Дякую за увагу. Але мабуть інформація раніше була не достатньо зрозумілою. Тому зміст проблеми уточнюю. 1. Грошей на пакет телефонії було достатньо, перераховані були заздалегідь щоб активувати пакет телефонії. 2. В першу чергу були зняті кошти на послугу. Чому? 3. Тому грошей на оплату пакету телефонії стало недостатньо. 4. Наступного дня були забрані залишки грошей на оплату послуги телефонії по загальному тарифу, хоча послугами не користувались, чекали на вирішення проблеми. 5. Яким чином з’явилась додаткова послуга зараз вже важко з’ясувати. Але як би було точно вказано, що послуга платна та сума оплати за послугу, я так думаю, навряд чи на неї була би згода. За наданням цієї послуги від Водафона особисто ні хто не звертався. Поясніть чому так сталося? Ставлюся з повагою і розумінням до того, що не все від Вас залежить. Повторюю попередні питання, на всяк випадок. 1. Заради чого створено компанію Водафон? 2. Що первинне – послуги телефонії, чи можливості телефону. 3. Чому спочатку гроші з рахунку зараховуються на додаткові послуги. 4. Навіщо потрібні додаткові послуги, якщо не буде можливості користуватися телефонним зв'язком. 5. Чому, надходять повідомлення із зазначенням суми та дати для послуг телефонії, а суми на додаткові послуги та термін їхньої дії тримають у таємниці. 6. Чому через відсутність коштів відключають пакет телефонії автоматично, а додаткові послуги можуть відключити тільки після безпосереднього звернення до представника Водафона. Дякую за співчуття та розуміння.
Это ты всё врёшь, тролль! И на 2ip.ua выставляешь липовые замеры скорости, сделанные в подвале, чтобы оклеветать оператора. Твои действия разоблачались и будут разоблачаться!
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Чекаю на відповідь - Відгуки про Vodafone Україна
Але мабуть інформація раніше була не достатньо зрозумілою.
Тому зміст проблеми уточнюю.
1. Грошей на пакет телефонії було достатньо, перераховані були заздалегідь щоб активувати пакет телефонії.
2. В першу чергу були зняті кошти на послугу. Чому?
3. Тому грошей на оплату пакету телефонії стало недостатньо.
4. Наступного дня були забрані залишки грошей на оплату послуги телефонії по загальному тарифу, хоча послугами не користувались, чекали на вирішення проблеми.
5. Яким чином з’явилась додаткова послуга зараз вже важко з’ясувати. Але як би було точно вказано, що послуга платна та сума оплати за послугу, я так думаю, навряд чи на неї була би згода. За наданням цієї послуги від Водафона особисто ні хто не звертався.
Поясніть чому так сталося?
Ставлюся з повагою і розумінням до того, що не все від Вас залежить.
Повторюю попередні питання, на всяк випадок.
1. Заради чого створено компанію Водафон?
2. Що первинне – послуги телефонії, чи можливості телефону.
3. Чому спочатку гроші з рахунку зараховуються на додаткові послуги.
4. Навіщо потрібні додаткові послуги, якщо не буде можливості користуватися телефонним зв'язком.
5. Чому, надходять повідомлення із зазначенням суми та дати для послуг телефонії, а суми на додаткові послуги та термін їхньої дії тримають у таємниці.
6. Чому через відсутність коштів відключають пакет телефонії автоматично, а додаткові послуги можуть відключити тільки після безпосереднього звернення до представника Водафона.
Дякую за співчуття та розуміння.
відгук
Коментарі до відгуку