Просто какой-то развод, закончился тариф, пополнил на 135 грн телефон, сразу сняло 10 грн, опять пополнять... Почему во время, когда люди запускают в космос автомобили, нельзя сделать нормальную систему??, как так водофон? 2 згодні 3 не згодні
Діма, добрий вечір! Прикро бачити, що ви засмутились, але хочемо вам розповісти умови, аби ви могли у майбутньому уникнути таких ситуації. Так ось, плата за місячний пакет послуг знімається автоматично. Це відбувається рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця (з 00:00 до 8:00). Наприклад, якщо пакет послуг був підключений 25-го числа, то зняття платежу відбудеться 25-го числа наступного місяця. Як тільки буде нараховано пакет послуг, ви отримаєте SMS (після 8:00).
І тут найважливіше, що стосується вашої ситуації - якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати пакета послуг на місяць, то автоматично відбувається перехід на денний тариф, у якому є обов'язковий платіж незалежно від користування. Надалі, кожного дня з 00:00 до 8:00, система буде перевіряти стан вашого рахунку і, як тільки там буде достатня сума, автоматично підключиться пакет послуг на місяць. Або ж ви можете це зробити самостійно - за допомогою комбінації *101*444# :)
До речі, ці умови не нововведення, а існують досить давно (ознайомитись з ними можна на сайті https://www.vodafone.ua/rates).
Такі умови тарифних планів створені для зручності користування мобільним зв'язком. Припустимо, що зараз у вас немає можливості поповнити рахунок і підключити пакет на місяць, але є гостра потреба зателефонувати або ж скористатися інтернетом, щоб повідомити друзям щось дуже важливе. Для цього й існують денні тарифи. Підключати пакет на місяць вигідніше, звичайно, але все ж, різні ситуації бувають.
Є ще чудова ідея, підключити послугу "Рік без абонплат", яка доступна майже в усіх актуальних тарифах. З цією послугою Ви на всі 365 днів забуваєте, що таке поповнювати рахунок, економите трохи грошей і комфортно весь рік користуєтеся зв'язком ;)
Можемо детально все розповісти, напишіть нам у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth або зателефонуйте за номером 111. Для нас важливо, щоб кожен з клієнтів розумів умови користування послугами, аби в майбутньому уникнути непередбаченої тарифікації. І оскільки ми дуже любимо і цінуємо наших абонентів - зробимо все можливе, щоб ви залишились задоволеним!
Зачем клеветать оператора и писать про какой-то мифический развод? Это банальное незнание вами условий тарифа. Если счёт вовремя не пополнить, включается дневной тариф. Для повторного подключения пакета на месяц после пополнения счёта необходимо набрать комбинацию *101*444# (или подключить пакет через приложение My Vodafone). Такие условия действуют уже много лет и нет вины оператора в том, что вы их не знаете. Если лень искать условия тарифа на сайте оператора, достаточно читать информационные SMS-сообщения от оператора, в которых сообщается, как повторно подключить пакет на месяц.
У большинства пользователей нет этой "проблемы", потому что связь людям нудна ежедневно, поэтому не допускают отключения пакета на месяц и пополняют счёт заранее. В этом случае никакие комбинации набирать не нужно.
Тяжело серьёзно общаться с кем-то, кто считает, что я бот. С таких людей как вы я могу только смеяться!
Но отвечу: мне незачем звонить на 111, потому что у меня нет проблем с оператором! Я знаю условия тарифа, знаю все нюансы пользования и у меня всё отлично!
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Все очень плохо - Відгуки про Vodafone Україна
2 згодні 3 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
І тут найважливіше, що стосується вашої ситуації - якщо на рахунку недостатньо коштів для оплати пакета послуг на місяць, то автоматично відбувається перехід на денний тариф, у якому є обов'язковий платіж незалежно від користування. Надалі, кожного дня з 00:00 до 8:00, система буде перевіряти стан вашого рахунку і, як тільки там буде достатня сума, автоматично підключиться пакет послуг на місяць. Або ж ви можете це зробити самостійно - за допомогою комбінації *101*444# :)
До речі, ці умови не нововведення, а існують досить давно (ознайомитись з ними можна на сайті https://www.vodafone.ua/rates).
Такі умови тарифних планів створені для зручності користування мобільним зв'язком. Припустимо, що зараз у вас немає можливості поповнити рахунок і підключити пакет на місяць, але є гостра потреба зателефонувати або ж скористатися інтернетом, щоб повідомити друзям щось дуже важливе. Для цього й існують денні тарифи. Підключати пакет на місяць вигідніше, звичайно, але все ж, різні ситуації бувають.
Є ще чудова ідея, підключити послугу "Рік без абонплат", яка доступна майже в усіх актуальних тарифах. З цією послугою Ви на всі 365 днів забуваєте, що таке поповнювати рахунок, економите трохи грошей і комфортно весь рік користуєтеся зв'язком ;)
Можемо детально все розповісти, напишіть нам у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth або зателефонуйте за номером 111. Для нас важливо, щоб кожен з клієнтів розумів умови користування послугами, аби в майбутньому уникнути непередбаченої тарифікації. І оскільки ми дуже любимо і цінуємо наших абонентів - зробимо все можливе, щоб ви залишились задоволеним!
У большинства пользователей нет этой "проблемы", потому что связь людям нудна ежедневно, поэтому не допускают отключения пакета на месяц и пополняют счёт заранее. В этом случае никакие комбинации набирать не нужно.
Но отвечу: мне незачем звонить на 111, потому что у меня нет проблем с оператором!