Андрей Відгук додано 20 березня, 2022 год18 переглядів
С далекий 2000-х я перепробовал множество операторов мобильной связи, то только водафон смог оставить во мне столько негативных ассоциации. Постепенно поглощая другие компании, он ворвался в топ, обещая много нового и интересного. Но как результат, мы видим лишь бесконечное повышение цен на тарифи! Качество связи тоже не блещет инновациями, будто осталась с начала 2010-х. Про села и вообще нечего говорить, там не то что интернета, там и связи нет. Иногда и вообще нет возможности позвонить. И это при том, что самих вышек в округе несметное количество. Никогда не поверю, что компания не имеет возможности это исправить. Неуд.
Доброго ранку, Андрій! Дуже прикро, що у вас склалось таке враження про нашу компанію
Усі наші тарифи формуються з урахуванням цін на ринку зв'язку, при цьому ми завжди намагаємося зберігати вартість тарифів оптимальною. На даний час, розуміючи ситуацію в країні - ми скасували зміни у вартості тарифів, які повинні були відбутись 01.03.2022
Наші спеціалісти 24/7 працюють для підтримки роботи мережі в нелегкий час для всіх нас!
Також, ми зараз робимо все можливе, щоб усі залишались на зв’язку навіть з нульовим балансом. Наша компанія усім абонентам передплати, які не можуть здійснювати дзвінки чи заходити в інтернет з причин непідключеного пакета послуг чи через низький баланс, ми вже підключили (або дуже скоро підключимо): 1000 хвилин для дзвінків по Україні й всередині мережі 10 ГБ для доступу в інтернет. Термін дії цього пакету становитиме 30 днів з моменту підключення.
Аналогічні пакети послуг ми підключаємо клієнтам контрактної форми обслуговування, у яких є заборгованість. Також для них ми встановили кредитні ліміти на 90 днів, щоб вони залишалися в мережі активними
Безкоштовний пакет послуг нараховується поступово, але зараз дуже велике навантаження, тому можуть бути затримки
Розкажіть нам, будь ласка, детальніше, що саме у вас трапилось в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/ і ми допоможемо!
Одразу передамо інформацію до відділу якості зв'язку ваше питання щодо покриття!
Хочеться, щоб ви змінили відношення до нашої компанії, тому зробимо все можливе для розв'язання питання! :)
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Чем дальше - тем хуже. - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Усі наші тарифи формуються з урахуванням цін на ринку зв'язку, при цьому ми завжди намагаємося зберігати вартість тарифів оптимальною. На даний час, розуміючи ситуацію в країні - ми скасували зміни у вартості тарифів, які повинні були відбутись 01.03.2022
Наші спеціалісти 24/7 працюють для підтримки роботи мережі в нелегкий час для всіх нас!
Також, ми зараз робимо все можливе, щоб усі залишались на зв’язку навіть з нульовим балансом. Наша компанія усім абонентам передплати, які не можуть здійснювати дзвінки чи заходити в інтернет з причин непідключеного пакета послуг чи через низький баланс, ми вже підключили (або дуже скоро підключимо): 1000 хвилин для дзвінків по Україні й всередині мережі 10 ГБ для доступу в інтернет. Термін дії цього пакету становитиме 30 днів з моменту підключення.
Аналогічні пакети послуг ми підключаємо клієнтам контрактної форми обслуговування, у яких є заборгованість. Також для них ми встановили кредитні ліміти на 90 днів, щоб вони залишалися в мережі активними
Безкоштовний пакет послуг нараховується поступово, але зараз дуже велике навантаження, тому можуть бути затримки
Розкажіть нам, будь ласка, детальніше, що саме у вас трапилось в зручний для вас спосіб - або в чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111, або у приватні повідомлення нашої сторінки https://www.facebook.com/VFUkraine/ і ми допоможемо!
Одразу передамо інформацію до відділу якості зв'язку ваше питання щодо покриття!
Хочеться, щоб ви змінили відношення до нашої компанії, тому зробимо все можливе для розв'язання питання! :)
З повагою, представник компанії Vodafone Ukraine