Гость Отзыв написан 20 декабря, 2019 год60 просмотров
Коли телефонують дізнатись думку стосовно якості обслуговування, будь ласка, продумайте на початку розмови, які можуть бути варіанти відповідей, запитання не докінч продумані, також голос оператора має бути приємним, розумію, що всі устали, але бути ввічливим, це саме менше, що можна попросити, не перебивати, а то наступного разу попрошу офіційну скаргу стосовно ставлення як до клієнта. Дуже надіюсь, що прийметься до уваги.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Якість обслуговування потрібно змінювати - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
отзыв
Комментарии к отзыву