Я пишу цей відгук бо просто в шоці!!! від того, що дозволяє собі в денному тарифному плані оператор Vodafone. Хочеться спитати: а це не занадто? Може ваші прибутково-фінансові фантазії час зупинити. Ну ми ж люди, а не вівці. Може вже досить потихеньку підстригати кожного із нас. Воно так начебто і не помітно. Більше того, навіть, дисциплінує нас українців, спонукачи до завчасного поповнення мобільного рахунку. Ми ж бо такі: любимо економити на мобільному зв'язку. Але, вибачте, платити за послуги, які не отримуєш?! Тільки за те, що ти є абонентом Vodafone?! Це занадто!!! Хочеться звернутися до тих, хто так любить Україну,і її народ, будьте ласкаві, знайдіть управу!!!
Будь-які ситуації щодо фінансів індивідуальні. Для перевірки інформації і вирішення Вашого питання потрібно дивитися інформацію за Вашим номером. Напишіть нам в особист повідомлення Ваш номер і ми допоможемо Вам розібратися в ситуації а також підібрати вигідні послуги для економії.
Ага, заманывает качественной услугой, а потом не предоставляет услуги в заявленном качестве. А враньё - постоянно! А тебе водафон платит за то, что ты тут пишешь! И, если будешь неубедительно писать - не заплатят и выгонят с работы!
Мобільний оператор «Vodafone Україна» за пів року втратив найбільше абонентів у межах послуги з перенесення мобільних номерів (MNP) – 12,5 тис. Водночас новими абонентами оператора стали 8,7 тис. чоловік. Це найменший показник, як порівняти з його конкурентами – «Київстар» і lifecell.
Ви тут пишете, а вони тут бачать? То не тут треба писати! Чому ви не напишете туди, куди потрібно? Чому всі пишуть у соцмережах, та на якихось сумнівних сайтах, але бояться писати в контролюючі органи, до захисту прав споживачів, в АМКУ та ін. Чому не складете петицію на сайті: https://petition.president.gov.ua/ та не розповсюдите по соцмережаж та й на сайтах відгуків, щоб люди підписували?
Під лежачий камінь вода не тече, а крім нас самих це нікому не потрібно і, якщо ми самі не будемо відстоювати свої права споживача, то ніхто за нас цього не зробить!
Треба писати всюди, а потім розповсюджувати відповіді-відмови, щоб показати, що ніхто не хоче нічого робити. Розповсюджувати по соцмережах, писати в ЗМІ та ін. - виставляти скріншоти щоб всі бачили. Тільки таким чином можливо щось змінити!
Vodafone відслідковує, що про них пишуть. Тому я маю надію, що вони звернуть увагу і змінять цей тариф. Якщо ні, то я вмію дуже гарно писати, особливо в перераховані Вами інстанції, і повірте, не злякаюсь, тому що це стосується не тільки мене, а і багатьох інших людей, які багато чого від оператора Vodafone й так проковтнули. Особливо мені шкода людей похилого віку, які копійки рахують біля кас супермаркетів,і часто, не можуть зрозуміти,чому вони нікому не телефонували, а на рахунку не вистачає коштів.
Підтримую Ваші тези. Невміння і небажання відстаювати свої ПРАВА породжує в звичайних громадянах відчуття безвихіддя, а у монопольних структурах - відчуття безкарності. Тому, мовчки сидіти не вийде.
Невміння - мабуть це відмовка для дорослих людей. Язик є, інтернетом користуються - можна питати в людей, можна шукати в інтернеті. А через свої небажання і мають те що мають. Я завжди говорю - якщо я можу, то чому інші ні? Можуть! Просто не хочуть і знайдуть тисячу відмовок.
Забейте и общайтесь по мессенджерам и bip out,возьмите тариф для интернета, а карточку оставьте на входящие старую,номер которой все знают.уже как бы давно все переходят на общение в мессенджерах.и пусть водафон придумывает дальше дневные тарифы хоть по 100грн)))
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Безлім в мережі 10 грн/день (незалежно від користування) - Відгуки про Vodafone Україна
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
У Водафона майже 20 лямів абонентів, і вашої втрати він навіть не відчує.
А замануха есть: Водафон заманивает качественной услугой.
Під лежачий камінь вода не тече, а крім нас самих це нікому не потрібно і, якщо ми самі не будемо відстоювати свої права споживача, то ніхто за нас цього не зробить!
Треба писати всюди, а потім розповсюджувати відповіді-відмови, щоб показати, що ніхто не хоче нічого робити. Розповсюджувати по соцмережах, писати в ЗМІ та ін. - виставляти скріншоти щоб всі бачили. Тільки таким чином можливо щось змінити!