Екатерина Відгук додано 12 липня, 2021 год10 переглядів
Год назад подключила VideoPass. Оператор уверил меня, что, в случае, когда услуга не проплачена вовремя, подключить её можно ТОЛЬКО отправив запрос на подключение. И, действительно, так и было.... До этого месяца. Услугой не пользовалась два месяца. Соответственно она должна была быть отключена. И тут, при пополнении счета для продления тарифа, они решили эту услугу включить без запроса. Деньги за ее включение верх кто отказались, т.к. было использовано 17 !!! Мб ночью, а это больше 1Мб(по их условиям). Сколько по времени в Ютубе надо находиться на 17 Мб, мне тоже сообщить не смогли - возможно "мигнул" wi-fi.
Переваги:
Уже никаких плюсов ее осталось
Недоліки:
Операторы предоставляют заведомо ложную информацию либо не владеют ей полностью.
Слизываются деньги со счета, подключая услуги без согласия абонента
Катерино, вітаємо! Сумно читати такі відгуки :( Але хочемо підказати, що послуга Video Pass діє до тих пір, поки ви її не відключите самостійно. Уявімо, ви підключили послугу, користуєтесь нею протягом місяця, а тоді на балансі у вас не достатньо грошей для продовження її дії. Система перевіряє залишок коштів на рахунку та підключає послугу автоматично тільки у період з 00:00 до 08:00, якщо у цей момент у вас нема грошей, то для продовження користування послугою потрібно поповнити рахунок і дочекатись наступної ночі або підключити послугу самостійно за допомогою комбінації. Зважаючи на ці особливості, саме так і відбулось у вашому випадку - ви могли підключили послугу раніше, потім на балансі не вистачало грошей для її оновлення, тому нічого не стягувалось, але як тільки на рахунку з'явилась достатня сума для оновлення послуги, тоді вона автоматично підключилась. Зауважимо, що усі послуги надаються виключно за умовами, які детально описані на нашому сайті, зокрема, з умовами користування послугою Video Pass можна ознайомитись за посиланням: https://www.vodafone.ua/pass
Якщо ви запевняєте, що оператор вам підказав зовсім іншу інформацію, то з цим неодмінно треба розібратись, адже для нас важливо підтримувати якість обслуговування на найвищому рівні, аби кожен з клієнтів був максимально задоволеним та отримував лише позитивні емоції при користуванні послугами компанії.
Отож, чекаємо вас у чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth, де фахівці допоможуть з'ясувати будь-якій ваші питання! Гарного вам дня!
В таком случае, почему у вас работают неквалифицированные работники, которые предоставляют заранее неправдивую информацию? Почему ваши люди не проходят программу обучения, не изучают ваши нововведения? Почему обратившись к вам и пообщавшись с вашим представителем возникает ощущение, что я полная дура?
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Заранее то недостоверная информация операторов, подключение услуг без согласия - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Якщо ви запевняєте, що оператор вам підказав зовсім іншу інформацію, то з цим неодмінно треба розібратись, адже для нас важливо підтримувати якість обслуговування на найвищому рівні, аби кожен з клієнтів був максимально задоволеним та отримував лише позитивні емоції при користуванні послугами компанії.
Отож, чекаємо вас у чаті на сайті https://my.vodafone.ua/auth, де фахівці допоможуть з'ясувати будь-якій ваші питання! Гарного вам дня!