Володимир Відгук додано 13 липня, 2021 год9 переглядів
Постійно пропадають гроші з рахунку. Була внесена сума коштів достатня для зняття місячної абонплати, на наступний день абонплата за місяць не знялася, а зняли нібито за пакет на день. Після дзвінка оператору, повідомили що вже нічого не можна зробити і порадили поповнити знову щоб була сума достатня для підключення пакету на місяць, але після поповнення і вводу комбінації виявилося що сума знову недостатня, тому що вони зняли ще за якийсь пакет інтернету, хоча мобільні дані в телефоні відключені. Після ще двох дзвінків оператору, вони пообіцяли повернути кошти зняті за пакет інтернету, але оскільки повернуться вони не раніше ніж через добу сказали знову поповнити рахунок, бо знову знімуть пакет на день і знову коштів не вистачить. І так по колу, шахрайська схема іншими словами це не назвеш. А за інтернет пакет гроші так і не повернули, пройшло 3 дні.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Погане покриття, крадіжка грошей з рахунку абонента
Автоматично тариф активується з 00:00 до 8:00 за умови, що на рахунку є достатня сума для оплати тарифу на місяць. Якщо ж ви поповнили рахунок, коли тариф на місяць вже відключено, набирайте запит *101*444# для нарахування пакету послуг на місяць. При цьому, поки тариф не активовано, діють умови оплати на добу, тому, якщо пакет на місяць не активували, але користувались послугами, відбуваються списання з рахунку. Для того, щоб не виникало таких ситуацій, як ви описали вище, поки тариф на місяць не підключено, радимо вимикати мобільний інтернет та одразу після поповнння набирати запит *101*444#.
Детальну консультацію ви можете отримати за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватних повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення!
Умови пакету і як підключати я знаю! Після першого дзвінка в підтримку оператор повідомила, що пакет на місяць не підключився і вона не зможе повернути кошти, потрібно поповнити ще на 5 гривень, я це ще сприйняв спокійно, поповнив на 10 гривень, ввів комбінацію і виявилося що вже не вистачає 13 гривень, хоча мало бути 5 гривень лишніх! Тоді я звернувся в підтримку другий раз і мені сказали що зняло ще за пакет інтернету, яким я не користувався (про це я написав вище), але пообіцяли повернути ці кошти і знову порадили поповнити рахунок. Це все відбувалося протягом одного дня, ні дзвінків ні користування інтернетом за цей період не було, мобільні дані відключені.
Оператори відповідають по шаблону, одними і тими ж завченими фразами, що наштовхує на думку що такі випадки непоодинокі і вони ніяк не збираються допомагати абонентам в вирішенні їх проблем.
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Найгірший оператор на території України - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Автоматично тариф активується з 00:00 до 8:00 за умови, що на рахунку є достатня сума для оплати тарифу на місяць. Якщо ж ви поповнили рахунок, коли тариф на місяць вже відключено, набирайте запит *101*444# для нарахування пакету послуг на місяць. При цьому, поки тариф не активовано, діють умови оплати на добу, тому, якщо пакет на місяць не активували, але користувались послугами, відбуваються списання з рахунку. Для того, щоб не виникало таких ситуацій, як ви описали вище, поки тариф на місяць не підключено, радимо вимикати мобільний інтернет та одразу після поповнння набирати запит *101*444#.
Детальну консультацію ви можете отримати за номером 111, в чаті додатку My Vodafone, в чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth або в приватних повідомленнях наших офіційних груп в соціальних мережах. Будемо чекати на ваше звернення!
Оператори відповідають по шаблону, одними і тими ж завченими фразами, що наштовхує на думку що такі випадки непоодинокі і вони ніяк не збираються допомагати абонентам в вирішенні їх проблем.