Вот такое письмо счастья пришло от Водафона (смотрите скрин) нв тариф 4G SmartXS. Водафон любезно повышает мне обсяг ГБ с 1 до 3, а кто-то у меня спросил, нужно ли мне оно? У меня дома и на работе есть Вай-Фай, мобильным интернетом пользовался очень редко, номер использовался в основном для звонков. Если бы мне было мало 1 ГБ, я бы давно перешёл на тариф дороже. Значит так, ребятки, я буду отказываться от ваших услуг и переходить на более дешевые предложения, а поверьте, они есть и я знаю, где купить симкарту другого оператора с дешёвым спецтарифом! 2 згодні 1 не згоден
По существу. Что с этим повышением нишевых тарифов сделал ВФ?
Просто перенёс абонентам с меньшей АП, тариф с большей АП. У меня лежит ТП, который ранее был 75 грн/мес (сейчас 95 грн/мес), и пока его не изменили, у него были примерно такие же условия Ну да, ранее у меня было 2 ГБ и сколько-то минут, а у Вас сейчас - 3 ГБ, и минут на внешку видимо добавили...
Как-то так, просто трансфер более дорогих тарифов на номера абонентов, которые платили и использовали меньше пакетов
Можно найти, на чём сэкономить 20 гривен в месяц. Например, достаточно съесть на 100 грамм меньше мяса, чем обычно, и будут деньги на оплату мобильной связи!
Почалося скиглення у відгуках у зв'язку з підвищенням вартості тарифів. I like this!
Але представник Vodafone вже вам відповів і пояснив, чому тариф дорожчає. Я лише додам, що дорослі люди ставляться до цього подорожчання може без радощів, але з розумінням. І не скиглять, як малі діти.
Розуміємо, що зараз важко. Компанія також стикається з незапланованими витратами через війну - щодня ми відновлюємо десятки пошкоджених об'єктів мережі і змушені встановлювати нове обладнання замість зруйнованого. Саме тому ми зробили все можливе, щоб зміни були мінімальними. Ми цінуємо кожну копійку, яку ви сплачуєте за зв’язок. Станом на сьогодні, нашим пріоритетом лишається забезпечення зв’язку людям, які знаходяться на окупованих територіях, близьких до гуманітарноі катастрофи та які відрізані від Украіни.
Адже це наближає нашу спільну перемогу.
Як варіант, можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони змогли вам допомогти підібрати найоптимальніший тариф, яким ви будете задоволені! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив!
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Абоненти для нас на першому місці!
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Водафону было мало 55 грн в месяц, значит больше от меня не получит ничего - Відгуки про Vodafone Україна
Вот такое письмо счастья пришло от Водафона (смотрите скрин) нв тариф 4G SmartXS. Водафон любезно повышает мне обсяг ГБ с 1 до 3, а кто-то у меня спросил, нужно ли мне оно? У меня дома и на работе есть Вай-Фай, мобильным интернетом пользовался очень редко, номер использовался в основном для звонков. Если бы мне было мало 1 ГБ, я бы давно перешёл на тариф дороже.
Значит так, ребятки, я буду отказываться от ваших услуг и переходить на более дешевые предложения, а поверьте, они есть и я знаю, где купить симкарту другого оператора с дешёвым спецтарифом!
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Просто перенёс абонентам с меньшей АП, тариф с большей АП. У меня лежит ТП, который ранее был 75 грн/мес (сейчас 95 грн/мес), и пока его не изменили, у него были примерно такие же условия
Как-то так, просто трансфер более дорогих тарифов на номера абонентов, которые платили и использовали меньше пакетов
Мало антикиевстаровскому троллю зафлуживать тему КС, так он ещё решил давать мастер-классы по экономии
Але представник Vodafone вже вам відповів і пояснив, чому тариф дорожчає. Я лише додам, що дорослі люди ставляться до цього подорожчання може без радощів, але з розумінням. І не скиглять, як малі діти.
Адже це наближає нашу спільну перемогу.
Як варіант, можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони змогли вам допомогти підібрати найоптимальніший тариф, яким ви будете задоволені! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив!
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Абоненти для нас на першому місці!