Доброго дня! Хочу поділитися своїм досвідом взаємодії з магазином Vodafone у місті Суми (вул. Набережна р. Стрілка 1-ша, 10, пр. 4) та висловити невдоволення роботою двох консультанток, які або не володіють повною інформацією про тарифи, або навмисно не озвучують усі їхні умови. 21 квітня моя дівчина завітала до магазину з наміром придбати стартовий пакет із безлімітним інтернетом — зокрема тариф "Турбо". Продавці запевнили її, що в цьому тарифі немає безлімітного інтернету, і доступно лише 50 ГБ. Замість цього їй порадили контрактний тариф із безлімітом, але майже вдвічі дорожчий. Через таку інформацію вона погодилася оформити контракт. Однак після активації послуги ми звернулися до служби підтримки через чат, щоб з’ясувати ситуацію, і там нам пояснили: у тарифі "Турбо" справді є безлімітний інтернет — 50 ГБ на максимальній швидкості, після чого доступ залишається, але зі зниженою швидкістю. Таким чином, склалося враження, що консультанти ввели в оману з метою продажу дорожчого тарифу. І, судячи з інших відгуків, подібні ситуації тут трапляються не вперше. Це свідчить про системну проблему з обслуговуванням, яку компанія не намагається вирішувати. Я звернувся до служби підтримки ще 21.04 з проханням розглянути цю ситуацію без публічного розголосу. Проте жодної відповіді не отримав у зазначені 4 дні. 27.04 я сам ініціював повторний контакт, і мені відповіли, що запит не опрацювали через "недостатність інформації". Проте ніхто навіть не спробував зі мною зв’язатися для уточнення — ані через SMS, ані по телефону. Після повторного звернення скаргу було оформлено знову, цього разу я надав усі деталі, які міг: колір волосся консультанток та орієнтовний час візиту. Однак мене поінформували, що компанія не може з’ясувати, хто саме обслуговував клієнта, адже "без імені — ніяк". Тобто, навіть переглянути відеозаписи або дані про оформлення контракту — нереально. Виходить, якщо ви не запам’ятали імені співробітника — розраховувати на справедливість не варто. Складається враження, що компанія зацікавлена у збереженні практики нав’язування дорожчих тарифів, навіть шляхом введення клієнтів в оману, адже це приносить прибуток. І думка окремого незадоволеного клієнта — не має жодного значення. На жаль, цей досвід тільки підтверджує, що скарги клієнтів ігноруються, а зворотний зв’язок фактично відсутній. Сподіваюсь, що ситуація зміниться, хоча, зважаючи на кількість подібних історій, надії небагато.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
В магазині обманюють, а в компанії роблять вигляд що все добре - Відгуки про Vodafone Україна
Хочу поділитися своїм досвідом взаємодії з магазином Vodafone у місті Суми (вул. Набережна р. Стрілка 1-ша, 10, пр. 4) та висловити невдоволення роботою двох консультанток, які або не володіють повною інформацією про тарифи, або навмисно не озвучують усі їхні умови.
21 квітня моя дівчина завітала до магазину з наміром придбати стартовий пакет із безлімітним інтернетом — зокрема тариф "Турбо". Продавці запевнили її, що в цьому тарифі немає безлімітного інтернету, і доступно лише 50 ГБ. Замість цього їй порадили контрактний тариф із безлімітом, але майже вдвічі дорожчий. Через таку інформацію вона погодилася оформити контракт.
Однак після активації послуги ми звернулися до служби підтримки через чат, щоб з’ясувати ситуацію, і там нам пояснили: у тарифі "Турбо" справді є безлімітний інтернет — 50 ГБ на максимальній швидкості, після чого доступ залишається, але зі зниженою швидкістю.
Таким чином, склалося враження, що консультанти ввели в оману з метою продажу дорожчого тарифу. І, судячи з інших відгуків, подібні ситуації тут трапляються не вперше. Це свідчить про системну проблему з обслуговуванням, яку компанія не намагається вирішувати.
Я звернувся до служби підтримки ще 21.04 з проханням розглянути цю ситуацію без публічного розголосу. Проте жодної відповіді не отримав у зазначені 4 дні. 27.04 я сам ініціював повторний контакт, і мені відповіли, що запит не опрацювали через "недостатність інформації". Проте ніхто навіть не спробував зі мною зв’язатися для уточнення — ані через SMS, ані по телефону.
Після повторного звернення скаргу було оформлено знову, цього разу я надав усі деталі, які міг: колір волосся консультанток та орієнтовний час візиту. Однак мене поінформували, що компанія не може з’ясувати, хто саме обслуговував клієнта, адже "без імені — ніяк". Тобто, навіть переглянути відеозаписи або дані про оформлення контракту — нереально. Виходить, якщо ви не запам’ятали імені співробітника — розраховувати на справедливість не варто.
Складається враження, що компанія зацікавлена у збереженні практики нав’язування дорожчих тарифів, навіть шляхом введення клієнтів в оману, адже це приносить прибуток. І думка окремого незадоволеного клієнта — не має жодного значення.
На жаль, цей досвід тільки підтверджує, що скарги клієнтів ігноруються, а зворотний зв’язок фактично відсутній. Сподіваюсь, що ситуація зміниться, хоча, зважаючи на кількість подібних історій, надії небагато.
відгук
Коментарі до відгуку