Висловлюю Мою пошану благословенній компанії Vodafone Ukraine, її благочестивій адміністрації, сумлінним співробітникам, а також користувачам її послугами та просто читаючим. Ваші аргументи та відповіді, раніше висловлені, викликають довіру до Вашого щирого бажання допомогти тим, хто потребує Вашої допомоги та співчуття. Якщо не допомогти вирішити проблему зараз, то хоча б пояснити, як подібні проблеми уникати в майбутньому, і не повторювати помилок, які можуть заважати користуватися Вашими послугами з мобільного телефонного зв'язку, і у свою чергу, заважають Вашим абонентам висловлювати подяку та повагу в повному обсязі. Скажу коротко. Моя проблема не нова, судячи з відгуків абонентів. Надійшло повідомлення від Вашого оператора про те, що настав час перерахування платежу за тарифом на користування послугами телефонного зв'язку. Якщо на рахунку буде недостатньо коштів, то користуватися послугами телефонного зв'язку в межах тарифного пакета не можна. Коштів на рахунку було недостатньо, тому було здійснено перерахування грошей у достатній кількості. Через деякий час перерахована сума була знята для оплати додаткової послуги. І грошей стало недостатньо для користування телефонним зв'язком, заради якого і купувався пакет та сам телефон. Зауважте, не заради додаткових послуг та марного нав'язливого сервісу. Так, трохи інтернету, як засіб комунікації, насамперед виправдано в межах пропонованого пакету. Бажання отримувати багато грошей не виправдовує розчарування довірливих абонентів. У цьому зв’язку є низка питань. 1. Заради чого створено компанію Водафон? 2. Що первинне – послуги телефонії, чи можливості телефону. 3. Чому спочатку гроші з рахунку зараховуються на додаткові послуги. 4. Навіщо потрібні додаткові послуги, якщо не буде можливості користуватися телефонним зв'язком. 5. Чому, надходять повідомлення із зазначенням суми та дати для послуг телефонії, а суми на додаткові послуги та термін їхньої дії тримають у таємниці. 6. Чому через відсутність коштів відключають пакет телефонії автоматично, а додаткові послуги можуть відключити тільки після безпосереднього звернення до представника Водафона. Дякую за співчуття та розуміння.
Добрий вечір! Прикро, що користування нашими послугами викликало у вас негативне враження про компанію, ми б не хотіли, щоб у наших клієнтів були подібне враження, тому готові вам допомогти!
Хочемо зазначити, що пакет активується автоматично вночі, якщо на рахунку буде достатньо коштів. Автоматично тариф активується з 00:00 до 8:00 за умови, що на рахунку є достатня сума для оплати тарифу на місяць. Якщо ж ви поповнили рахунок, коли тариф на місяць вже відключено, набирайте запит *101*444# для нарахування пакету послуг на місяць. При цьому, поки тариф не активовано, діють умови оплати на добу, тому, якщо пакет на місяць не активували, але користувались послугами, відбуваються списання з рахунку.
Тож, щоб не набирати запит на підключення, ви можете поповнювати рахунок заздалегідь або активувати послугу "Рік без абонплат".
Що стосується додаткових послуг, то ми не можемо знати, що буде подобатись тому чи іншому абоненту, тому пропонуємо безліч різних послуг, які можна підключити. Перевіряти підключення та слідкувати за підключенними підписками можна, надіславши SMS на номер 2828.
Автоматично жодна послуга не може бути підключена. Це завжди відбувається після запиту зі сторони користувача. Існує технологія WebClick, по якій у вас є можливість активувати контент-послугу по кліку, не залишаючи того чи іншого додатку або Web-браузера. Через який саме канал активували її, інформації ми не маємо. Разом з цим, залишається також можливість підключити контент-послугу за допомогою більш звичного способу - SMS.
Ви можете обрати собі зручний канал для спілкування з нами, аби розібратись детальніше та, можливо, зафіксувати заявку на можливість повернення коштів виходячи з наступних варіантів:
Але мабуть інформація була не достатньо зрозумілою.
Тому уточнюю.
1. Грошей на пакет телефонії було достатньо, перераховані були заздалегідь щоб активувати пакет телефонії.
2. В першу чергу були зняті кошти на послугу. Чому?
3. Із за цього грошей на оплату пакету телефонії не стало.
4. Яким чином з’явилась додаткова послуга зараз вже важко з’ясувати. Але як би було точно вказано, що послуга платна та сума оплати за послугу, я так думаю, навряд чи на неї була би згода.
І Ви не дали відповіді на питання.
З повагою і розумінням того, що не все від Вас залежить.
Повторюю, на всяк випадок.
1. Заради чого створено компанію Водафон?
2. Що первинне – послуги телефонії, чи можливості телефону.
3. Чому спочатку гроші з рахунку зараховуються на додаткові послуги.
4. Навіщо потрібні додаткові послуги, якщо не буде можливості користуватися телефонним зв'язком.
5. Чому, надходять повідомлення із зазначенням суми та дати для послуг телефонії, а суми на додаткові послуги та термін їхньої дії тримають у таємниці.
6. Чому через відсутність коштів відключають пакет телефонії автоматично, а додаткові послуги можуть відключити тільки після безпосереднього звернення до представника Водафона.
Конечно же это клевета. Под ником Я пишет клеветник. Безграмотный, нечитающий новостей клеветник, который не в курсе, что Vodafone уже более двух лет не принадлежит оккупантам и продан азербайджанской компании Bakcell.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
За що платимо? - Відгуки про Vodafone Україна
Ваші аргументи та відповіді, раніше висловлені, викликають довіру до Вашого щирого бажання допомогти тим, хто потребує Вашої допомоги та співчуття.
Якщо не допомогти вирішити проблему зараз, то хоча б пояснити, як подібні проблеми уникати в майбутньому, і не повторювати помилок, які можуть заважати користуватися Вашими послугами з мобільного телефонного зв'язку, і у свою чергу, заважають Вашим абонентам висловлювати подяку та повагу в повному обсязі.
Скажу коротко.
Моя проблема не нова, судячи з відгуків абонентів.
Надійшло повідомлення від Вашого оператора про те, що настав час перерахування платежу за тарифом на користування послугами телефонного зв'язку. Якщо на рахунку буде недостатньо коштів, то користуватися послугами телефонного зв'язку в межах тарифного пакета не можна.
Коштів на рахунку було недостатньо, тому було здійснено перерахування грошей у достатній кількості.
Через деякий час перерахована сума була знята для оплати додаткової послуги. І грошей стало недостатньо для користування телефонним зв'язком, заради якого і купувався пакет та сам телефон. Зауважте, не заради додаткових послуг та марного нав'язливого сервісу.
Так, трохи інтернету, як засіб комунікації, насамперед виправдано в межах пропонованого пакету.
Бажання отримувати багато грошей не виправдовує розчарування довірливих абонентів.
У цьому зв’язку є низка питань.
1. Заради чого створено компанію Водафон?
2. Що первинне – послуги телефонії, чи можливості телефону.
3. Чому спочатку гроші з рахунку зараховуються на додаткові послуги.
4. Навіщо потрібні додаткові послуги, якщо не буде можливості користуватися телефонним зв'язком.
5. Чому, надходять повідомлення із зазначенням суми та дати для послуг телефонії, а суми на додаткові послуги та термін їхньої дії тримають у таємниці.
6. Чому через відсутність коштів відключають пакет телефонії автоматично, а додаткові послуги можуть відключити тільки після безпосереднього звернення до представника Водафона.
Дякую за співчуття та розуміння.
відгук
Коментарі до відгуку
Хочемо зазначити, що пакет активується автоматично вночі, якщо на рахунку буде достатньо коштів. Автоматично тариф активується з 00:00 до 8:00 за умови, що на рахунку є достатня сума для оплати тарифу на місяць. Якщо ж ви поповнили рахунок, коли тариф на місяць вже відключено, набирайте запит *101*444# для нарахування пакету послуг на місяць. При цьому, поки тариф не активовано, діють умови оплати на добу, тому, якщо пакет на місяць не активували, але користувались послугами, відбуваються списання з рахунку.
Тож, щоб не набирати запит на підключення, ви можете поповнювати рахунок заздалегідь або активувати послугу "Рік без абонплат".
Що стосується додаткових послуг, то ми не можемо знати, що буде подобатись тому чи іншому абоненту, тому пропонуємо безліч різних послуг, які можна підключити. Перевіряти підключення та слідкувати за підключенними підписками можна, надіславши SMS на номер 2828.
Автоматично жодна послуга не може бути підключена. Це завжди відбувається після запиту зі сторони користувача. Існує технологія WebClick, по якій у вас є можливість активувати контент-послугу по кліку, не залишаючи того чи іншого додатку або Web-браузера. Через який саме канал активували її, інформації ми не маємо. Разом з цим, залишається також можливість підключити контент-послугу за допомогою більш звичного способу - SMS.
Ви можете обрати собі зручний канал для спілкування з нами, аби розібратись детальніше та, можливо, зафіксувати заявку на можливість повернення коштів виходячи з наступних варіантів:
Написати нам в приватні повідомлення сторінки:
Facebook: https://www.facebook.com/VFUkraine/
Viber: https://chats.viber.com/vodafoneukraine
Telegram: https://t.me/joinchat/AAAAAEM0M21h2xPzcFrDHw
Або ж через онлайн-чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth
Але мабуть інформація була не достатньо зрозумілою.
Тому уточнюю.
1. Грошей на пакет телефонії було достатньо, перераховані були заздалегідь щоб активувати пакет телефонії.
2. В першу чергу були зняті кошти на послугу. Чому?
3. Із за цього грошей на оплату пакету телефонії не стало.
4. Яким чином з’явилась додаткова послуга зараз вже важко з’ясувати. Але як би було точно вказано, що послуга платна та сума оплати за послугу, я так думаю, навряд чи на неї була би згода.
І Ви не дали відповіді на питання.
З повагою і розумінням того, що не все від Вас залежить.
Повторюю, на всяк випадок.
1. Заради чого створено компанію Водафон?
2. Що первинне – послуги телефонії, чи можливості телефону.
3. Чому спочатку гроші з рахунку зараховуються на додаткові послуги.
4. Навіщо потрібні додаткові послуги, якщо не буде можливості користуватися телефонним зв'язком.
5. Чому, надходять повідомлення із зазначенням суми та дати для послуг телефонії, а суми на додаткові послуги та термін їхньої дії тримають у таємниці.
6. Чому через відсутність коштів відключають пакет телефонії автоматично, а додаткові послуги можуть відключити тільки після безпосереднього звернення до представника Водафона.
Дякую за співчуття та розуміння.
https://tech.liga.net/telecom/novosti/mts-prodaet-vodafone-ukraine-bakcell-za-734-mln
Каждый раз, когда он будет публиковать эту лживую, мерзкую клевету про оккупантов, буду её разоблачать фактами! А факты по ссылке выше.