Viasat відгуки
з оцінкою «Погано»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Viasat
2.0 5
73 відгука / 168632 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Відключити віасат

Гость Гость 29 липня, 2025 год
Хочу відключити у зв'язку з переїздом 2000117752 не хочу щоб нараховувалося оплата коли мене не буде і взагалі ну дуже він поганий дивитися неможливо особливо коли погані погодні умови!
Переваги:
  1. Плачу вчасно
Недоліки:
  1. Немає постійно сигналу
Viasat Відповідь представника Viasat 30 липня, 2025 год
Добрий день!
Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації.
На якість отримання супутникового сигналу тюнером дійсно можуть впливати погодні умови, адже під час опадів на антену не надходить стабільний сигнал, або ж перешкоди у вигляді високих дерев чи забудівель.
Якщо сигнал зникає при мінімальній зміні погодних умов ми радимо звернутися до майстра для перевірки Вашого обладнання. Ми допомагаємо знайти спеціаліста, який приїде у зручний для Вас час та проведе діагностику/налаштування Вашого обладнання, за необхідності допоможе налаштувати канали, замінить комплектуючі. Також Ви можете самостійно звернутись до місцевого майстра для налаштування Вашої антени.
Viasat Відповідь представника Viasat 3 травня, 2025 год
Добрий день!
Ваш запит передано до відділу управління договорами. Найближчим часом наш спеціаліст зателефонує Вам для консультації.

Кубок Стэнли комментарии

Гость Гость 25 травня, 2024 год
Даллас -Эдмонтон очень плохой комментарий,то кричит то шепотом говорит, хочется слышать трибуны и атмосферу,а слышишь только комментора, путается в словах,датах и т.д., когда реклама говорит даже в темный экран и наоборот, очень не профессионально.
Viasat Відповідь представника Viasat 25 травня, 2024 год
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук щодо трансляції каналів.
Компанія «Viasat» - це офіційний провайдер цифрового супутникового телебачення в Україні, ми є ретранслятором програм телеканалів. За контент та його якісь відповідає сам канал.

Зростання випадків відсутності сигналу

Олена Олена 30 квітня, 2024 год
У 2024 році почастішилися випадки відсутності сигналу при ясній та сонячній погоді, особливо вихідні та пт. В 2023 році змінила обладнання на тарелці. Було повідомлення по тб щодо атаки з космічного центру підмосков"я на канал Рада. Канал працює над проблемою та посиленням захисту. Це трохи прояснило ситуацію. Але "відсутність сигналу" почастішала. Останній раз: сб., 27.04.2024 : ранок : то ... Читати відгук У 2024 році почастішилися випадки відсутності сигналу при ясній та сонячній погоді, особливо вихідні та пт. В 2023 році змінила обладнання на тарелці. Було повідомлення по тб щодо атаки з космічного центру підмосков"я на канал Рада. Канал працює над проблемою та посиленням захисту. Це трохи прояснило ситуацію. Але "відсутність сигналу" почастішала. Останній раз: сб., 27.04.2024 : ранок : то є ,то немає. Повна відсутність сигналу з 18.00. Працює тільки канал рф. В нд сигнал з"явився, але теж з перебоями.
Viasat Відповідь представника Viasat 1 травня, 2024 год
Доброго дня!
Олена, на жаль, ворожі атаки на супутники продовжуються і час від часу спостерігаються збої в прийомі сигналу багатьох каналів, які входять до пропозиції VIASAT, а також подекуди реєструється підміна контенту на ворожий. Також, необхідно враховувати, що чим ближче до окупованих територій тим сильніший сигнал телебачення ворога, який намагається транслювати свої новини та вести інформаційну війну.
27 квітня не спостерігалися збої сигналу у зв'язку з ворожими атаками. Якщо у Вас досі час від часу тривають збої в трансляції українського телебачення напишіть, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, після наш спеціаліст зателефонує Вам і допоможемо вирішити питання.

Хочу розірвати договір, як це зробити

Юрій Юрій 23 лютого, 2024 год
Підкажіть будь ласка як розірвати договір. А то зажралася кантора... підписка в людей які роками з ними вища майже в два рази за нових клієнтів...
Viasat Відповідь представника Viasat 24 лютого, 2024 год
Доброго дня!
Напишіть, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, після наш спеціаліст зателефонує Вам і допоможемо вирішити питання.

Пропали канали

Христина Христина 11 січня, 2024 год
Доброго дня!
Чому пропали канали Fox і Fox life
Скоро взагалі не буде що дивиться
Чекаю на відповідь
Viasat Відповідь представника Viasat 11 січня, 2024 год
Добрий день. Канали Fox та Fox Life доступні для перегляду у пакетах Престижний та Преміум. Для перевірки інформації щодо пакету каналів за вашим договором напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ номер вашої підписки.

Пропали декілька каналів віасат

Ігор Васильєв Ігор Васильєв 30 грудня, 2023 год
Куди поділись канали віасат екшен, кіно, ворд, комеді??? Плюси якість
Мінуси - довга ініціалізація.
Канали пропали тр
Viasat Відповідь представника Viasat 31 грудня, 2023 год
Доброго дня!
Напишіть, будь ласка, номер Вашого договору, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/, після наш спеціаліст зателефонує Вам і допоможемо вирішити питання.

Приберіть анонси фільмів

Гость Гость 21 грудня, 2023 год
Незрозуміло навіщо транслювати непотрібні анонси фільмів, ще й по декілька разів за один ролік та декілька раз за фільм. Просто бісить, буду думати про зміну провайдера!
Переваги:
  1. Якість
Недоліки:
  1. Непотрібна реклама(анонс) фільмів
Viasat Відповідь представника Viasat 22 грудня, 2023 год
Вдячні за Ваш відгук щодо трансляції каналів.
Компанія «Viasat» - офіційний провайдер цифрового супутникового телебачення в Україні та є ретранслятором програм телеканалів. За контент та його якісь відповідає сам канал.
Анонс - це попереднє коротке-повідомлення фільмів/програм у вигляді відеоролика, який складається з коротких і зазвичай найбільш видовищних уривків фільму для його анонсування або реклами, яка має відбутися найближчим часом щоб користувач міг спланувати собі перегляд фільму. Рекомендуємо звернутись до каналів/медіагруп з побажаннями щодо внесення змін в телепрограм в тому числі анонсів фільмів.

Як розірвати договір?

Катерина Кравчук Катерина Кравчук 11 вересня, 2023 год
Мене не влаштовує якість роботи деяких каналів, часто глючасть основні (СТБ, новий), а коли негода - нічого не працює. У тарифі за 149грн платні канали переважно російськомовні, російські, що дуже дратує! Та і показують вони через раз. Ми не дивимось їх. Перейти на дешевший тариф не дозволяють.
Тепер намагаюсь додзвонитись до операторів, щоб розірвати з ними договір, та... Читати відгук
Мене не влаштовує якість роботи деяких каналів, часто глючасть основні (СТБ, новий), а коли негода - нічого не працює. У тарифі за 149грн платні канали переважно російськомовні, російські, що дуже дратує! Та і показують вони через раз. Ми не дивимось їх. Перейти на дешевший тариф не дозволяють.
Тепер намагаюсь додзвонитись до операторів, щоб розірвати з ними договір, та дізнатись деталі, що робити з тюнером - гаряча лінія не приймає дзвінки, номери вказані на сайті лише зі сталим меню, зав'язатися з оператором неможливо. В статті на сайті вказано, що треба написати фізичну заяву, відправити поштою, потім якийсь акт, але для чого ці зайві маніпуляції, якщо тюнер ми замовляли онлайн, чому не можна розірвати договір аналогічно? Посилання, яке прийшло в повідомленні - неіснуюче. Ауу! Як достукатись у фортецю Віасат??? Договір 7005440031
Viasat Відповідь представника Viasat 11 вересня, 2023 год
Доброго дня! Наш представник зателефонує вам щодо закриття підписки. На якість отримання супутникового сигналу тюнером можуть впливати погодні умови, адже під час опадів на антену не надходить стабільний сигнал, або ж перешкоди у вигляді високих дерев чи забудівель. Мову трансляції обирає сам телеканал, Віасат є провайдером та не виплаває на це рішення.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання можете написати нам на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/

Поганий сервіс від віасат

Віталій Віталій 13 липня, 2023 год
1. Дуже часто або постійно при ввімкненні тюнера іде процес ініціалізації і, або оновлення, потрібно чекати.
2. Якщо погана погода, то на екрані вискакує повідомлення про неприйом сигналу від базового транспондера. Це повідомлення закриває картинку на екрані (при цьому канали показують, але функціонал тюнера обмежений.) Якщо канал показує, то яка мені різниця чи отримує тюнер сигнал від того довбаного... Читати відгук
1. Дуже часто або постійно при ввімкненні тюнера іде процес ініціалізації і, або оновлення, потрібно чекати.
2. Якщо погана погода, то на екрані вискакує повідомлення про неприйом сигналу від базового транспондера. Це повідомлення закриває картинку на екрані (при цьому канали показують, але функціонал тюнера обмежений.) Якщо канал показує, то яка мені різниця чи отримує тюнер сигнал від того довбаного транспондера чи ні. Канал показує і я хочу його дивитися, а повідомлення закриває частину екрану постійно. Мені не потрібно знати технічну інфу про ваші транспондери і т д... Або якщо вже так, то виносьте це повідомлення просто буквою і в куточку екрана а не закривайте екран.
Інакше, якщо погана погода буде декілька днів і повідомлення закриває екран, то яким чином ви відшкодовуєте відсутність нормальної послуги?
Viasat Відповідь представника Viasat 14 липня, 2023 год
Віталій, доброго дня.
Вдячні за Ваш відгук та користування послугами Viasat.
Ініціалізація це процес оновлення/завантаження інформації із супутника на тюнер. Для уникнення відображення даного повідомлення, рекомендуємо періодично вмикати телеканали з базової частоти (наприклад № 207 History) на 15-20 хв.
Дійсно, погіршення погодних умов впливає на рівень сигналу який приймає супутникова антена, але при коректному налаштуванню супутникової антени та незначних погіршеннях погодних умов цього Ви не помітите. Враховуючи описану Вами ситуацію, рекомендуємо зателефонувати на лінію підтримки за номером 050/068/093 170 82 82, написати нам Ваші контактні дані у приватні повідомлення в Фейсбук за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на електронну пошту [email protected] для можливості проведення діагностики Вашого обладнання. Будемо раді допомогти Вам у вирішенні питання.

Нема чого дивитись

Гость Гость 20 квітня, 2023 год
Відключили тв 1000, мегахіт, тепер нема чого дивитись, фільми ввесь час повторюються, нема за що тепер платити, невже немає класних фільмів американських?нащо ви нормальні канали замінили якимись старими фільмами та серіалами?короче вертаємось у радянський союз!
Переваги:
  1. Хороший сигнал
Недоліки:
  1. Нема чого дивитись
Viasat Відповідь представника Viasat 20 квітня, 2023 год
Доброго дня. Зміни пов’язані із забороною трансляції на всій території України (у всіх провайдерів) груп каналів - фільмових каналів TV1000, VIP Megahit, пізнавальних History, Explore та Nature згідно рішення Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення. Нацрада проаналізувала велику кількість документів та матеріалів компанії власника каналів та внесла дані канали на заборону через стосунок компанії з державою-агресором.
При формуванні заміни ми намагалися вибрати саме ті канали, які сподобаються більшості абонентів, враховуючи наш досвід та побажання клієнтів.

Жахливий перехід

Олександра Олександра 27 серпня, 2022 год
При переході з Xtra потрапила до жахливого консультанта. Вона навіть не уточнила який тариф я хочу підключити.А коли я запитала, про оплату, то вона запевняла, що найдешевший тариф 149 грн. Після моїх переконань, що є ще дешевше, то вона сказала,що найдешевший 129 . На офіційному сайті є ціна за тариф 99 грн, тобто консультанти не знають своїх тарифів чи хочуть... Читати відгук При переході з Xtra потрапила до жахливого консультанта. Вона навіть не уточнила який тариф я хочу підключити.А коли я запитала, про оплату, то вона запевняла, що найдешевший тариф 149 грн. Після моїх переконань, що є ще дешевше, то вона сказала,що найдешевший 129 . На офіційному сайті є ціна за тариф 99 грн, тобто консультанти не знають своїх тарифів чи хочуть впарити чим дорожче??? Жахливий перехід, після цієї консультантки ще цілу купу проблем отримала з оплатою і переходом на національний тариф.
Viasat Відповідь представника Viasat 27 серпня, 2022 год
Олександра, доброго вечора. Для можливості розібратись у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв'яжеться представник з відділу управління послугами для вирішення питання.

Баннер каналов

Алекс Алекс 3 серпня, 2022 год
Сообщаю,что каналы,которые подлежат санкциям, забабаненые и в открытом доступе. И удалять их из списка каналов принимаемых тюнером Виасат решил почему-то сам. Но это не все. Каналы ТНТ и 8 .ru не занимаются пропагандой и они есть в открытом доступе Их также нет в санкционных списках,которые опубликовал Виасат. Но Виасат упорно их удаляет,потому что считает вправе решать какие каналы... Читати відгук Сообщаю,что каналы,которые подлежат санкциям, забабаненые и в открытом доступе. И удалять их из списка каналов принимаемых тюнером Виасат решил почему-то сам. Но это не все. Каналы ТНТ и 8 .ru не занимаются пропагандой и они есть в открытом доступе Их также нет в санкционных списках,которые опубликовал Виасат. Но Виасат упорно их удаляет,потому что считает вправе решать какие каналы смотреть а какие нет.
Переваги:
  1. Качество платных каналов.
Недоліки:
  1. Удаление каналов
Viasat Відповідь представника Viasat 3 серпня, 2022 год
Компанія Viasat надає послуги згідно пакетів, з переліком пакетів та каналів які входять в пакети Ви можете ознайомитись на сайті : https://viasat.ua/tariffs.
Вказані Вами канали заборонено ретранслювати на території України відповідно до рішення Національної Ради телебачення та радіомовлення, з даною інформацією можете ознайомитись в на офіційному сайті Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

Каналы исчезают

Алекс Алекс 3 серпня, 2022 год
Пишу повторно. Компания Виасат банит каналы находящиеся в открытом спутниковом доступе на свое усмотрение. В ответ на решение проблемы просят сообщить номера договора и телефон по Эл почте. Чем это поможет решить проблему? Только добавит проблем абоненту. Просто ПРЕСТАНЬТЕ БАНИТЬ КАНАЛЫ В ОТКРЫТОМ ДОСТУПЕ. И номер телефона и договор вам не нужны. Предоставьте самому абоненту решать какие каналы ему смотреть,а... Читати відгук Пишу повторно. Компания Виасат банит каналы находящиеся в открытом спутниковом доступе на свое усмотрение. В ответ на решение проблемы просят сообщить номера договора и телефон по Эл почте. Чем это поможет решить проблему? Только добавит проблем абоненту. Просто ПРЕСТАНЬТЕ БАНИТЬ КАНАЛЫ В ОТКРЫТОМ ДОСТУПЕ. И номер телефона и договор вам не нужны. Предоставьте самому абоненту решать какие каналы ему смотреть,а какие нет. Вы вроде проводите политику Европейских ценностей,а на самом деле у вас всё как у некоторых государств,где симки по паспортам, где смотреть можно только то что мы показываем.
Переваги:
  1. Хорошее качество
Недоліки:
  1. Пропадание каналов в открытом доступе через время.
Viasat Відповідь представника Viasat 3 серпня, 2022 год
Інформуємо Вас, що в ніч з 21.02.2022 на 22.02.2022, у зв'язку з оновленням Програмного Забезпечення та поточними профілактичними роботами на цифрових супутникових HD приймачах Strong SRT 7600 та Strong SRT 7602, Romsat S2 TV було обмежено прийом таких телевізійних каналів: Pobeda International, RTR Planeta, Rossiya 24, NTV Mir, Soyuz, 8 Kanal International, RT News, RT Documentary, Perviy kanal Europa, Беларусь 24.
Також просимо врахувати той факт, що зазначені телевізійні канали здійснюють опосередковану пропаганду комуністичного режиму, що є порушенням ч.3. ст 4 ЗУ "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки". Такі дії можуть бути інкриміновані як публічні заклики до вчинення умисних дій з метою зміни меж території України, вчинені представником влади. (ч2. ст. 110 ККУ)

Банят каналы

Алекс Алекс 3 серпня, 2022 год
Купив тюнер виасат, я хотел получить за плату доступ к закодированным каналам. И было всё нормально. Но через какое-то время я заметил,что исчезли некоторые каналы из общедоступных (открытых). Виасат это спутниковая кабельная контора, которая может сама выбирать,путем запрета, какие каналы Вам смотреть ,а какие нет. Цензура. Только надо предупреждать об этом в своих многочисленных рекламных роликах. Хотите смотреть под надзором... Читати відгук Купив тюнер виасат, я хотел получить за плату доступ к закодированным каналам. И было всё нормально. Но через какое-то время я заметил,что исчезли некоторые каналы из общедоступных (открытых). Виасат это спутниковая кабельная контора, которая может сама выбирать,путем запрета, какие каналы Вам смотреть ,а какие нет. Цензура. Только надо предупреждать об этом в своих многочисленных рекламных роликах. Хотите смотреть под надзором вам сюда.
Viasat Відповідь представника Viasat 3 серпня, 2022 год
Доброго дня. Для можливості розібратись у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв'яжеться представник технічного відділу для вирішення питання. Показати 1 відповідь

Поганий звязок

Лена Лена 9 травня, 2022 год
Дуже поганий звязок, частіше каналів немає ніж вони є, пише що немає звязку коли рахунок поповнений. 10хв канали є а 15хв взагалі нема ніякого канала. Довки не викльчиш тюнер з резетки потім з'являються але не надовго.
Viasat Відповідь представника Viasat 9 травня, 2022 год
Доброго дня. Для можливості розібратись у даній ситуації, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ З Вами зв'яжеться представник технічного відділу для вирішення питання.

Не дуже добре

Elena Verbovska Elena Verbovska 4 травня, 2022 год
Сьогодні, четвертого травня, отримала повідомлення про відключення в зв'язку з тим, що не проплатили за ТРАВЕНЬ абонплату. Посилаються на воєнний стан. Завжди платила вчасно, навіть наперед. Я співчуваю Viasat, в зв'язку з воєнним станом - тяжкі часи. Але це зачепило і нас, громадян. Не така вже це велика заборгованість, і місяць тільки почався. В зв'язку з воєнним станом, на який... Читати відгук Сьогодні, четвертого травня, отримала повідомлення про відключення в зв'язку з тим, що не проплатили за ТРАВЕНЬ абонплату. Посилаються на воєнний стан. Завжди платила вчасно, навіть наперед. Я співчуваю Viasat, в зв'язку з воєнним станом - тяжкі часи. Але це зачепило і нас, громадян. Не така вже це велика заборгованість, і місяць тільки почався. В зв'язку з воєнним станом, на який ви посилаєтесь, можна було б поставитись з розумінням до користувачів. На жаль...
Viasat Відповідь представника Viasat 4 травня, 2022 год
На період дії воєнного стану були розкодовані національні телеканали щоб абоненти мали доступ до актуальних новин. Також, ми не здійснювали деактивацію підписок у березні - квітні та відкрили доступ до максимального пакету телеканалів без зміни вартості для абонентів.
Для вирішення Вашого питання, напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/

не очень приятные моменты

Елена Иванова Елена Иванова 1 лютого, 2022 год
Пользуюсь услугами компании второй год. Столкнулась с проблемой, перестали работать все каналы. Обратилась в службу поддержки. После кучи перезагрузок мне предложили почистить головки антены от льда ( крыша 5-этажки), на улице+2, или вызвать мастера за бешеную сумму. Итог! через сутки все заработало чудесным образом само собой.
Viasat Відповідь представника Viasat 2 лютого, 2022 год
Олено Іванівна, відсутність сигналу може бути пов’язана з різними причинами. Одна із причин-сніг або лід на головках, тому оператори пропонують перевірити антену щоб переконатися чи вона чиста. У випадку якщо антена чиста та у телефонному режимі після налаштувань сигнал не з’явився, для вирішення питання ми пропонуємо звернутись до майстра за оптимальну вартість.
При виникненні питань Ви можете також писати нам у фб за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на e-mail [email protected].

оплата за месяц, а смотришь всего 10 дней

Елена Елена 8 січня, 2022 год
Давно не пользовались этим провайдером, а перед новым годом решили подключиться на месяц. Оплатили 19.12.2021 года 100 грн (как раньше платили) пришло сообщение что не хватает 29 грн и мы их доплатили. А вот смотреть каналы смогли всего 10 дней 19.12.2021 - 31.12.2021 года. Не много ли 129 грн за 10 дней???
Viasat Відповідь представника Viasat 8 січня, 2022 год
Олена, доброго дня. Рахунок за телебачення виставляється за повний календарний місяць, тому ми радимо вносити платіж у кінці поточного місяця за наступний. Якщо у вас залишились питання щодо вашого договору ви можете написати нам на пошту [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/.

Не якісне обслуговування Віасат

Мира Мира 11 грудня, 2021 год
Постійно зависає картинка, не можливо дивитись телевізор! Треба чекати декілька хвилин, щоб знову запрацювало. Дуже не задоволені роботою Віасат!
Viasat Відповідь представника Viasat 13 грудня, 2021 год
Мира, доброго дня.
Напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/.До Вас зателефонують з технічного відділу для вирішення питання.

Ціна за абонплату

Марія Марія 15 листопада, 2021 год
Отримала повідомлення, що з грудня2021 ціна за тариф Сімейний буде 149грн/міс. Зараз я давно плачу по 139грн/міс. Зайшла на сайт і побачила, що тариф Сімейний зараз коштує 99грн/міс. Є зірочка. Ніде не написано, що це ціна для нових абонентів. Десь унизу є посилання на договір, де вказано, що з 2го місяця тариф коштує 129грн. Але НІДЕ не написано, що тариф... Читати відгук Отримала повідомлення, що з грудня2021 ціна за тариф Сімейний буде 149грн/міс. Зараз я давно плачу по 139грн/міс. Зайшла на сайт і побачила, що тариф Сімейний зараз коштує 99грн/міс. Є зірочка. Ніде не написано, що це ціна для нових абонентів. Десь унизу є посилання на договір, де вказано, що з 2го місяця тариф коштує 129грн. Але НІДЕ не написано, що тариф сімейний коштує 139грн/міс. То чому мені рахунок приходить на 139грн? Що це за шахрайство?
Viasat Відповідь представника Viasat 16 листопада, 2021 год
Марія, доброго дня. Дійсно з 01 грудня 2021 Viasat розпочинає процес приведення своїх тарифів до актуальної вартості. Це викликано зростанням витрат на утримання супутникової інфраструктури та відрахуванням каналам за контент. Акційна пропозиція на пакет Сімейний згідно з якою ціна за перший місяць складає 99 грн, а з другого-129 грн діє для користувачів, що підключились до послуг у період з 17.09.21 по 31.12.2021, ця інформація вказана у офіційних правилах акції.

Якість трансляції каналів погана

Сергій Сергій 20 жовтня, 2021 год
Придбав пакет "Національний". Через 3 дні сигнал на окремі канали (СТБ, ІСТВ, Новий канал) просто зіпсувався, особливо зранку та ввечері
Viasat Відповідь представника Viasat 21 жовтня, 2021 год
Сергій, доброго дня.
Напишіть, будь ласка, номер Вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на Ваш відгук. на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ .
З вами зв'яжеться працівник технічного відділу для вирішення питання.

Невыполленные обещания

Гость Гость 17 серпня, 2021 год
Пропали каналы. Консультант не помогла. Сказала, что перезвонит координатор насчет мастера по оборудованию. Не поверите: за сутки координатор не перезвонила, зато позвонил «мастер Павел», кто такой, непонятно. По стоимости сказал, что 400 за визит и работу. И что ему нужны фото, мол, знает ли он оборудование (??? Купленное в ВиаСат!!!). Мы, и все-таки, хотели дождаться звонка координатора- ни одного шанса.... Читати відгук Пропали каналы. Консультант не помогла. Сказала, что перезвонит координатор насчет мастера по оборудованию. Не поверите: за сутки координатор не перезвонила, зато позвонил «мастер Павел», кто такой, непонятно. По стоимости сказал, что 400 за визит и работу. И что ему нужны фото, мол, знает ли он оборудование (??? Купленное в ВиаСат!!!). Мы, и все-таки, хотели дождаться звонка координатора- ни одного шанса. Павел давай нам звонить и на вопрос, какова все-таки цена, сказал 500 и что все, пока мы говорили, подорожало (????). ЧИСТОЙ ВОДЫ ВЫМОГАТЕЛЬСТВО СО СТОРОНЫ МАСТЕРА. Примите во внимание и увольте этого мастера и его компанию- очернение и шантаж. Именно так это и сформулируйте. Координаты Павла : +380 (67) 260 19 40. Удачи в воспитании сервис-партнеров!
Недоліки:
  1. Отсутствие квалифицированного сервис-партнера
Viasat Відповідь представника Viasat 17 серпня, 2021 год
Вибачте, що склалась така ситуація. Дякуємо за надану інформацію. Питання по Вашому запиту вже вирішується

Всё устраивало...

Дмитрий Дмитрий 13 серпня, 2021 год
Позвонили с этого номера представились сотрудником виасат, начали задавать вопросы почему не пользуетесь и так далее. На мои ответы о не желании пользоваться спутником, сотрудник вел себя надоедливо и навязывал пользоваться спутником. Вплоть до того, что мне советовали как подключать кабели, или переставить мебель. Все мои отказы сотрудник игнорировал, настаивал на своём. Пришлось бросить трубку.
Viasat Відповідь представника Viasat 14 серпня, 2021 год
Дмитро, доброго дня! Вибачте за незручності пов’язані з телефонним дзвінком від наших представників. Якщо у вас залишились питання по користування послугою напишіть, будь ласка, номер вашої підписки, контактний номер телефону та посилання на ваш відгук на e-mail [email protected] або у facebook за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ з радістю вам допоможемо.

Погана якість.

Гость Гость 3 серпня, 2021 год
Не показує телевізор , є абонентом Віасат , СТБ , новий і Ictv не показують , коли телефоную до провайдера пропонують майстра за окрему плату, а за що платимо щомісячну плату незрозуміло.
Viasat Відповідь представника Viasat 4 серпня, 2021 год
Доброго дня! Абонентська плата включає доступ до телеканалів, обслуговування вашої антени не входить у цю вартість. Виклик майстра- це дійсно платна послуга, адже ми надаємо спеціаліста, який приїде у зручний для вас час та проведе діагностику/налаштування вашого обладнання, за необхідності допоможе налаштувати канали, замінить комплектуючі. Також ви можете самостійно звернутись до вашого місцевого майстра для налаштування антени.

Скарга не надається послуга Віасат

Василий Василий (Ukraine) 30 квітня, 2021 год
Доброго дня, в мене вже тиждень, як не показують канали, висвітлюється повідомлення, що мій приймач не отримує сигналу від базового транспондеру. Дзвонив в техпідтримку Віасат, дівчинка сказала вимкнути та увімкнути в розетку тюнер, одного разу це допомогло, а потім вже ні. Я вже неодноразово витягував з розетки тюнер та вмикав в розетку, все те саме нічого не показує, лише повідомлення.... Читати відгук Доброго дня, в мене вже тиждень, як не показують канали, висвітлюється повідомлення, що мій приймач не отримує сигналу від базового транспондеру. Дзвонив в техпідтримку Віасат, дівчинка сказала вимкнути та увімкнути в розетку тюнер, одного разу це допомогло, а потім вже ні. Я вже неодноразово витягував з розетки тюнер та вмикав в розетку, все те саме нічого не показує, лише повідомлення. В мене все проплачено, а послугу вже як тиждень не отримую. Прошу негайно вирішити цю проблему, яка від мене не залежить та відновити надання мені послуг за яку я плачу гроші, інакше вимушений відмовитися від послуги, яка мені і так Віасат ненадається.
Viasat Відповідь представника Viasat 1 травня, 2021 год
Василь, доброго дня! Після Вашого звернення на нашу електронну пошту з Вами зв’язався наш представник та визначив, що на тюнер не надходить сигнал від базового транспондеру Astra 12206 й для відновлення трансляції було оформлено заявку на виклик майстра. При виникненні питань Ви завжди можете написати нам у офіційну групу в fb https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ чи на електронну пошту
[email protected].

Є над чим працювати

Кристина Кристина 24 квітня, 2021 год
Картинка гарна, обслуговування нормальне, ось тільки що до продукції:
В погану погоду не показує, реклами дуже багато, занадто багато, таке враження ніби встановив цей тюнер, щоб дивитись рекламу...це просто жах.
Як би не було б стільки реклами, чудова річ була б.
Але якщо так, то вже краще за інтернет заплатити і дивитись нормально
Viasat Відповідь представника Viasat 26 квітня, 2021 год
Кристина, доброго дня!
Дякуємо вам за відгук. Компанія Віасат є ретранслятором послуг, ми транслюємо той контент, що надають правовласники каналів, вплину на кількість реклами у ефірі, на жаль, неможливо. У наших пакетах окрім загальнонаціональних каналів є також фільмові канали групи TV1000 пізнавальні канали Discovery та Viasat на яких відсутня реклама, а транслюються лише анонси майбутніх програм. Супутниковий сигнал дійсно може зникати під час погіршення погодних умов, але при точному налаштуванні антени це буде траплятись вкрай рідко.

Результаты отзывов зашкаливают - самый худший.

Гость Гость 16 січня, 2021 год
Ну что я могу сказать за Viasat, хоть это спутниковое телевидение уже очень давно в Украине но качество предоставляемых услуг как по мне никакое. Очень часто пропадают каналы, то есть пропадает сигнал и причём в отличную погоду, а оплата ведь на месяц вперёд, и в итоге что получается. Всё оборудование новое и тюнер и головки на тарелке и соединители. ... Читати відгук Ну что я могу сказать за Viasat, хоть это спутниковое телевидение уже очень давно в Украине но качество предоставляемых услуг как по мне никакое. Очень часто пропадают каналы, то есть пропадает сигнал и причём в отличную погоду, а оплата ведь на месяц вперёд, и в итоге что получается. Всё оборудование новое и тюнер и головки на тарелке и соединители. Постоянно звонить и спрашивать это уже просто надоедает. Операторы сидят...ну я не знаю там каких то студентов набирают которые читают текст перед собой. Идём дальше, постоянно повышается оплата...и на каком основании. Так что впечатления от этого Viasat да просто никакое.
Переваги:
  1. Нет никаких плюсов.
Недоліки:
  1. Минусов очень много.
Viasat Відповідь представника Viasat 18 січня, 2021 год
Доброго дня! На якість супутникового сигналу можуть впливати погодні умови, адже під час опадів на антену не надходить стабільний сигнал, або перешкоди у вигляді високих дерев чи забудівель, але при точному налаштуванні антени сигнал може зникати рідше. Останнім часом, наші постачальники (це виробники контенту, технічна підтримка, підтримка супутників) також підвищують ціни, через ситуацію на ринку - тому ми змушені приводити ціни до ринкових. В той же час, ми намагаємось включати в пакети найбільш затребувані клієнтами канали.

Не показує при зміні погоди

Ірина Миколаївна Ірина Миколаївна 29 грудня, 2020 год
Добрий день!Дуже шкода,що Віасат не оправдав моїх сподівань!При зміні погоди,нема як подивитись телевізор,майже 2 дні нема сигналу,а гроші платяться справно!Ще й майстер не добросовісний, гроші бере,при ньому все робить,а коли їде,знову все спочатку!Не раджу нікому!!!
Недоліки:
  1. Постійно нема сигналу при поганій погоді
Viasat Відповідь представника Viasat 30 грудня, 2020 год
Ірина Миколаївна, доброго дня!
На якість супутникового сигналу дійсно можуть впливати погодні умови, адже під час опадів на антену не надходить стабільний сигнал, але при точному налаштуванні антени сигнал може зникати рідше. Якщо у Вас залишились питання Ви завжди можете написати нам у приватні повідомлення у групу fb за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ чи на електронну адресу
[email protected] наші представники завжди раді допомогти.

Терміновий виклик майстра

Олександр Олександр 10 грудня, 2020 год
Вийшло з ладу обладнання, визвав майстра (терміновий виклик), їде третій день. Сервіс на вищому рівні.Кому жалітись?
Переваги:
  1. Вічливі оператори.
Недоліки:
  1. Якість зображення жахлива.
  2. Тюнер працює жахливо.
  3. Постійно пропадає зображення, потрібно перезавантажувати тюнер.
Viasat Відповідь представника Viasat 10 грудня, 2020 год
Олександр, доброго дня! Для перевірки інформаціії та вирішення питання, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення фейсбук https://www.facebook.com/ або на пошту [email protected] номер вашого договору. Будемо раді допомогти.
Viasat
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів.
З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше

Рейтинг 2 з 5 на підставі 73 відгуків
Телекомунікації та зв'язок
TENET-TV
TENET-TV

Рейтинг: 3.5
108 відгуків
Sharavoz
Sharavoz

Рейтинг: 4.4
92 відгука
lifecell business
lifecell business

Рейтинг: 1.2
6 відгуків
Ringostat
Ringostat

Рейтинг: 3
2 відгука
Укртелеком
Укртелеком

Рейтинг: 1.3
427 відгуків
IP-телефония Zadarma
IP-телефония Zadarma

Рейтинг: 1.7
11 відгуків
Stream Telecom
Stream Telecom

Рейтинг: 4.7
55 відгуків
fixon.com.ua
fixon.com.ua

Рейтинг: 3.9
14 відгуків