Дмитренко Олена Отзыв написан 27 ноября, 2019 год100 просмотров
Мені відправили посилку по міту. Прийшо смс що відправлення вже є на відділенні і можна отримати. Прийшла, як виявилось відділення на ремонті, про що в повідомленні не повідомлялось. Зателефонувала оператору, запитали номер посилки, сказали що відправлення ще не доставлене до місця призначення. Уточнила навіщо тоді присилати повідомлення якщо інформація не є правдивою, їх вдповідь , що повідомлення відсилають тоді коли посилки приходять до сортовочного пункту. З цим ок, але я запитала на рахунок закритого відділення, вони не в курсі, запропонували написати скаргу. Уточнення не дали де мені забрати посилку поки відділення зачинене. По ходу треба чекати поки ремонт закінчиться з їх думки. Запитала чи можна зробити переадресацію на інше відділення, сказали що тільки сама маю йти на найблище відділення і тоді писати заяву. І говорила я з двома операторами, оскільки перший просто почав мене ігнорити, кинув на утримання. Питання чому немає такого сервісу на сайті? Чому я маю витрачати свій час через їх протупи? Самий жахливий сервсіс який тільки може бути.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Найгірший сервіс що існує - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
Зателефонувала оператору, запитали номер посилки, сказали що відправлення ще не доставлене до місця призначення. Уточнила навіщо тоді присилати повідомлення якщо інформація не є правдивою, їх вдповідь , що повідомлення відсилають тоді коли посилки приходять до сортовочного пункту. З цим ок, але я запитала на рахунок закритого відділення, вони не в курсі, запропонували написати скаргу. Уточнення не дали де мені забрати посилку поки відділення зачинене. По ходу треба чекати поки ремонт закінчиться з їх думки. Запитала чи можна зробити переадресацію на інше відділення, сказали що тільки сама маю йти на найблище відділення і тоді писати заяву. І говорила я з двома операторами, оскільки перший просто почав мене ігнорити, кинув на утримання. Питання чому немає такого сервісу на сайті? Чому я маю витрачати свій час через їх протупи? Самий жахливий сервсіс який тільки може бути.
отзыв
Комментарии к отзыву