Люди як постйно скаржаться дуже часто не розбираються описують ситуацю з свого бачення, а не так як насправд. В компан як всюди мнуси, але частше в свох проблемах винн сам абоненти, як потм шукають на кого вину перекинути. Я була операторем зрозумла, що серед клнтв компан prp pop сегментв бльшсть тупих, нахабних жалюгдних людей. Перед тим як говорити, писати щось про оператора, компаню напишть про себе, що саме ви зробили в тй чи ншй ситуац не так:можливо випадково в нтернет зайвих послуг понапдключали як знмають кошти, можливо не оплатили потрбну суму, подзвонили чи увмкнули нтернет не дочекавшись смс про пдключення тарифу, не налаштувати нтернет в телефон або не змогли грамотно пояснити оператору проблему та адекватно вислухати й т. д. З досвду роботу зрозумла наступне, що бльшсть проблем можна виршити швидко яксно якщо абонент слуха чу, що йому радять робити, якщо замсть крику й звинувачень запитати в оператора як ж варанти виршення та признавати свою провину, коли вона дйсно. Найголовнше! Поводьтесь толерантно з повагою терпнням. Ваше хамство невгластво ситуацю можуть погршити. А якщо ви не стикалися з ситуацю особисто, а вд когось чули, бачили то не треба робити висновкв. Вони найчастше необгрунтовано негативн та неправильн. Всх клнтв ввчливих, розумних, толерантних люблю, цлую. Перш за все ставтесь з розумнням!
Внимательно читаем написанное! Пишет якобы оператор: Операто 101010.
Вот такие тупые и безмозглые работают в водафоне, к сожалению, и этот отзыв, который написало какое-то Операто 101010, тому подтверждение!
Ну как такой безграмотный человек может работать оператором-консультантом? Что оно (Операто 101010) может наконсультировать?
И не надо со всех абонентов делать безмозглых идиотов! Да, есть люди что недопоняли, что-то сделали не так, но им объяснить, подсказать и всё в порядке! А если операторы нагло, любыми путями пи@дят наши деньги - тогда уж извините, молчать не надо! Таких мошенников нужно наказывать! И, если операторы нагло лгут - увольнять к ебеням всех этих дебилоидов! Это касается не только подлого, лживого водафона, но и всех остальных.
Відповідаю на коментарі лише їбланам Ахаха 4 грудня, 2019 год
Помітьте в коментарі я написала, що більшість клієнтів тупі і жодного слова немає про те, що вони такі Всі. Я не писала особисто про вас. Тобто ви самі погано прочитавши зробили висновок, що я пишу про всіх, + прийняли це на свій особистий рахунок і почали мене особисто ображати. Читати, що мене називають "воно" і обзивають просто через не погодження з моєю думкою огидно. Я не заслужила такого ставлення. Якщо ви не погоджуєтесь з чиєюсь думкою можна написати це адекватно, а не так злісно як вы це зробили. Соромно за таких як ви. А якщо ви ще й доросла людина то соромно вдвічі
От про таких як ви і написано в коментарі. Які спочатку поливають брудом, а потім звинувачують, що їм невихованим гнилим істотам не пояснили нормально. Ви ж нічого не хочете сприймати крім своєї надуманої реальності. Судячи з того, що ви чіпляєтесь до грамотності в інтернеті підозрюю вам років за 30 бо молоді люди не звертають увагу на грамотність і знають, що в інтернеті пишуться коментарі швидко, часто з виправленням Т9 . Тому "доросла", "грамотна" Зла людина, схаменіться! Припиніть розкидати отруту з ваших останків душі і Йдіть на х*й
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Працювала в компанії - Відгуки про Vodafone Україна
відгук
Коментарі до відгуку
Вот такие тупые и безмозглые работают в водафоне, к сожалению, и этот отзыв, который написало какое-то Операто 101010, тому подтверждение!
Ну как такой безграмотный человек может работать оператором-консультантом? Что оно (Операто 101010) может наконсультировать?
И не надо со всех абонентов делать безмозглых идиотов! Да, есть люди что недопоняли, что-то сделали не так, но им объяснить, подсказать и всё в порядке! А если операторы нагло, любыми путями пи@дят наши деньги - тогда уж извините, молчать не надо! Таких мошенников нужно наказывать! И, если операторы нагло лгут - увольнять к ебеням всех этих дебилоидов! Это касается не только подлого, лживого водафона, но и всех остальных.