Сергей Відгук додано 4 січня, 2023 год19 переглядів
З 2019 року, щорічно, купую для своєї, майже 80-річної мами, тариф "Рік без абонплати". На протязі трьох років моя мама спілкується в мережі "Водафон" без будь-яких обмежень - розмовляла скільки бажала на день (вхідні - вихідні дзвінки в мережі). На кінці минулого, 2022 року мама отримала вже традиційне повідомлення: "Щоб активувати тариф "Рік без абонплати" поповніть рахунок на таку-то суму і так далі...", що і будо зроблено... Виконавши всі інструкції, пакет "Рік без абонплати" був благополучно активований. 1 січня 2023 року мама отримала відповідне СМС- повідомлення про підтвердження активації даного пакету на рік, гроші з рахунку списали... 4 січня 2023 року (через три дні після активації річного пакету) моя мама вже була позбавлена можливості спілкуватися в мережі "Водафон". Чому? Саме з цим питанням я звернувся у пункт обслуговування абонентів кОМПАНІЇ за адресою: м. Київ, пр. Червоної Калини (Маяковського) 26. Працівники довго щось думали-переписувалися з "верхівкою" і сповістили мене, що нічим допомогти не можуть. Запропонували телефонувати на гарячу лінію. Що і було зроблено мною... Від "гарячих" я отримав інформацію, що тариф моєї мами - "Device S" - тариф для смарт-годинників, планшетів... який не розрахований на спілкування звичайними телефонними дзвінками в мережі. Чому? Звідки взявся цей "урізаний" тариф? В даний тариф "закладено" всього 50 хвилин на МІСЯЦЬ в мережі і все... Звісно, у цьому році, моя мама, яка три роки поспіль спілкувалась в мережі без обмежень, "виговорила" ці 50 хвилин за три дні 2023 року... Служба компанії повідомила мене, що тариф моєї мами ніколи не змінювався, що, як і три, два, та минулого року тариф надавав всього 50 хвилин розмов на МІСЯЦЬ !!!! На мої заперечення: " Чого ж, мама, в минулі періоди могла говорити без обмежень щодня?", мені відповіли знову: "Тариф ніколи не змінювався...". Також, повідомили, що сплачені гроші (550 гривень) повернути (або зарахувати на новий тариф) неможливо! Тварюки та мразі... Мова йдеться по номер телефону +380997998775. 2 згодні 1 не згоден
Тариф Vodafone Device S має наступні умови — його вартість 50 грн/міс: 500 МБ/міс; дзвінки всередині мережі/вхідні дзвінки - 50 хв/міс; дзвінки по Україні - 1 грн/хв; 100 SMS /міс. по Україні. Перевірка пакета *101*4#
Від 15.02.2019 цей тариф мав 50 хвилин на день, з 24.07.2020 кількість хвилин у тарифі була 50 хвилин на місяць і такою є по сьогодні. Тому дуже дивну інформацію ви говорите щодо безлімітних дзвінків за цим тарифом.
Оператори та співробітники магазину надали вам коректну інформацію.
Деталі тарифу можна переглянути на сайті: www.vodafone.ua/device-s.
Разом з тим Ви завжди можете вибрати для себе найзручніший варіант користування з-поміж доступних у нас тарифів: https://www.vodafone.ua/ru/privatnim-klientam/rates. А якщо знадобиться рада або допомога в даному питанні, звертайтеся в особисті повідомлення нашої сторінки Vodafone Ukraine у фейсбук, ми завжди поруч 💕
Компанія Водафон вважає мене (чи всіх) за дурня? Таке враження, що моє повідомлення не читали взагалі! Уважно перечитайте його ще раз. Я досить внятно все пояснив. Ви - шахраї...
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Шахрайство від Vodafon-Україна - Відгуки про Vodafone Україна
4 січня 2023 року (через три дні після активації річного пакету) моя мама вже була позбавлена можливості спілкуватися в мережі "Водафон". Чому? Саме з цим питанням я звернувся у пункт обслуговування абонентів кОМПАНІЇ за адресою: м. Київ, пр. Червоної Калини (Маяковського) 26. Працівники довго щось думали-переписувалися з "верхівкою" і сповістили мене, що нічим допомогти не можуть. Запропонували телефонувати на гарячу лінію. Що і було зроблено мною... Від "гарячих" я отримав інформацію, що тариф моєї мами - "Device S" - тариф для смарт-годинників, планшетів... який не розрахований на спілкування звичайними телефонними дзвінками в мережі. Чому? Звідки взявся цей "урізаний" тариф? В даний тариф "закладено" всього 50 хвилин на МІСЯЦЬ в мережі і все... Звісно, у цьому році, моя мама, яка три роки поспіль спілкувалась в мережі без обмежень, "виговорила" ці 50 хвилин за три дні 2023 року... Служба компанії повідомила мене, що тариф моєї мами ніколи не змінювався, що, як і три, два, та минулого року тариф надавав всього 50 хвилин розмов на МІСЯЦЬ !!!! На мої заперечення: " Чого ж, мама, в минулі періоди могла говорити без обмежень щодня?", мені відповіли знову: "Тариф ніколи не змінювався...". Також, повідомили, що сплачені гроші (550 гривень) повернути (або зарахувати на новий тариф) неможливо! Тварюки та мразі... Мова йдеться по номер телефону +380997998775.
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Тариф Vodafone Device S має наступні умови — його вартість 50 грн/міс: 500 МБ/міс; дзвінки всередині мережі/вхідні дзвінки - 50 хв/міс; дзвінки по Україні - 1 грн/хв; 100 SMS /міс. по Україні. Перевірка пакета *101*4#
Від 15.02.2019 цей тариф мав 50 хвилин на день, з 24.07.2020 кількість хвилин у тарифі була 50 хвилин на місяць і такою є по сьогодні. Тому дуже дивну інформацію ви говорите щодо безлімітних дзвінків за цим тарифом.
Оператори та співробітники магазину надали вам коректну інформацію.
Деталі тарифу можна переглянути на сайті: www.vodafone.ua/device-s.
Разом з тим Ви завжди можете вибрати для себе найзручніший варіант користування з-поміж доступних у нас тарифів: https://www.vodafone.ua/ru/privatnim-klientam/rates. А якщо знадобиться рада або допомога в даному питанні, звертайтеся в особисті повідомлення нашої сторінки Vodafone Ukraine у фейсбук, ми завжди поруч 💕