Волосовський Павло П. Відгук додано 14 липня, 2019 год188 переглядів
Кожного місяця я оплачую Газ,світло,воду,кабельне ТБ,домашній інтернет.Тому що ці послуги надаються мені якісно та постійно.За що я плачу вам я сам себе не розумію, які такі нюанси!? Ви рекламуєте 4G а по факту його немає отже і пишіть у своїй рекламі що 4G доступний тільки абонентам що живуть в обласних центрах в іншому випадку це є невідповідність продукції наданий рекламі це є шахрайство і за це передбачена відповідальність! І я вам більше скажу я готовий скласти та зареєструвати петицію змістом якої буде посилення відповідальності Операторів мобільного зв'язку перед своїми абонентами та про те що реклама має відповідати змісту наданих послуг.Наступний крок це звернення в Міністерство зв'язку зі скаргами та проханням розібратися у роботі компанії Водафон Україна.І останній крок це звернення у ЗМІ в тому числі в редакцію програми "Гроші" канал 1+1 і провести всебічне розслідування даної проблеми.Тому що платити за те чого немає це обман і шахрайство і за це потрібно відповідати.У мене є час,бажання,терпіння і можливості і цю справу я доведу до кінця. Також я на 100% переконаний що моя петиція набере потрібну кількість голосів у світлі того скільки ошуканих абонентів незадоволених роботою Водафон Україна а також інших компаній.Я користувався послугами компанії Vodafone в Європі,Водафон Україна це жалюгідна подоба що псує репутацію компанії."Future is $hit if you want use Vodafone Ukraine, you ready for that !?"
Переваги:
Немає переваг погана мережа та ціни що не відповідають якості наданих послуг.
А ще - пишіть в АМКУ. В нас теж була така проблема і вирішили лише через АМКУ: [email protected]
Хотіли зразу підключити рік без абонплат, консультувались з оператором і нас завірили, що зв'язок гарний і нема ніяких проблем. Заплатили за рік і не могли користуватись ні зв'язком, ні інтернетом. В телефоні тріщить, шипить, обривається зв'язок. Оператори все записують заявки і обіцяють. Коли ми почали дзвонити і сваритися, хотіли дізнатись що зроблено по нашим заявкам, то взагалі сказали що в нас поганий телефон, а в них все добре і скарг крім нас немає. Але ж не тільки в нас так! Там багато людей незадоволені бо треба бігати по всій окрузі щоб зловити зв'язок. Бігають, бігають і переходять на Київстар, з ним проблем в тій місцевості немає.
Оператори Водафону брехали що хотіли, сказали, що кошти не повернуть. Брехуни і шахраї! Набрехали коли консультували, щоб получити наші кошти (оплату за рік) і не надали якісних послуг. Тоді ми написали в АМКУ, попросили щоб зробили перевірку по факту нашої скарги, тому що це порушення наших прав. Після цього оператор передзвонив, вибачились і повернули кошти.
Якщо будете писати петицію - поширюйте в інтернеті в багатьох соцмережах, багато людей підпишуть. І тут теж напишіть і слідкуйте щоб не видалили, бо тут швидко видаляють корисну інформацію та коментарі (мабуть, їм за це приплачують).
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Відповідь на коментар представника Водафон - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Хотіли зразу підключити рік без абонплат, консультувались з оператором і нас завірили, що зв'язок гарний і нема ніяких проблем. Заплатили за рік і не могли користуватись ні зв'язком, ні інтернетом. В телефоні тріщить, шипить, обривається зв'язок. Оператори все записують заявки і обіцяють. Коли ми почали дзвонити і сваритися, хотіли дізнатись що зроблено по нашим заявкам, то взагалі сказали що в нас поганий телефон, а в них все добре і скарг крім нас немає. Але ж не тільки в нас так! Там багато людей незадоволені бо треба бігати по всій окрузі щоб зловити зв'язок. Бігають, бігають і переходять на Київстар, з ним проблем в тій місцевості немає.
Оператори Водафону брехали що хотіли, сказали, що кошти не повернуть. Брехуни і шахраї! Набрехали коли консультували, щоб получити наші кошти (оплату за рік) і не надали якісних послуг. Тоді ми написали в АМКУ, попросили щоб зробили перевірку по факту нашої скарги, тому що це порушення наших прав. Після цього оператор передзвонив, вибачились і повернули кошти.
Якщо будете писати петицію - поширюйте в інтернеті в багатьох соцмережах, багато людей підпишуть. І тут теж напишіть і слідкуйте щоб не видалили, бо тут швидко видаляють корисну інформацію та коментарі (мабуть, їм за це приплачують).