Відгук про Vodafone Україна за адресою Запоріжжя, ул. Базарная, д. 11 Пользуюсь уже давно. Эти во прислали смс о том что я подключился на какую то подписку за 3,5 грн. в сутки. Я не придал значения,и вот через пару недель с
Такие услуги самовольно оператором не подключаются, никому и никогда. Рекомендация простая: не нужно лазить по непонятным сайтам и тыкать пальчиком во все подряд банеры, не читая внимательно, на какие услуги нажатие банера даёт согласие. На всех сайтах с контент-услугами есть информация, что контент платный и нажатие банера означает согласие. Достаточно быть внимательным, но проще конечно на оператора всё свалить. Как будто оператор такой сидит и выборочно подключает абонентам услуги.
Прикро, що ви засмутилися :( Повернути час і непорозуміння не зможемо, проте маємо змогу підказати дещо по даній ситуації - а саме те, що подібна підписка не може включитися автоматично, і це факт!
Існує технологія WebClick, по якій у вас є можливість активувати контент-послугу по кліку, не залишаючи того чи іншого додатку або Web-браузера. Через який саме канал активували її, інформації ми не маємо. Разом з цим, залишається також можливість підключити контент-послугу за допомогою більш звичного способу - СМС.
Якщо бути уважним до рекламних сповіщень чи банерів, на які натискаєте, то можна повністю виключити повторне підключення її.
Аби перевірити, чому саме так все відбувалось, зверніться, будь ласка, до нас у приватні повідомлення в одне із направлень, разом розберемось із ситуацією! Ми дуже цінуємо наших клієнтів і не хочемо, щоб ви засмучувались, тому що водночас із тим нам також сумно.
Ви можете обрати собі зручний канал для спілкування з нами виходячи з наступних варіантів: Написати нам в приватні повідомлення сторінки
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Ужас.ужас ужас. - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
А выборочно или нет - это не важно, если можно наладить автоматизированный процесс подключения.
Прикро, що ви засмутилися :( Повернути час і непорозуміння не зможемо, проте маємо змогу підказати дещо по даній ситуації - а саме те, що подібна підписка не може включитися автоматично, і це факт!
Існує технологія WebClick, по якій у вас є можливість активувати контент-послугу по кліку, не залишаючи того чи іншого додатку або Web-браузера. Через який саме канал активували її, інформації ми не маємо. Разом з цим, залишається також можливість підключити контент-послугу за допомогою більш звичного способу - СМС.
Якщо бути уважним до рекламних сповіщень чи банерів, на які натискаєте, то можна повністю виключити повторне підключення її.
Аби перевірити, чому саме так все відбувалось, зверніться, будь ласка, до нас у приватні повідомлення в одне із направлень, разом розберемось із ситуацією! Ми дуже цінуємо наших клієнтів і не хочемо, щоб ви засмучувались, тому що водночас із тим нам також сумно.
Ви можете обрати собі зручний канал для спілкування з нами виходячи з наступних варіантів: Написати нам в приватні повідомлення сторінки
Facebook: https://www.facebook.com/VFUkraine/
Viber: https://chats.viber.com/vodafoneukraine
Telegram: https://t.me/joinchat/AAAAAEM0M21h2xPzcFrDHw
Або ж через онлайн-чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth