Це не спроба принизити або очорнити сумлінних співробітників Водафона. Це просто спостереження з моменту виникнення проблеми у стосунках з окремими робітниками Водафона. Мабуть мені треба буде встановити на паузу користування послугами Водафона до моменту ,поки наступні більш професійні фахівці із достатніми нормами поваги до користувачів змінять існуючих попередників. Водафон починався як УМЗ у 1992 р. та можливо за недостатньої якості управління та великої неповаги до користувачів, компанія змінювала власників та назви. Це може опосередковано бути іміджевою проблемою та низьким авторитетом. Вам, як співробітнику або користовачу краще видно. А зараз припущення, яке може бути цікаве існуючим або майбутнім клієнтам. Це стосовно спілкування у чаті у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/aut Цього робити ні в якому разі не можна. Спілкуватися треба виключно на загальних соціальних площадках в присутності свідків. У чаті, у додатку, віч на віч, людина несвідомо ставить себе під удар. У них є не обмежений доступ до телефону та всієї інформації, яка в ньому зберігається, а договорів, зобов’язань та відповідальності ніякої нема. І тому любий співробітник може, з метою покарання абонента, створювати абоненту проблеми різної важкості. Менш болюче, це коли номер сімки або телефону вносять у чорний список та обмежують, або повністю блокують послуги. Можуть тихенько красти гроші. Люди не завжди уважно стежать за своїми рахунками. Можуть надавати інформацію в телефоні, або про телефон третім, стороннім особам. І все це може бути виправдано помстою співробітників за претензії з приводу порушення співробітниками умов наданих послуг телефонії. Максимум, що доречно робити у чаті це тільки дякувати та пишатися. Пропоную Водофону змінити ставлення до клієнтів, змінити недоброзичливих співробітників, змінити старі скріпти та методичкі по роботі з абонентами. Дякую за увагу. Прошу вибачення, як що інформація викликала інтерес та зацікавленість. Чекатиму на покращення стосунків, зміну ставлення та умов на краще. До побачення.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Як і домовлялись - Відгуки про Vodafone Україна
Це просто спостереження з моменту виникнення проблеми у стосунках з окремими робітниками Водафона.
Мабуть мені треба буде встановити на паузу користування послугами Водафона до моменту ,поки наступні більш професійні фахівці із достатніми нормами поваги до користувачів змінять існуючих попередників.
Водафон починався як УМЗ у 1992 р. та можливо за недостатньої якості управління та великої неповаги до користувачів, компанія змінювала власників та назви. Це може опосередковано бути іміджевою проблемою та низьким авторитетом. Вам, як співробітнику або користовачу краще видно.
А зараз припущення, яке може бути цікаве існуючим або майбутнім клієнтам.
Це стосовно спілкування у чаті у додатку My Vodafone або на сайті: https://my.vodafone.ua/aut
Цього робити ні в якому разі не можна.
Спілкуватися треба виключно на загальних соціальних площадках в присутності свідків.
У чаті, у додатку, віч на віч, людина несвідомо ставить себе під удар. У них є не обмежений доступ до телефону та всієї інформації, яка в ньому зберігається, а договорів, зобов’язань та відповідальності ніякої нема. І тому любий співробітник може, з метою покарання абонента, створювати абоненту проблеми різної важкості. Менш болюче, це коли номер сімки або телефону вносять у чорний список та обмежують, або повністю блокують послуги. Можуть тихенько красти гроші. Люди не завжди уважно стежать за своїми рахунками. Можуть надавати інформацію в телефоні, або про телефон третім, стороннім особам. І все це може бути виправдано помстою співробітників за претензії з приводу порушення співробітниками умов наданих послуг телефонії. Максимум, що доречно робити у чаті це тільки дякувати та пишатися.
Пропоную Водофону змінити ставлення до клієнтів, змінити недоброзичливих співробітників, змінити старі скріпти та методичкі по роботі з абонентами.
Дякую за увагу.
Прошу вибачення, як що інформація викликала інтерес та зацікавленість.
Чекатиму на покращення стосунків, зміну ставлення та умов на краще.
До побачення.
відгук
Коментарі до відгуку
Охххххх, який сумний відгук ви написали
А що трапилось? Нам важливо розуміти, чому у вас склалося таке враження про компанію.
Якщо у вас є якісь зауваження чи будь-які питання, будемо раді, якщо ви звернетесь до нас для консультації.
Ви можете обрати для себе зручний канал для спілкування, на писати нам в приватні повідомлення сторінки у Facebook https://www.facebook.com/VFUkraine/
Viber - https://chats.viber.com/vodafoneukraine
Telegram - https://t.me/joinchat/AAAAAEM0M21h2xPzcFrDHw
Або ж через онлайн чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth
Будемо раді поспілкуватись ❤
Точка!