Ольга Відгук додано 21 лютого, 2022 год21 перегляд
Хочу сказать несколько слов об ответах представителя Vodafone на отзывы пользователей о павышении цен, сама такие шаблоны получала. Мол оно вызвано модернизацией и улучшением сети для Вас, любимые пользователи. Позвольте, где это видано, что платить нужно за то, чего еще нет?! Покупая квартиру или хлеб мы платим за то, что видим, за то, что существует реально и сейчас. Производитель не требует каких то вложений от потребителя для того, что бы этот хлеб выпечь или построить дом. Так почему Vodafone сначала не улучшит предоставляемые услуги за свой счет, компания далеко таки не бедная, а потом за это, так сказать, не выставит счет? Будут качественными услуги, разумное наполнение пакетов и их стоимость, поверте, колличество аббонентов у Вас увеличится вдвое! А сейчас Вы их только теряете, с таким отношением к тем кто Вам деньги платит, скоро не кому будет пользоваться Ваши услугами! 4 згодні 4 не згодні
Вітаємо, Ольга! Інформація про подорожчання дійсно найнеприємніша новина серед мобільних операторів, але ми фізично не можемо утримувати стабільну вартість на тарифи :( Зрозумійте, компанія підіймає ціну не з-за того, що їй так захотілось або "хтось набиває кишені". Переважно на ці всі аспекти впливають різні критерії, наприклад, оператор збільшує кількість базових станцій у країні, витрачаючи на це не маленьку суму; активно намагається покращувати якість 4G на нових частотах та закуповує нове обладнання для впровадження в майбутньому частот 5G — нового покоління швидкісного інтернету, щоб наші абоненти могли відчути найпершими швидкість п'ятого покоління!
Так само ціни на ринку зросли на споживання й збільшилося навантаження на мережу, відповідно, зростають витрати на підтримку інфраструктури та розширення ємності як у великих містах, так і в невеликих населених пунктах. Компанія змушена шукати джерело інвестицій на внутрішньому ринку, щоб забезпечувати працездатність мережі при постійно зростаючому споживанні.
Ми намагаємось якомога лояльніше ставитись до наших абонентів і не підіймати космічно ціни, додаючи в пакети більше інтернету та хвилин (не всюди, але в більшості тарифів таке присутнє), щоб зменшити зростання вартість послуг візуально, але зміна цінника в деяких випадках просто неминуча :(
Як варіант, можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони змогли вам допомогти підібрати найоптимальніший тариф, яким ви будете задоволені! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив!
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Абоненти для нас на першому місці!
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Платим за то, чего еще нет. - Відгуки про Vodafone Україна
4 згодні 4 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Так само ціни на ринку зросли на споживання й збільшилося навантаження на мережу, відповідно, зростають витрати на підтримку інфраструктури та розширення ємності як у великих містах, так і в невеликих населених пунктах. Компанія змушена шукати джерело інвестицій на внутрішньому ринку, щоб забезпечувати працездатність мережі при постійно зростаючому споживанні.
Ми намагаємось якомога лояльніше ставитись до наших абонентів і не підіймати космічно ціни, додаючи в пакети більше інтернету та хвилин (не всюди, але в більшості тарифів таке присутнє), щоб зменшити зростання вартість послуг візуально, але зміна цінника в деяких випадках просто неминуча :(
Як варіант, можете звернутись у підтримку до наших спеціалістів, аби вони змогли вам допомогти підібрати найоптимальніший тариф, яким ви будете задоволені! Нам не хотілося б, щоб користування послугами, які ми надаємо, викликали в клієнтів негатив, а приносили тільки позитив!
Звернутись до нас можна за одним із наступних направлень: в чат у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/auth, або за номером 111. Абоненти для нас на першому місці!
Експерт компанії Vodafone Ukraine!