Віталій Відгук додано 13 липня, 2023 год14 переглядів
1. Дуже часто або постійно при ввімкненні тюнера іде процес ініціалізації і, або оновлення, потрібно чекати. 2. Якщо погана погода, то на екрані вискакує повідомлення про неприйом сигналу від базового транспондера. Це повідомлення закриває картинку на екрані (при цьому канали показують, але функціонал тюнера обмежений.) Якщо канал показує, то яка мені різниця чи отримує тюнер сигнал від того довбаного транспондера чи ні. Канал показує і я хочу його дивитися, а повідомлення закриває частину екрану постійно. Мені не потрібно знати технічну інфу про ваші транспондери і т д... Або якщо вже так, то виносьте це повідомлення просто буквою і в куточку екрана а не закривайте екран. Інакше, якщо погана погода буде декілька днів і повідомлення закриває екран, то яким чином ви відшкодовуєте відсутність нормальної послуги?
Вдячні за Ваш відгук та користування послугами Viasat.
Ініціалізація це процес оновлення/завантаження інформації із супутника на тюнер. Для уникнення відображення даного повідомлення, рекомендуємо періодично вмикати телеканали з базової частоти (наприклад № 207 History) на 15-20 хв.
Дійсно, погіршення погодних умов впливає на рівень сигналу який приймає супутникова антена, але при коректному налаштуванню супутникової антени та незначних погіршеннях погодних умов цього Ви не помітите. Враховуючи описану Вами ситуацію, рекомендуємо зателефонувати на лінію підтримки за номером 050/068/093 170 82 82, написати нам Ваші контактні дані у приватні повідомлення в Фейсбук за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на електронну пошту [email protected] для можливості проведення діагностики Вашого обладнання. Будемо раді допомогти Вам у вирішенні питання.
Viasat – відомий бренд, експерт у виробництві та розповсюдженні телевізійних каналів та передач. У Viasat понад 40 телеканалів власного виробництва, які транслюються у 24 країнах Західної та Східної Європи та Балтії. Загальна кількість телеглядачів телебачення Viasat у світі становить 100 мільйонів. З квітня 2008 року міжнародне супутникове телебачення Viasat працює... детальніше
Поганий сервіс від віасат - Відгуки про Viasat
2. Якщо погана погода, то на екрані вискакує повідомлення про неприйом сигналу від базового транспондера. Це повідомлення закриває картинку на екрані (при цьому канали показують, але функціонал тюнера обмежений.) Якщо канал показує, то яка мені різниця чи отримує тюнер сигнал від того довбаного транспондера чи ні. Канал показує і я хочу його дивитися, а повідомлення закриває частину екрану постійно. Мені не потрібно знати технічну інфу про ваші транспондери і т д... Або якщо вже так, то виносьте це повідомлення просто буквою і в куточку екрана а не закривайте екран.
Інакше, якщо погана погода буде декілька днів і повідомлення закриває екран, то яким чином ви відшкодовуєте відсутність нормальної послуги?
відгук
Коментарі до відгуку
Вдячні за Ваш відгук та користування послугами Viasat.
Ініціалізація це процес оновлення/завантаження інформації із супутника на тюнер. Для уникнення відображення даного повідомлення, рекомендуємо періодично вмикати телеканали з базової частоти (наприклад № 207 History) на 15-20 хв.
Дійсно, погіршення погодних умов впливає на рівень сигналу який приймає супутникова антена, але при коректному налаштуванню супутникової антени та незначних погіршеннях погодних умов цього Ви не помітите. Враховуючи описану Вами ситуацію, рекомендуємо зателефонувати на лінію підтримки за номером 050/068/093 170 82 82, написати нам Ваші контактні дані у приватні повідомлення в Фейсбук за посиланням https://www.facebook.com/Viasat.TVGuide/ або на електронну пошту [email protected] для можливості проведення діагностики Вашого обладнання. Будемо раді допомогти Вам у вирішенні питання.