Відгук про Vodafone Україна за адресою Одеса, ул. Преображенская, 40 Щоразу, коли на рахунку закінчуються гроші, я відчуваю справжній квест «Спробуй повернутися до цивілізації». Вимкнув денну тарифікацію? Відмінно, телефон просто перетворюється на цеглу. Ні зателефонувати, ні поповнити баланс. Але, диво, додзвонитися оператору можна! Точніше, можна зателефонувати, але почути оператора – це вже привілей обраних.
Ваш віртуальний робот Вікторія – це просто діамант! Вона віртуозно витрачає мій час, не розуміючи мову якою сама говорить, але геть-чисто відмовляється поєднувати з живою людиною. Навіть коли я нарешті проходжу цей «квест», починається наступний рівень – нескінченне очікування. Тридцять хвилин у черзі, тричі на день – і тиша! Таке почуття, що ваш відділ підтримки – це міф, вигаданий для клієнтів.
Але ж сюрпризи не закінчуються! Через годину після поповнення рахунку раптом надходить повідомлення про підключення тарифікації по днях. Вау! Начебто відключав, але Водафон краще знає, що мені потрібно. Пробую знову додзвонитися, але Вікторія-Цербер продовжує гальмувати. Просто супер! Вадафон - "технологічна компанія" на світі! ))
А автоматичні платежі – це окремий шедевр! Скільки місяців я намагаюся їх налаштувати – і все марно. Але навіщо тоді вдавати, що така функція у вас є? Знову ВСЕ для "улюблених" клієнтів!
І, звичайно, найулюбленіше – сценарій повторюється щоразу. Баланс закінчується – телефон відключається – без Wi-Fi поповнити не можна – потім надходить сюрприз у вигляді щоденного тарифу. Геніально! Навіщо щось міняти, коли вас просять, якщо клієнти і так продовжують платити? Чи не нажертеся ніяк?!
Питання одне: коли Водафон перестане знущатися з своїх користувачів? Чи це вже ваша корпоративна фішка – робити із зв'язку траходром?
про "вікторію" - все точно. "-я не розумію що ви хочете сказать" - мусиш перебрать з десяток комбінацій тих же слів поки явно ні яка не "вікторія" а реальна-жива "клава" роздуплится щоб з*єднать з іншою папугою-клавою!
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Водафон, ти - легенда! - Відгуки про Vodafone Україна
Ваш віртуальний робот Вікторія – це просто діамант! Вона віртуозно витрачає мій час, не розуміючи мову якою сама говорить, але геть-чисто відмовляється поєднувати з живою людиною. Навіть коли я нарешті проходжу цей «квест», починається наступний рівень – нескінченне очікування. Тридцять хвилин у черзі, тричі на день – і тиша! Таке почуття, що ваш відділ підтримки – це міф, вигаданий для клієнтів.
Але ж сюрпризи не закінчуються! Через годину після поповнення рахунку раптом надходить повідомлення про підключення тарифікації по днях. Вау! Начебто відключав, але Водафон краще знає, що мені потрібно. Пробую знову додзвонитися, але Вікторія-Цербер продовжує гальмувати. Просто супер! Вадафон - "технологічна компанія" на світі! ))
А автоматичні платежі – це окремий шедевр! Скільки місяців я намагаюся їх налаштувати – і все марно. Але навіщо тоді вдавати, що така функція у вас є? Знову ВСЕ для "улюблених" клієнтів!
І, звичайно, найулюбленіше – сценарій повторюється щоразу. Баланс закінчується – телефон відключається – без Wi-Fi поповнити не можна – потім надходить сюрприз у вигляді щоденного тарифу. Геніально! Навіщо щось міняти, коли вас просять, якщо клієнти і так продовжують платити? Чи не нажертеся ніяк?!
Питання одне: коли Водафон перестане знущатися з своїх користувачів? Чи це вже ваша корпоративна фішка – робити із зв'язку траходром?
відгук
Коментарі до відгуку