З приводу – «Якщо у вас є якісь зауваження чи будь-які питання, будемо раді, якщо ви звернетесь до нас для консультації.» Все є. Звертаюсь. Але мені отак зручніше звернутися до Вас, як що Ви не проти? Звертаюсь з приводу – «Охххххх, який сумний відгук ви написали А що трапилось? Нам важливо розуміти, чому у вас склалося таке враження про компанію.» Можливо Вам важливо. Я не підтримую конкурентів з метою нанесення Вашій компанії шкоди, я просто звертаю Вашу увагу на недоліки, від яких страждаю не тільки я. Спробуйте відповісти окремо по пунктам, як таке може статися взагалі. У відповіді можете себе не обмежувати, часу є багато, буков Вам вистачить. Можливо ще комусь буде цікаво почитати Вашу відповідь. 1. Були заздалегідь перераховані гроші на пакет телефонії у достатній кількості, щоб активувати пакет телефонії. В першу чергу були зняті кошти на несподівану додаткову послугу. Чому? Із-за цього грошей на оплату пакету телефонії стало недостатньо. 2. Поки були спроби дізнатися що відбулося, зняли решту залишку грошей для загальних умов користування послугами телефонії. Чому? Послугами телефонії ні хто не користувався. 3. Яким чином з’явилась додаткова послуга зараз вже важко з’ясувати. Але як би було точно вказано, що послуга платна та сума оплати за послугу, я так думаю, навряд чи на неї була би згода. Особисто з проханням підключити послугу, до оператора ні хто не звертався. 4. У разі виникнення непорозумінь, чому оператор не доводить справу до кінця та не надає роз’яснень в повному обсязі, не приймає самостійно дій по усуненню проблеми та її наслідків. Він повинен був особисто виправити недоліки, а потім зателефонувати абоненту, та повідомити про стан та умови подальшої співпраці. 5. Трохи згодом, зроблені були марні намагання отримати інформацію про стан пакету телефонії. Було витрачено півтори години, щоб додзвонитися по 111, потім була спроба по інших довідкових телефонах, вже як експеримент. Результат – додзвонитися не вдалося. А ще ці крохобори слямзили трошки грошей, просто тому, що багато урвати у них не вийшло. Ну, це таке.
Цікаво дізнатись та розуміти; 1. Заради чого створено компанію Водафон? 2. Що первинне для Вас – послуги телефонії, чи можливості телефону абонента? 3. Чому спочатку гроші з рахунку зараховуються на додаткові послуги? 4. Навіщо потрібні додаткові послуги, якщо немає можливості користуватися телефонним зв'язком? 5. Чому, надходять повідомлення із зазначенням суми та дати для послуг телефонії, а суми на додаткові послуги та термін їхньої дії тримають у таємниці? 6. Чому через відсутність коштів відключають пакет телефонії автоматично, а додаткові послуги можуть відключити тільки після безпосереднього звернення до представника Водафона. Дякую за співчуття та розуміння.
Переваги:
Скінчились, поки що
Недоліки:
Кількість росте, мабуть вони там вважають, якщо всі мінуси змішати до купи, почнуть з'являтись плюси, типу палка на палку, стане хрестик.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Вітаю «представителя Vodafone Украина» - Відгуки про Vodafone Україна
Все є. Звертаюсь.
Але мені отак зручніше звернутися до Вас, як що Ви не проти?
Звертаюсь з приводу – «Охххххх, який сумний відгук ви написали А що трапилось? Нам важливо розуміти, чому у вас склалося таке враження про компанію.» Можливо Вам важливо.
Я не підтримую конкурентів з метою нанесення Вашій компанії шкоди, я просто звертаю Вашу увагу на недоліки, від яких страждаю не тільки я.
Спробуйте відповісти окремо по пунктам, як таке може статися взагалі. У відповіді можете себе не обмежувати, часу є багато, буков Вам вистачить. Можливо ще комусь буде цікаво почитати Вашу відповідь.
1. Були заздалегідь перераховані гроші на пакет телефонії у достатній кількості, щоб активувати пакет телефонії. В першу чергу були зняті кошти на несподівану додаткову послугу. Чому? Із-за цього грошей на оплату пакету телефонії стало недостатньо.
2. Поки були спроби дізнатися що відбулося, зняли решту залишку грошей для загальних умов користування послугами телефонії. Чому? Послугами телефонії ні хто не користувався.
3. Яким чином з’явилась додаткова послуга зараз вже важко з’ясувати. Але як би було точно вказано, що послуга платна та сума оплати за послугу, я так думаю, навряд чи на неї була би згода. Особисто з проханням підключити послугу, до оператора ні хто не звертався.
4. У разі виникнення непорозумінь, чому оператор не доводить справу до кінця та не надає роз’яснень в повному обсязі, не приймає самостійно дій по усуненню проблеми та її наслідків. Він повинен був особисто виправити недоліки, а потім зателефонувати абоненту, та повідомити про стан та умови подальшої співпраці.
5. Трохи згодом, зроблені були марні намагання отримати інформацію про стан пакету телефонії.
Було витрачено півтори години, щоб додзвонитися по 111, потім була спроба по інших довідкових телефонах, вже як експеримент. Результат – додзвонитися не вдалося. А ще ці крохобори слямзили трошки грошей, просто тому, що багато урвати у них не вийшло. Ну, це таке.
Цікаво дізнатись та розуміти;
1. Заради чого створено компанію Водафон?
2. Що первинне для Вас – послуги телефонії, чи можливості телефону абонента?
3. Чому спочатку гроші з рахунку зараховуються на додаткові послуги?
4. Навіщо потрібні додаткові послуги, якщо немає можливості користуватися телефонним зв'язком?
5. Чому, надходять повідомлення із зазначенням суми та дати для послуг телефонії, а суми на додаткові послуги та термін їхньої дії тримають у таємниці?
6. Чому через відсутність коштів відключають пакет телефонії автоматично, а додаткові послуги можуть відключити тільки після безпосереднього звернення до представника Водафона.
Дякую за співчуття та розуміння.
відгук
Коментарі до відгуку
Навіть у найскладнішій ситуації можна розібратись. І наші спеціалісти в чаті приватного кабінету будуть раді вам допомогти!
звернутись до них можна за посиланням:
https://my.vodafone.ua/auth