Ольга Отзыв написан 3 апреля, 2013 год7756 просмотров
Чи повинні працівники Укрпошти відповідати по телефону на питання проя наявність посилки? Бо, коли я їм дзвонила і вказала звідки була відправлена посилка, точну адресу одержувача, прізвище та ініціали одержувача, мені відповіли - "Приїжджайте і самі дивіться!" (це на інший кінець міста - тільки, щоб перевірити, чи посилка прийшла!) Бардак! 5 согласны 3 не согласны
Всі працівники при прийомі на роботу дають підписку про нерозголошення інформації. Всі поштові відправлення адресуються конкретній особі і інформація про надходження. пересилку. видачу надається тільки відправнику при пред"явленні чека на відправку або одержувачу при пред"явленні документа. який засвідчує особу. Зрозуміло. що по телефону неможливо виконати ці правила. А їхати через все місто не треба. якщо правильно вказаний поштовий індекс і адреса одержувача. то посилка повинна знаходитись у найближчому відділенні поштового зв"язку
ВЫ СЧИТАЕТЕ, ЧТО НА ТЕЛЕФОННЫЕ ЗВОНКИ ОТВЕЧАЕТ ОПЕРАТОР КОТОРОМУ ОПЛАТЯТ ВРЕМЯ ПОТРАЧЕННОЕ НА ВАС? А ВЫ, ЗАПЛАТИВ ТОЛЬКО ЗА ПЕРЕСЫЛКУ, НЕ ВЫХОДЯ ИЗ ДОМА ХОТИТЕ ПОЛУЧИТЬ ИНФОРМАЦИЮ БЕСПЛАТНО? А ТЕПЕРЬ ПОДУМАЙТЕ ПОЧЕМУ ВАМ НЕ ДАЛИ ИСЧЕРПЫВАЮЩЕГО ОТВЕТА...
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
5 согласны 3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву