Что сказать? В разгар войны решили подготовить "подарочек": ну чем ещё они могут порадовать? Подняли стоимость тарифов. Мой тариф Vodafone SuperNet Start. Подняли до 145 грн. На 20 вроде и немного, и добавили 3 Гб и какие-то минуты, но тем не менее. И это когда люди стараются экономить, не знают, что будет завтра? Дно.
А параллельно этому, у них нет возможности заказать нормальные пакеты дополнительно, какие-то они крахоборные... В общем, невыгодные. Наживаются. Буржуи они такие. Им бы лишь содрать побольше. А война/не война, народ потянет... А жаль, и это когда ценность связи настолько высока. Могли бы сделать разновидность тарифа, или наподобие услуги "Плюс", когда подключаешь расширенный тариф за 150 грн. А они со всех дерут.
А причина - мол, "мы делаем связь, восстанавливаем...". Хорошая такая отмазочка. Но при этом забывают сказать, что получили доступ к Starlink на очень-очень выгодных условиях, и нынешнее оборудование не настолько дорогое, как было например 15 лет назад, плюс ещё со складов повытягивали...
Ми змушені змінити тарифи, адже несемо величезні втрати через руйнацію ворогом нашого обладнання, в рази зросли наші витрати на ремонт та встановлення нового обладнання на заміну знищеного. Багато де немає електрики – там наші базові станції працюють на дизельному паливі, яке зараз подорожчало вдвічі. Ми зробили все можливе, щоб ці зміни були як найменшими. Цей вимушений крок дозволить нам не переставати поновлювати і підтримувати роботу мережі, а значить - зв’язок з близькими в умовах війни.
Якщо у вас є якісь зауваження чи будь-які питання, будемо раді, якщо ви звернетесь до нас для консультації.
Ви можете обрати для себе зручний канал для спілкування, на писати нам в приватні повідомлення сторінки у Facebook https://www.facebook.com/VFUkraine/
Какое блин поразительное обьяснение "причин" подорожания Значит, работают на подорожавшем дизеле вышки, так как электричества нет... Нет электричества!!! Тогда как можно общаться с близкими, или у них там смартфоны тоже на дизеле?
И обьяснение своё смазали привычным, типа вынужденный шаг, и сделали всё возможное чтобы не поднимать ещё больше... лалала
Ппц... Радіус дії базової станції це не 100-200 метрів!
Електроенергії може не бути в тому місці, де стоїть базова станція оператора, однак люди можуть користуватися зв'язком від за 5, або навіть за 10 кілометрів від цієї базової станції, а там з електроенергією може бути все гаразд. Такий варіант вам не прийшов на думку?
Электрики нет, верно. Но если нет в населенном пункте её, то и связью многие не будут пользоваться как раньше. А будут экономить заряд... Не побегут же все за 10 км заряжать. И так по кругу: исчезла э/э, восстановили. А подорожание есть, и обьём услуг «предложили» больше, при том, что экономя, многие люди используют меньше даже того, что было в первоначальных условиях. Хороший однако маркетинг.
Буває, що одна базова станція обслуговує декілька населених пунктів (малі села і розташовані поблизу одне одного). Електроенергії може не бути в одному населеному пункті (де знаходиться базова станція), але зв'язком від базової станції можуть користуватися люди із сусіднього села, де електроенергія є.
А ще може бути так, що електроенергія може бути відсутня тільки у частині населеного пункту (в тій частині, де знаходиться базова станція). А базова станція обслуговує весь населений пункт і має працювати, щоб люди, які мають електроенергію і можуть заряджати телефон, могли повноцінно користуватися зв'язком.
Я знаю, що ви Vodafone не просто не любите, ви люто його НЕНАВИДИТЕ (пам'ятаю наші дискусії на цьому сайті ще до війни) і хочете його дискредитувати, але як це часто буває, на жаль пишете тотальні нісенітниці. Колиси висміювали людину, яка хвалила оператора за хороший зв'язок у лифті, тепер нісенітниці про електроенергію вигадали.
В ВФ, когда затеивают подорожания хорошо знают, что в населенных пунктах, где отсутствует электроэнергия люди будут экономить заряд своих телефонов, и сведут к минимуму общение. Но по тарифу с поднятыми расценками будут платить, а использовать весь увеличенный обьём услуг будет затруднительно. В водафоне это знают, потому и подняли. Зато возможность заказать дополнительные пакеты по скромной цене отсутствуют , когда человек сам решает, что ему нужно. Услугу "обмен минут" закрыли тоже... Не их проблемы, если у человека нет родственников, уехавших в пшекистан... Так что очередной "гениальный" маркетинговый ход налицо со стороны оператора.
Я з вами не згоден. Хто сказав, що мобільні оператори не мають права підвищувати вартість тарифів, бо йде війна? Мобільні оператори теж несуть величезні фінансові втрати через цю війну! Я розумію, що підвищення вартості послуг не може радувати, але вважаю, що до цього підвищення теж треба ставитися з розумінням. Мобільні оператори - це не благодійні організації і не мусять ними бути!
Підвищення вартості тарифів це не мародерство, а вимушений крок.
Vodafone напевно охоче залишив би вартість тарифів без змін (щоб мати цінову перевагу над конкурентами!), однак це неможливо! Чому - я вже пояснював не раз.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Крахоборы и хитрые манипуляторы - Відгуки про Vodafone Україна
В разгар войны решили подготовить "подарочек": ну чем ещё они могут порадовать? Подняли стоимость тарифов. Мой тариф Vodafone SuperNet Start. Подняли до 145 грн. На 20 вроде и немного, и добавили 3 Гб и какие-то минуты, но тем не менее. И это когда люди стараются экономить, не знают, что будет завтра? Дно.
А параллельно этому, у них нет возможности заказать нормальные пакеты дополнительно, какие-то они крахоборные... В общем, невыгодные. Наживаются. Буржуи они такие. Им бы лишь содрать побольше. А война/не война, народ потянет... А жаль, и это когда ценность связи настолько высока. Могли бы сделать разновидность тарифа, или наподобие услуги "Плюс", когда подключаешь расширенный тариф за 150 грн. А они со всех дерут.
А причина - мол, "мы делаем связь, восстанавливаем...". Хорошая такая отмазочка. Но при этом забывают сказать, что получили доступ к Starlink на очень-очень выгодных условиях, и нынешнее оборудование не настолько дорогое, как было например 15 лет назад, плюс ещё со складов повытягивали...
відгук
Коментарі до відгуку
Ми змушені змінити тарифи, адже несемо величезні втрати через руйнацію ворогом нашого обладнання, в рази зросли наші витрати на ремонт та встановлення нового обладнання на заміну знищеного. Багато де немає електрики – там наші базові станції працюють на дизельному паливі, яке зараз подорожчало вдвічі. Ми зробили все можливе, щоб ці зміни були як найменшими. Цей вимушений крок дозволить нам не переставати поновлювати і підтримувати роботу мережі, а значить - зв’язок з близькими в умовах війни.
Якщо у вас є якісь зауваження чи будь-які питання, будемо раді, якщо ви звернетесь до нас для консультації.
Ви можете обрати для себе зручний канал для спілкування, на писати нам в приватні повідомлення сторінки у Facebook https://www.facebook.com/VFUkraine/
Або ж через онлайн чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth
Будемо раді поспілкуватись ❤
И обьяснение своё смазали привычным, типа вынужденный шаг, и сделали всё возможное чтобы не поднимать ещё больше... лалала
Електроенергії може не бути в тому місці, де стоїть базова станція оператора, однак люди можуть користуватися зв'язком від за 5, або навіть за 10 кілометрів від цієї базової станції, а там з електроенергією може бути все гаразд. Такий варіант вам не прийшов на думку?
Электрики нет, верно. Но если нет в населенном пункте её, то и связью многие не будут пользоваться как раньше. А будут экономить заряд... Не побегут же все за 10 км заряжать. И так по кругу: исчезла э/э, восстановили. А подорожание есть, и обьём услуг «предложили» больше, при том, что экономя, многие люди используют меньше даже того, что было в первоначальных условиях. Хороший однако маркетинг.
Буває, що одна базова станція обслуговує декілька населених пунктів (малі села і розташовані поблизу одне одного). Електроенергії може не бути в одному населеному пункті (де знаходиться базова станція), але зв'язком від базової станції можуть користуватися люди із сусіднього села, де електроенергія є.
А ще може бути так, що електроенергія може бути відсутня тільки у частині населеного пункту (в тій частині, де знаходиться базова станція). А базова станція обслуговує весь населений пункт і має працювати, щоб люди, які мають електроенергію і можуть заряджати телефон, могли повноцінно користуватися зв'язком.
Я знаю, що ви Vodafone не просто не любите, ви люто його НЕНАВИДИТЕ (пам'ятаю наші дискусії на цьому сайті ще до війни) і хочете його дискредитувати, але як це часто буває, на жаль пишете тотальні нісенітниці.
Vodafone напевно охоче залишив би вартість тарифів без змін (щоб мати цінову перевагу над конкурентами!), однак це неможливо!