Цитую "Ми закриваємо старі тарифи, аби зменшити навантаження на мережу При цьому безплатно змінюємо їх на інші."
Питання - яким чином ви зменшуєте навантаження, якщо кількість абонентів при такій процедурі не змінюється? Що це, як не обдурювння людей?
Цей тариф мала вся сім'я з 10 чоловік. Бюджет на місяць на всіх максимум 200 грн. В основному між собою говорили. Тепер в нових реаліях добре, якщо в 1500 впишемося. Так виглядає всі дружно підемо до іншого оператора. Добре що є можливість зберегти номер.
А, ну і навантаження на вашу мережу зменшимо. З чим вас і вітаю. 35 згодні 2 не згодні
Доброго ранку, Hexman! Ми постійно оновлюємо тарифні лінійки, роблячи їх такими, що відповідають потребам ринку та абонентів. Більш застарілі тарифи закриваємо, тому що вони не користуються попитом. Саме тому ми переводимо деяких абонентів із старих в більш нові тарифи, щоб ви мали змогу користуватися оновленим/кращим пакетом послуг
Усі наші тарифи формуються з урахуванням цін на ринку зв'язку, при цьому ми завжди намагаємося зберігати вартість тарифів оптимальною :)
З актуальними тарифами можна ознайомитись на сайті:
З усім тим ми із задоволенням допоможемо вибрати найвигідніший варіант для використання. Отже, раптом що - дайте нам знати в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/, ми завжди поруч!
Смартфон зеро не користується попитом??? Вибачте, скажу делікатно, але це брехня. Крім домашніх, серед моїх знайомих - купа людей користуються цим тарифом. Жоден не нарікав на щось. Платиш лише тоді, коли користуєшся.
Написали би правду - треба більше грошей.
Могли б зробити абонплату за нього. Чи перевести у Захід, а там підняти ну скажімо до 20-30 грн абонплату. Це було б підйомно, і вам прибуток.
А если бы они ещё и дневную абонплату ввели в тариф, как в остальных их тарифах, да такую дневную абонплату, что почему-то всегда активируется первой, при внесении денег на 30-дневную АП, то вообще хорошо было бы, да?
Правильно оператор робить, що закриває регіональні тарифи. Смартфон Зеро це був регіональний тариф лише для Львівської області і був майже халявним. Я вважаю, що регіональних тарифів як таких не повинно бути взагалі. Годі вже ділити країну на "гірші" і "кращі" регіони, це не по-європейські. Тарифи мають бути однакові для всієї України!
Только может начнём разговаривать про европейскость тогда, когда и зарплаты будут европейские, чтобы абоненты могли легко переносить подорожания (но справедливые). А то пока зарплаты на уровне Южного Судана, и прочих бедных африканских стран, то и региональные тарифы будут пользоваться спросом, и абоненты будут болезненно реагировать на их закрытие.
Конечно же согласен! Это ж такое приятное чувство для тебя, которое аж распирает, когда "у соседа корова сдохла" Ну и радость от того, что залезли в чей-то кошелёк
Это ничего личного - только на ботокс и острова - и это не впервые - уже было такое!!! под другим предлогом и без мародерства!!! и на ботов оленей и машек!!!
Hexman, доброго дня! Не хвилюйтеся, все буде добре! Vodafone не хоче вас втрачати! :) Ви, звісно, подайте заявку на перенесення номера по MNP до іншого оператора, а потім спокійно очікувайте дзвінка з відділу по боротьбі за утримання клієнта. Вам протягом декількох днів подзвонять з Vodafone і запропонують спеціальний дешевий тариф. А оскільки у вас був тариф Зеро, є висока ймовірність, що запропонують найдешевший тариф 4G Smart XS за 55 грн/місяць (безлімітні дзвінки в мережі, 100 хвилин на ворожі мережі і інтернет 1 ГБ).
А как долго он продержится? А то придёт смс счастья о том, что тариф якобы мало пользуется спросом (как с Vodafone Захiд), и его закрывают. Или что вырастет его стоимость и усьо
Алексеев, добрый день! С удовольствием отвечу на ваши вопросы.
Стоимость этого тарифа наверняка КОГДА-ТО вырастет, но это точно не произойдёт "через неделю", как пишет полудypoк Ярик Бандера. Потому что Vodafone о предстоящем повышении стоимости тарифов всегда предупреждает как минимум за 2-3 недели.
По поводу возможного закрытия тарифа, может КОГДА-ТО и закроется, и что с того? Пока есть - есть смысл пользоваться. Когда-то и мы "закроемся" (умрём), так что теперь, не жить и не радоваться жизни, пока ещё живые? :-)
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Про примусову зміну тарифів - Відгуки про Vodafone Україна
Цитую "Ми закриваємо старі тарифи, аби зменшити навантаження на мережу При цьому безплатно змінюємо їх на інші."
Питання - яким чином ви зменшуєте навантаження, якщо кількість абонентів при такій процедурі не змінюється? Що це, як не обдурювння людей?
Цей тариф мала вся сім'я з 10 чоловік. Бюджет на місяць на всіх максимум 200 грн. В основному між собою говорили. Тепер в нових реаліях добре, якщо в 1500 впишемося. Так виглядає всі дружно підемо до іншого оператора. Добре що є можливість зберегти номер.
А, ну і навантаження на вашу мережу зменшимо. З чим вас і вітаю.
35 згодні 2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Усі наші тарифи формуються з урахуванням цін на ринку зв'язку, при цьому ми завжди намагаємося зберігати вартість тарифів оптимальною :)
З актуальними тарифами можна ознайомитись на сайті:
https://www.vodafone.ua/rates
З усім тим ми із задоволенням допоможемо вибрати найвигідніший варіант для використання. Отже, раптом що - дайте нам знати в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/, ми завжди поруч!
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine
Написали би правду - треба більше грошей.
Могли б зробити абонплату за нього. Чи перевести у Захід, а там підняти ну скажімо до 20-30 грн абонплату. Це було б підйомно, і вам прибуток.
Только может начнём разговаривать про европейскость тогда, когда и зарплаты будут европейские, чтобы абоненты могли легко переносить подорожания (но справедливые). А то пока зарплаты на уровне Южного Судана, и прочих бедных африканских стран, то и региональные тарифы будут пользоваться спросом, и абоненты будут болезненно реагировать на их закрытие.
Тому УСI, окрiм нас та олiгархiв, повиннi платити та пiдкорюватись законам ринку! А ми - нi, нам права та добробут, УСIM iншим - обов'язки та борги.
Чому так? Бо ми ОБРАНЬЦИ!
Якщо не можете надати доказів, значить ви 3,14здобол!
Вопросы ещё есть?
Стоимость этого тарифа наверняка КОГДА-ТО вырастет, но это точно не произойдёт "через неделю", как пишет полудypoк Ярик Бандера. Потому что Vodafone о предстоящем повышении стоимости тарифов всегда предупреждает как минимум за 2-3 недели.
По поводу возможного закрытия тарифа, может КОГДА-ТО и закроется, и что с того? Пока есть - есть смысл пользоваться. Когда-то и мы "закроемся" (умрём), так что теперь, не жить и не радоваться жизни, пока ещё живые? :-)
С уважением,
Абонент Vodafone.