, якщо продовжиться ігнор, піду до суду.
Не треба вигадувати. Таке можливо, якщо втрачене відправлення без заявленої цінності, тоді компенсації не буде, тільки за сплачені послуги. А на підставі наявних доказів (акт, чек, фотофіксація та ін.) отримання компенсації за втрачене поштове відправлення відбувається згідно ЗУ. Є випадки, коли спір вирішується в судовому порядку.
Шановна, яка ви дуже активна як для споживача послуг!!
Вам вже писала, напишіть свій відгук і розхваліть укрпошту як вам захочеться! відчепіться від мого відгуку. Чи може ви бот. Більш вам відповідати не буду, думаю, що і так зрозумілохто говорить по суті, а хто просто ллє воду, аби щось написати
Зауважу, вказувати чи коментувати, чи ні одного дописувача іншому не уповноважена, а тим більше тільки через іншу точку зору, чи інше бачення.
Щодо суті теми, зазначу що кожен самостійно несе відповідальність за ризики настання певних наслідків своїх дій чи бездіяльності. Є чутки та припущення, а є аргументи та правові аспекти.
Шановна, ви вже замусолили. Та не працює в нас Укрпошта за законом. Якби працювала, то я б вже давно отримала компенсацію за свою втрачену посилку і навіть не витрачала б час на відгуки та переписку тут з вами, на приклад. Скільки можна довбати одне й теж....згідно ЗУ, зшідно закону? Укрпошта плювати хотіла на закони, на клієнтів і на те, які відгуки люди пишуть. То ж не я одна постраджала від їхнього сервісу, скільки людей втратити посилки, цінні речі...Вбийте в гугл Укрпошта, рейтинг з 5 зірок 1.9 !! До речі, в Нової пошти 3.5. Але Нова пошта дбає про свій імідж, про проблеми клієнтів і якість надавання послуги. А Укрпошті плювати, ти їм телефонуєш, розповідаєш що сталось і чуєш у відповідь - з вами зв"яжуться. І не зв"язуються, ніколи!! Тебе відфутболили і гуляй собі з своїми проблемами. !! Укрпошту рятує те, що в багатьох селах та районах просто немає іншої альтернативи. Все!
Відчепіться від мого відгуку, найдіть собі якесь інше заняття
Було написано, що більше не буде полеміки та відповідей... І знову багатослів'я.. Додам, що поширення у будь-якій формі неправдивих, неточних або неповних відомостей -це введення в оману клієнтів. На Новій Пошті є схожі наклепи, тому нема чого більш додати.
Ви явно представник укрпошти. Так от передайте своїм колегам, що з таким відношенням до клієнтів, укрпошта скоро втратить всіх клієнтів а ви залишитесь без роботи. Змінюйтесь на краще
Я не сприймаю та не реагую на словоблуддя, але маю право висловлювати застереження щодо бездоказових та упереджених тверджень, які вводять в оману людей.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Укрпочта вкрала мої дорогі шкіряні чоботи і не виплачує компенсацію вже другий місяць, водить за ніс - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
отзыв
Комментарии к отзыву
У відповідності до ЗУ «Про поштовий зв'язок» відшкодування, яке встановлюється в розмірі суми заявленої цінності посилки, здійснюється у термін, визначений законом.
Якого Закону? Закону за яким клієнта можна посилати, вкрасти дорогу посилку, місяць її шукати ( хоча вона не покидала розподільчого головного складу в м. Черкаси.... що можна шукати місяць?)? Це при тому, що мені сказали на гарячій лініі, що шукатимуть місяць, а моєму отримувачу зателефонували через тиждень після того, як я написала заяву на розшук і повідомили, що посилку не знайдуть і треба писати іншу заяву, на компенсацію!! Надати прінт скрін чату з моїм покупцем за 13 січня?
Якщо ви представник укрпошти, то хочу вам повідомити, що совісті у вас немає писати, що мій відгук не правдивий!!! В мене є всі докази. І навіть якщо доведеться ще сотню заяв написати і дзвінків на вашу гарячу лінію зробити і чекати 6 місяців, я вам свої 2 тис грн не подарую!!! Але антиреклама вам гарантована!
Все інше- це порожня балаканина та слабке уявлення про порядок дій у таких випадках.
Я написала свій, з достеменною і правдивою на всі 100% інформацією. Всі докази в мене є!
Не подобається - йдіть мимо! Розповідати тут, що мій вігдук не правдивий - в мене є купа справ більш важливих, ніж писати неправдиві відгуки! Але Укрпошта не реагує на мою проблему, ні по імейлу, ні по телефону. Залишились соцмережі та сайти з відгуками... а то хоч в суд подавай. Та в нашій країні будеш судитись роками, в мене скільки часу немає
АЛЕ в мене посилка на 2130 грн! Я взяла чоботи у виробника і мала повернути гроші за них. Укрпошта загубила чоботи і мені прийшлось покласти в кассу свої гроші. Нікого мої проблеми з Укрпоштою не хвилюють, та й не мають по суті хвилювати. Але я й гадки не мала, що ця вся справа з компенсацією займе аж стільки часу та нервів. Чогось, гадала, що все пройде швидко і гладко....а дарма :( Я вже писала, свої гроші Укрпошті я не подарую. Почекаю ще до кінця цього місяця, якщо продовжиться ігнор, піду до суду.
Вам вже писала, напишіть свій відгук і розхваліть укрпошту як вам захочеться! відчепіться від мого відгуку. Чи може ви бот. Більш вам відповідати не буду, думаю, що і так зрозумілохто говорить по суті, а хто просто ллє воду, аби щось написати
Щодо суті теми, зазначу що кожен самостійно несе відповідальність за ризики настання певних наслідків своїх дій чи бездіяльності. Є чутки та припущення, а є аргументи та правові аспекти.
Відчепіться від мого відгуку, найдіть собі якесь інше заняття