Андрій Відгук додано 11 квітня, 2022 год11 переглядів
11 квітня 2022 року в 12:00 я придбав стартовий пакет Device M у магазині Vodafone. Адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності 10А.
Праця персоналу на касі магазину мала дуже поганий вигляд. Чергу покупців касир ігнорував та обслуговував насамперед своїх знайомих. Форма одягу персоналу мала порушення – були відсутні бейджики з прізвищами. Співробітник торгової точки відмовився активувати придбаний пакет послуг. У переході на пакет Devaice L мені теж було відмовлено. Сторінка пакета Device L на сайті компанії має помилкову інформацію про перехід на пакет. Для активації необхідно набрати *500*5#, а на сайті вказано *505*5#. Сторінка сайту вводить користувача в оману, яку представники компанії не хочуть брати до уваги. Мені дуже прикро, що я змушений користуватися вашими послугами в місті Івано-Франківську. Сподіваюся ви взмозі провести виховні заходи з персоналом магазину. І у майбутньому клієнти будуть задоволені вашими послугами.
пане Андрію - не звертайте увагу на бравурні реляції представників окупанскьких операторів - вони брешуть завжди!!! а з початком війни все це схоже на саботаж - під прикриттям!!! доречі вимпєлком нічим не кращий - лафусєл те ж саме - сподіваємося на націоналізацію - як майна окупанта!!!
Андрію, вітаємо! Ось це так прикру історію розповіли :( Ми анітрохи не хотіли вас розчаровувати та розуміємо вашу стурбованість цією ситуацією. Запевняємо вас, що ми постійно працюємо над якістю обслуговування і намагаємося підтримувати сервіс на висоті. Компанія приділяє величезну увагу професійній підготовці своїх співробітників. На жаль, подібні факти можливі в будь-якій сфері обслуговування і їх не слід розцінювати як політику компанії стосовно своїх клієнтів в цілому. Такі випадки є винятком.
Просимо вас звернутись у службу підтримки користувачів - https://www.vodafone.ua/support/call для уточнення інформації, зі свого боку ми обов'язково усе перевіримо і проведемо необхідні заходи з цим співробітником, щоб уникнути таких неприємностей в майбутньому! Заодно разом з вами з'ясуємо додаткові питання та докладемо максимум зусиль, аби ви надалі отримували виключно позитивні емоції при користуванні нашими послугами. Чекаємо ❤
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Обслуговування - Відгуки про Vodafone Україна
Адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності 10А.
Праця персоналу на касі магазину мала дуже поганий вигляд. Чергу покупців касир ігнорував та обслуговував насамперед своїх знайомих. Форма одягу персоналу мала порушення – були відсутні бейджики з прізвищами.
Співробітник торгової точки відмовився активувати придбаний пакет послуг. У переході на пакет Devaice L мені теж було відмовлено.
Сторінка пакета Device L на сайті компанії має помилкову інформацію про перехід на пакет. Для активації необхідно набрати *500*5#, а на сайті вказано *505*5#. Сторінка сайту вводить користувача в оману, яку представники компанії не хочуть брати до уваги.
Мені дуже прикро, що я змушений користуватися вашими послугами в місті Івано-Франківську. Сподіваюся ви взмозі провести виховні заходи з персоналом магазину. І у майбутньому клієнти будуть задоволені вашими послугами.
відгук
Коментарі до відгуку
Просимо вас звернутись у службу підтримки користувачів - https://www.vodafone.ua/support/call для уточнення інформації, зі свого боку ми обов'язково усе перевіримо і проведемо необхідні заходи з цим співробітником, щоб уникнути таких неприємностей в майбутньому! Заодно разом з вами з'ясуємо додаткові питання та докладемо максимум зусиль, аби ви надалі отримували виключно позитивні емоції при користуванні нашими послугами. Чекаємо ❤