Petro Відгук додано 3 грудня, 2022 год16 переглядів
звертаюся до власників ВОДАФОН, які сидять в Азербайжані: майте совість, у нас іде війна, а ви намагаєтесь заробити чим побільше коштів і піднімаєте ціни. бог з вами, піднімайте, але залиште дешеві тарифи, тільки для звязку, для бідних пенсіонерів в яких простенькі, старенькі, кнопкові телефони і яким не потрібен інтернет тому, що вони не вміють ним користуватися...я пенсіонер, мені 67 років, моїй мамі 95 років, у нас пенсії по 3000 грн. і прості кнопкові телефони з тарифом за 55 гривень (на даний час, а був по 35грн) лише для того щоб ми могли тримати зязок між собою та зателефонувати в екстрені служби в разі біди... в даний час звязок вашого оператора більшу частину доби відсутній, із-за відсутності світла, та навіть коли зявляється світло він ледве жевріє...до війни ваш звязок був самим сильним у нашому селищі, а тепер з ним щось не так... ми не можемо платити по 75 гривень тільки за звязок, який майже відсутній...ми раніше вже припиняли користуватися вашими послугами, після чого ви надали нам дешевий тариф, якщо не залишете нам тариф на рівні 55 грн. то ми знову відмовимося від ваших послуг... наші номери телефонів : 066 848 2176; 095 589 3567
НАША ВЛАДА ОБІЦЯЛА НАМ НЕ ПІДНІМАТИ ЦІНИ НА ВСІ ВИДИ ПОСЛУГ НА ЧАС ВІЙНИ, АЛЕ ВИХОДИТЬ, ЩО ЇЇ ОБІЦЯНКИ - ЦЯЦЯНКИ... ЩО РОБИТЬ В ЦЕЙ ЧАС АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ? АДЖЕ НА РИНКУ ЗВЯЗКУ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗГОВІР ТОМУ, ЩО ВСІ ОПЕРАТОРИ ОДНОЧАСНО ПІДНІМАЮТЬ ЦІНИ ПРИ ВІДСУТНОСТІ ЯКОСТІ... ПАНЕ ПРЕЗИДЕНТ, ЗА ВАМИ СЛОВО???
Ну, на самом деле, дешевые тарифы не такие уж и дешевые.
Если взять стоимость самых дорогих (или хотя бы, средних по цене) пакетов, и узнать, почем в них стоит минута, гигабайт и т.д., а потом сравнить со стоимостью своих тарифных пакетов, то ещё неизвестно, кто "переплачивает".
Поэтому думающие, что абоненты, использующие недорогие тарифы, "сидят у оператора на шее", заблуждаются. Такие тарифы выгодны операторам, только лимитированный максимум "растягивается" на несколько абонентов. И сети эту нагрузку выдерживают. Другой вопрос, чтобы правильно подобрать абонентов так, чтобы неждающихся в нишевых тарифах не стало слишком много
Повірте, у цей час, як ніколи, нам важко змінювати тарифи, і ми розуміємо, що це нікому не сподобається. Попри усілякі обставини (руйнація ворогом нашого обладнання, неможливість дістатися до базових станцій тощо) ми працюємо 24/7, щоб забезпечити зв’язок у будь-якому місті України. З усім тим багато де немає електрики – там наші базові станції працюють на дизельному паливі, яке зараз подорожчало вдвічі. Ми зробили все можливе, щоб ці зміни були якнайменшими. Цей вимушений крок дозволить нам не переставати поновлювати й підтримувати роботу мережі, а значить - зв’язок з близькими в умовах війни.
Ми сподіваємося, що ви з розумінням поставитися до ситуації, і залюбки допоможемо вам обрати оптимальний варіант для використання та підкажемо способи економії у приватних повідомленнях наших офіційних сторінок. Бережіть себе!
це ви проявіть розуміння, що у мене і мільйонів таких як я нічим оплачувати ваших забаганок отримувати більші прибутки для власника, а відповідно і зарплат співробітників... уявіть собі, що буде з вашим ВОДАФОНОМ коли кілька мільйонів користувачів відмовляться від ваших послуг...навіщо ви пишете, що піднімаєте вартість тарифу тому, що збільшуєте кількість гігабайт інтернету, коли не можете забезпечити навіть той обсяг, що проплачений абонентом згідно його тарифу???...куди діваються сотні тисяч, а може і мільйони гігабайт інтернету закладеного в тарифні плани і оплаченого власниками кнопкових телефонів, але не використаного???...ви призиваєте нас проявити розуміння до ваших труднощів, а що ви зробили для полегшення фінансового становища компанії?, співробітники компанії, що написали заяви щоб їм зменшили заробітні плати, на час війни?...до речі, якщо ви чесні, порядні і патріотичні люди та ваша копанія, то озвучте рівень своїх зарплат до війни і під час війни, а також який ваш внесок для захисту країни від ворога...про які генератори ви говорите коли в нашому селищі на вашій вишці відсутні навіть акумулятори...
я хотів почути відповідь не від рядового клерка, а від власника, який розкошує в Азербайжані на кошти здерті з бідних українських пенсіонерів, яких ще не знищили рашисти, але додавлять власники мобільного звязку...
Підвищення вартості тарифів це вимушений крок, оскільки з причин незалежних від оператора зростають витрати на підтримку мобільного зв'язку. Війна теж своє робить - ворог постійно нищить обладнання операторів, а оператори мусять його швидко відновлювати, що є недешевим задоволенням. І залишити дешеві тарифи не є можливим, на жаль. Vodafone це все ж таки не благодійна організація... Напевно залюбки залишив би дешеві тарифи, щоб бути більш привабливим за конкурентів, однак це неможливо.
До цього треба просто поставитися з розумінням, тим більше, що ви доросла людина. Така моя думка
шановний Олег ОК, ти мабуть є співробітником цієї компанії, або твої статки дозволяють тобі проплачувати любу вартість тарифу і смартфон у тебе мабуть останньої моделі яблучного огризка, коли ти дозволяш собі давати такі поради голодним зубожілим пенсіонерам, та й не тільки пенсіонерам тому, що серед людей молодшого віку повно бідних і безробітних, які не знають як вижити самим і дітей виростити...а твої підзахистні в мирний час достатньо нагуляли жирку, постійно піднімали вартість тарифів, то хоч під час війни хай розкошеляться...що це за така священна корова БІЗНЕС? який навіть під час війни повинен отримувати надприбутки?
він не мабуть а точно мтс-бот - живе на ваш кошт... у Каховці на інеті окупанта - а після напахав на тур за границю... на фронт не йде - за мтс й вимпелком паше)))
Я не є співробітником компанії, мій смартфон це бюджетник без надгризеного яблука і заробляю я не так багато, як хотілося б (до того ж значну частину свого заробітку переказую на допомогу ЗСУ і допомогу переселенцям з південно-східних регіонів).
Однак я розумію, чому мобільний зв'язок дорожчає і чому не може бути дешевих тарифів. Шкода, що ви цього не розумієте.
молодий чоловіче, мені не цікаво сперечатися з адвокатом цього оператора, який коментує майже всіх дописувачів...щоб це робити потрібно мати купу вільного часу, тому це може робити тільки проплачена людина...
із досвіду свого життя я розумію більше ніж ви знаєте, а от ви бачите світ через рожеву пелену і як ті зазомбовані московіти повторюєте одне і теж...
надіюсь, що життя, колись, змусить вас бачити світ, в якому живете, в інших тонах...
Скоментувати відгук займає 1-2 хвилини, а відгуків тут зазвичай не більше 5 на добу. Тобто скоментування всіх займає максимум до 10 хвилин на добу. Дійсно, це КУПА часу...
Скажу так: у вас своя точка зору, у мене своя і вона інша, але якщо ви вважаєте людей з іншою точкою зору "проплаченими", тоді дійсно нам немає про що говорити... На відміну від вас, я на цьому сайті ніколи не назвав проплаченими тих, з ким не згоден. Не називаю тих, хто гостро критикує Vodafone, "проплаченими ботами від конкурентів" чи кимось подібним.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
МАЙТЕ СОВІСТЬ - Відгуки про Vodafone Україна
майте совість, у нас іде війна, а ви намагаєтесь заробити чим побільше коштів і піднімаєте ціни. бог з вами, піднімайте, але залиште дешеві тарифи, тільки для звязку, для бідних пенсіонерів в яких простенькі, старенькі, кнопкові телефони і яким не потрібен інтернет тому, що вони не вміють ним користуватися...я пенсіонер, мені 67 років, моїй мамі 95 років, у нас пенсії по 3000 грн. і прості кнопкові телефони з тарифом за 55 гривень (на даний час, а був по 35грн) лише для того щоб ми могли тримати зязок між собою та зателефонувати в екстрені служби в разі біди... в даний час звязок вашого оператора більшу частину доби відсутній, із-за відсутності світла, та навіть коли зявляється світло він ледве жевріє...до війни ваш звязок був самим сильним у нашому селищі, а тепер з ним щось не так...
ми не можемо платити по 75 гривень тільки за звязок, який майже відсутній...ми раніше вже припиняли користуватися вашими послугами, після чого ви надали нам дешевий тариф, якщо не залишете нам тариф на рівні 55 грн. то ми знову відмовимося від ваших послуг...
наші номери телефонів : 066 848 2176; 095 589 3567
НАША ВЛАДА ОБІЦЯЛА НАМ НЕ ПІДНІМАТИ ЦІНИ НА ВСІ ВИДИ ПОСЛУГ НА ЧАС ВІЙНИ, АЛЕ ВИХОДИТЬ, ЩО ЇЇ ОБІЦЯНКИ - ЦЯЦЯНКИ...
ЩО РОБИТЬ В ЦЕЙ ЧАС АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ? АДЖЕ НА РИНКУ ЗВЯЗКУ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗГОВІР ТОМУ, ЩО ВСІ ОПЕРАТОРИ ОДНОЧАСНО ПІДНІМАЮТЬ ЦІНИ ПРИ ВІДСУТНОСТІ ЯКОСТІ...
ПАНЕ ПРЕЗИДЕНТ, ЗА ВАМИ СЛОВО???
відгук
Коментарі до відгуку
Если взять стоимость самых дорогих (или хотя бы, средних по цене) пакетов, и узнать, почем в них стоит минута, гигабайт и т.д., а потом сравнить со стоимостью своих тарифных пакетов, то ещё неизвестно, кто "переплачивает".
Поэтому думающие, что абоненты, использующие недорогие тарифы, "сидят у оператора на шее", заблуждаются. Такие тарифы выгодны операторам, только лимитированный максимум "растягивается" на несколько абонентов. И сети эту нагрузку выдерживают. Другой вопрос, чтобы правильно подобрать абонентов так, чтобы неждающихся в нишевых тарифах не стало слишком много
Повірте, у цей час, як ніколи, нам важко змінювати тарифи, і ми розуміємо, що це нікому не сподобається. Попри усілякі обставини (руйнація ворогом нашого обладнання, неможливість дістатися до базових станцій тощо) ми працюємо 24/7, щоб забезпечити зв’язок у будь-якому місті України. З усім тим багато де немає електрики – там наші базові станції працюють на дизельному паливі, яке зараз подорожчало вдвічі. Ми зробили все можливе, щоб ці зміни були якнайменшими. Цей вимушений крок дозволить нам не переставати поновлювати й підтримувати роботу мережі, а значить - зв’язок з близькими в умовах війни.
Ми сподіваємося, що ви з розумінням поставитися до ситуації, і залюбки допоможемо вам обрати оптимальний варіант для використання та підкажемо способи економії у приватних повідомленнях наших офіційних сторінок. Бережіть себе!
З повагою, представник Vodafone Україна♥
я хотів почути відповідь не від рядового клерка, а від власника, який розкошує в Азербайжані на кошти здерті з бідних українських пенсіонерів, яких ще не знищили рашисти, але додавлять власники мобільного звязку...
Буржуазия она такая. Отнеситесь с розумінієм
До цього треба просто поставитися з розумінням, тим більше, що ви доросла людина. Така моя думка
Однак я розумію, чому мобільний зв'язок дорожчає і чому не може бути дешевих тарифів. Шкода, що ви цього не розумієте.
із досвіду свого життя я розумію більше ніж ви знаєте, а от ви бачите світ через рожеву пелену і як ті зазомбовані московіти повторюєте одне і теж...
надіюсь, що життя, колись, змусить вас бачити світ, в якому живете, в інших тонах...
Скажу так: у вас своя точка зору, у мене своя і вона інша, але якщо ви вважаєте людей з іншою точкою зору "проплаченими", тоді дійсно нам немає про що говорити... На відміну від вас, я на цьому сайті ніколи не назвав проплаченими тих, з ким не згоден. Не називаю тих, хто гостро критикує Vodafone, "проплаченими ботами від конкурентів" чи кимось подібним.
У мене все, більше додати нічого.
КРАПКА!