Беспредел на каждом шагу - Відгуки про Vodafone Україна

Vodafone Україна
Відгук додано 19 липня, 2022 год 16 переглядів
Пополнил счёт,собрался в приложении активировать услугу захожу а там уже сняли средства не понятно за какую услугу,о которой я впервые слышу,начал звонить уточнять у оператора,толком не чего не могут сказать,вот так и все тут,через время захожу опять в приложение опять сняли 10гр,звоню опять,оператор говорит ежедневный платеж за то что Вы не активировали услугу,ну бред пи....,Вывод один бегите со всех ног от этого оператора и не задумывайтесь
5 згодні 1 не згоден



Коментарі до відгуку

Олег ОК 20 липня, 2022 год
У додатку My Vodafone є статистика витрат і вона коректно працює, також є можливість переглянути, які саме послуги підключено за вашим номером.



Та у будь-якому разі Vodafone ніколи не підключає додаткових послуг на власне бажання і без відома абонента. Якщо у вас списало кошти "не понятно за какую услугу", це означає, що ви самі, своїми пальчиками собі цю "не понятно какую услугу" підключили, а тепер намагаєтеся звалити провину на оператора! madnegative



Дизлайк! negative
Відповідь представника Vodafone Украина 19 липня, 2022 год
Максиме, вітаємо! Неприємно, що у вас склалась така ситуація, і ми розуміємо ваше хвилювання :( Дуже хочемо допомогти вам розібратись, щоб змінити вашу думку на краще, тому дозвольте пояснити...

Гадаємо, що тут першочергово потрібно зауважити, що гроші самі по собі за всілякі послуги не знімаються, кошти можуть списатись тільки за ті послуги, які ви самостійно активували раніше, або ж плата може відбуватись за користування послугами згідно з умовами вашого тарифного плану, зокрема: дзвінки, інтернет, абонплата за пакет на місяць, денні пакети (якщо у вас не оплачений пакет на місяць) тощо. Ознайомитись повними умовами тарифу ви завжди можете на сайті https://www.vodafone.ua/rates. І у додатку, до речі, також, для цього відкрийте розділ "Меню" - "Тарифи" - "Мій тариф" та внизу натисніть кнопку "Детальніше" 👀

І ми розуміємо, наскільки важливо завжди мати змогу проконтролювати свої витрати, тому така можливість теж є у додатку, там ви можете переглянути статистику витрат у розділі "Меню" - "Витрати" і побачити, за яку саме послугу знялися кошти. А за останні два місяці можна завантажити історію витрат на e-mail (оберіть місяць та натисніть кнопку "надіслати на e-mail") ✔

Так ось, з вашого опису ситуації можна зрозуміти, що у вас не був оплачений пакет на місяць, ви поповнили рахунок та хотіли оплатити, але допоки ви цього не зробили, знялись кошти за додаткову послугу, після чого на балансі вже було недостатньо грошей для активації пакета на місяць, через це почали діяти денні умови тарифу - списалось 10 грн, це обов'язковий денний платіж, який знімається незалежно від користування послугами, якщо у вас не оплачений пакет на місяць. За ці 10 грн ви можете до кінця доби телефонувати безлімітно всередині мережі.

І такі умови тарифних планів створені для зручності користування мобільним зв'язком. Припустимо, що зараз у вас немає можливості поповнити рахунок і підключити пакет на місяць, але є гостра потреба зателефонувати або ж скористатися інтернетом, щоб повідомити друзям щось дуже важливе. Для цього й існують денні тарифи. Підключати пакет на місяць вигідніше, звичайно, але все ж, різні ситуації бувають 🤷‍♂️

Підсумуємо. Якщо рахунок був поповнений із запізненням (після відключення попереднього пакета), система постійно перевіряє, чи є у вас достатня сума для зняття абонплати. Якщо грошей буде достатньо, то протягом доби пакет на місяць активується автоматично. Про ручний спосіб підключення ви вже знаєте - це можна зробити після поповнення рахунку за допомогою додатка My Vodafone або за комбінацією *101*444#. Аби не заморочуватись, рекомендуємо вам поповнювати рахунок до завершення терміну дії попереднього пакета, тому що у такий спосіб, як ми вже зауважили раніше, абонплата зніматиметься вчасно автоматично й без переходу на денні пакети.

Є ще чудова ідея скористатись послугою "Рік без абонплат", яка доступна майже в усіх актуальних тарифах. З цією послугою ви на всі 365 днів забуваєте, що таке поповнювати рахунок, економите трохи грошей і комфортно весь рік користуєтеся зв'язком ;)

Можемо детально все розповісти, напишіть у підтримку - кнопка 24/7 на головному екрані My Vodafone або зателефонуйте за номером 111. Для нас важливо, щоб кожен з клієнтів розумів умови користування послугами, аби у майбутньому уникнути непередбачених витрат. І оскільки ми дуже любимо і цінуємо наших абонентів - зробимо все можливе, щоб ви залишились задоволеним! ❤
Максим 19 липня, 2022 год
Бред,полный бред,все скрины я отправлял в чат, в приложении не отображается за эту услугу которую вы мне прилипили,опять таки,все что там есть не имеет отношение к этому,ваши операторы к стати не очень компетентные если честно,три оператора и у всех информация расходится в ответах


Vodafone Україна
Всі відгуки

1.3 5
9685 відгуків / 3662009 переглядів
Vodafone Україна
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир.
Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше

Мобільний зв'язок
Киевстар (Kyivstar)
Киевстар (Kyivstar)

Рейтинг: 1.2
12893 відгука
Компания "GSM-Харьков"
Компания "GSM-Харьков"

Рейтинг: 4.5
446 відгуків
ОТАК (Смартшоп)
ОТАК (Смартшоп)

Рейтинг: 4.7
108 відгуків
LG Electronics
LG Electronics

Рейтинг: 2.4
89 відгуків
Супер МТС 3D Ноль
Супер МТС 3D Ноль

Рейтинг: 2.2
122 відгука
Интертелеком
Интертелеком

Рейтинг: 1.5
2075 відгуків
lifecell
lifecell

Рейтинг: 1.3
1853 відгука
Life:)
Life:)

Рейтинг: 1.7
2526 відгуків
МТС (MTS)
МТС (MTS)

Рейтинг: 1.3
4955 відгуків
Мобилочка
Мобилочка

Рейтинг: 1.9
294 відгука