Олена Отзыв написан 16 марта, 2020 год82 просмотра
Дізнатись місце знаходження посилки можна на сайті, в чат боті, на гарячій лінії - якщо є код!!!! А якщо код загубили? Це : чат-бот тупий (просто гроші на вітер); гаряча лінія - можна сутки дзвонити; розмова з оператором: дізнайтесь у відділенні куди було відправлено. Добре а як дізнатись у відділенні, сходити ногами навіть якщо відділення кілометри за 4, бо по новим правилам у відділеннях відсутні телефони. ЦЕ яким дебілом треба буть щоб на відділеннях відмінити телефони. Ок зробили гарячу лінію, то якого фіга ви не можете надати інформацію по посилці??? Невже не можна за адресою чи номером телефону просто сказати да вона у відділенні прийдіть з паспортом заберіть.... Незнаю хто це все придумує але ТУПІ ІДЕЇ І ТУПЕ КЕРІВНИЦТВО!!!!
Достоинства:
Трохи дешевше на посилках з малою вагою, а на великих посилках аналогів нової пошти немає
Недостатки:
Черги; збої з програмами; відсутність телефонів на відділеннях; безкорисні чат-боти; багато непотрібних працівників;
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
УКРПОШТА ЦЕ ГРОШІ НА ВІТЕР - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
отзыв
Комментарии к отзыву