Абонент 050 735 9035 30.12.2021 р. отримав повідомлення про акційну пропозицію - поповнення рахунку на 90 грн та отримання 100% знижки на один із тарифних планів, що передбачає 12ГБ інтернету. 31.12.2021 о 08 год. рахунок було поповнено на 90 грн. Протягом 31.12.2021 - 01.01.2022 звертався у кол-центр компанії щонайменше десять разів з питанням про підключення даного тарифу. Однак на даний момент, послугу не підключено. Таким чином, звертаюсь до компанії- ШАХРАЯ про підключення послуги або повернення коштів.
Прикро, що ви потрапили в ситуацію з подібними складнощами. Розуміємо, що повернутись у часі назад і позбавити вас від негативного досвіду в нас не вийде, але ми шкодуємо про обставини, які засмутили вас і хотіли б детально розібратись із ситуацією і знайти їй розумне пояснення. Прохання для конструктивного діалогу звернутися в приватні повідомлення спільноти.
Сподіваємося, що надані роз'яснення сприятимуть взаєморозумінню і співпраці. Ми зробимо все можливе, щоб ви залишилися задоволеним від користування нашими послугами, оскільки дуже цінуємо і любимо наших клієнтів.
Ви можете обрати собі зручний канал для спілкування з нами виходячи з наступних варіантів: Написати нам в приватні повідомлення сторінки
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Vodafone- ШАХРАЙ - Відгуки про Vodafone Україна
30.12.2021 р. отримав повідомлення про акційну пропозицію - поповнення рахунку на 90 грн та отримання 100% знижки на один із тарифних планів, що передбачає 12ГБ інтернету.
31.12.2021 о 08 год. рахунок було поповнено на 90 грн.
Протягом 31.12.2021 - 01.01.2022 звертався у кол-центр компанії щонайменше десять разів з питанням про підключення даного тарифу. Однак на даний момент, послугу не підключено.
Таким чином, звертаюсь до компанії- ШАХРАЯ про підключення послуги або повернення коштів.
відгук
Коментарі до відгуку
Сподіваємося, що надані роз'яснення сприятимуть взаєморозумінню і співпраці. Ми зробимо все можливе, щоб ви залишилися задоволеним від користування нашими послугами, оскільки дуже цінуємо і любимо наших клієнтів.
Ви можете обрати собі зручний канал для спілкування з нами виходячи з наступних варіантів: Написати нам в приватні повідомлення сторінки
Facebook: https://www.facebook.com/VFUkraine/
Viber: https://chats.viber.com/vodafoneukraine
Telegram: https://t.me/joinchat/AAAAAEM0M21h2xPzcFrDHw
Або ж через онлайн-чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth