З приводу – «Нам дуже сумно читати такі відгуки …» Це не відгук, це інформація-претензія. Я пропоную залишити формат спілкування, поки що на цьому рівні, як є. Дружня співпраця може відновитися дуже просто. Після оплати пакету, після отримання результатів послуги, буде зрозуміло, що не тільки Ви, а й ті інші, кому довіряють роботу з клієнтами, також цінують робоче місце, повагу людей та довіру керівництва. Як що, все буде нормально, я Вас повідомлю про це. Дякую, що Ви небайдужі до проблем користувачів послуги Vodafone Украина. Я не намагаюся принизити або обрехати порядних людей Vodafone Украина. На протязі багатьох років користування влаштовувало все, поки Ваші юні дарування не почали нав’язливо експериментувати з послугами та цінами. Вартість та ціна за надану послугу повинні бути в межах споживання, а не тому що життя дорожчає і дуже комусь хочеться жити по багатому. Є таке припущення, як що правильно ставитись до штучно створеної проблеми, навіть коли втрачаєш гроші, то можна отримати компенсацію, за рахунок винуватця. Винуватець забирає у Вас гроші, але на заміну віддає щось інше, дороге (хвилини життя, здоров’я), в розмірі нанесеної шкоди. Тому дорослі обережно поводяться стосовно до людей, маючи життєвий досвід. Сподіваюсь, що наступного разу, буде за що висловити подяку Вам особисто та Vodafone Украина в Вашій особі.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Вітаю «представителя Vodafone Украина» - Відгуки про Vodafone Україна
Це не відгук, це інформація-претензія.
Я пропоную залишити формат спілкування, поки що на цьому рівні, як є.
Дружня співпраця може відновитися дуже просто.
Після оплати пакету, після отримання результатів послуги, буде зрозуміло, що не тільки Ви, а й ті інші, кому довіряють роботу з клієнтами, також цінують робоче місце, повагу людей та довіру керівництва.
Як що, все буде нормально, я Вас повідомлю про це.
Дякую, що Ви небайдужі до проблем користувачів послуги Vodafone Украина.
Я не намагаюся принизити або обрехати порядних людей Vodafone Украина.
На протязі багатьох років користування влаштовувало все, поки Ваші юні дарування не почали нав’язливо експериментувати з послугами та цінами.
Вартість та ціна за надану послугу повинні бути в межах споживання, а не тому що життя дорожчає і дуже комусь хочеться жити по багатому.
Є таке припущення, як що правильно ставитись до штучно створеної проблеми, навіть коли втрачаєш гроші, то можна отримати компенсацію, за рахунок винуватця. Винуватець забирає у Вас гроші, але на заміну віддає щось інше, дороге (хвилини життя, здоров’я), в розмірі нанесеної шкоди. Тому дорослі обережно поводяться стосовно до людей, маючи життєвий досвід.
Сподіваюсь, що наступного разу, буде за що висловити подяку Вам особисто та Vodafone Украина в Вашій особі.
відгук
Коментарі до відгуку