Запорожье "Сильпо" Винтера 30 - Відгуки про Сільпо

Сільпо
Відгук додано 6 серпня, 2023 год 1479 переглядів
Я довго не наважувалась написати відгук про магазин «Сільпо» який розташований у місті Запоріжжя Вінтера 30. Але з точки зору людей які приймуть рішення влаштуватися туди на роботу, мій коментар буде корисний.
Я працювала касиром, та маю звернути увагу на те що я була звичайним касиром а не центральної каси. Касири повинні виконувати усю роботу яка навіть не стосувалася кассирного апарату. Ми повинні були перевіряти цінники на стелажах, виставляти товар ( я не розумію для чого необхідні були стелажники які повинні були виконувати цю роботу), перевіряти чи вкрали щось покупці, чи засунули вони щось до себе у кишені або у сумку (це від нас вимагали охоронники, не розумію для чого вони тоді потрібні).
А тепер все докладніше.
Відношення до звичайного касира у цьому магазині можна порівняти з відношенням до безхатьків або до людини яка нічого не досягла у своєму житті. Такий приклад можна спостерігати від охоронників, вони прийняли за норму не цензурну лексику, та не поважне ставлення до касирів. Охоронники вирішили що вони мають право принижувати, насміхатися, та коментувати дії касира. В робочому дні охоронника завжди має бути присутнім так званий ритуал: засунути свого носа до ланчбокса та дізнатися що працівник буде їсти на обід, бо без цієї інформації робоча зміна пройде не так. Також вони вирішили, що це абсолютно нормально турбувати касира який знаходиться на табачній касі ( на якій дуже багато роботи порівняно з звичайною касою) та влаштовувати йому контрольне зваження, та у випадку не проходження контролю, вимагають залишити усі справи аби написати пояснювальну яка їм потрібна для закривання місячного плану. Також вони вирішили що мають право на знущання над прізвищами працівників, та при проханні вимовляти або писати правильно вони не зважають на це уваги.
Що до відношення касирів центральної каси до звичайних касирів – це просто пітьма. У правилах роботи з касовим апаратом зазначено, що касир не має право робити яскравий, довгий манікюр, носити зачіски з розпущенним волоссям, та робити яскравій майкап. Усі порушення з приводу цього правила можна спостерігати у касирів центральної каси цього магазину. Коли я працювала, спостерігаючи цю тенденцію порушення правил, я вирішила також прийти з роспущенним волоссям, заколотим по бокам. Представник центральної каси зробила мені зауваження у хамській формі та поскаржилася адміністрації, яка також зробила мені зауваження. Хоча адміністрація закриває очі на те який мають вигляд касири центральної каси. Це правило порушують по цей день. Також хочу звернути увагу на те що представники центральної каси змушують писати пояснювальну, навіть коли у тій чи іншій ситуації провина була не моя. Або коли за весь час роботи у Сільпо я запізнилася на 20 хвилин, касир ЦК змусив мене написати пояснювальну у якій було написано що я спричинила велику чергу, хоча це було не так, та після написання записки, вона була не вдоволена, що пояснювальна була написана не так як їй подобається. Також представники ЦК мають право встати з свого робочого місця та вільно розмовляти на будь які теми з охоронником, з покупцем, з будь ким. А звичайним касирам цього не можна, для того щоб не створити чергу.
З приводу графіка роботи касира. При влаштуванні на роботу у мене була розмова з керуючою магазина, що мій графік роботи не буде перетинатися з моїми парами в університеті по ZOOM. З плином часу касир ЦК почав виставляти робочий графік так як йому заманеться а не звіряючись з часом коли я можу. Потім були невеликі конфлікти коли я казала що не можу вийти у цей час, бо мені не зручно, бо я не хочу пропускати своє навчання, бо з самого початку було обговорено, що робочі зміни не перетинатимуться з моїм навчанням. Тому не слід вірити що Сільпо надає повністю вільний графік для студентів. Їм все одно ким ти є, їм потрібно аби ти прийшов в той час коли вони хочуть, та працював не присідаючи. Також я не один раз спостерігала як касир ЦК виставляв графік роботи у якому один касир повинен був обслуговувати покупців, навіть коли величезна черга, а касир ЦК робив вигляд що він зайнятий, хоча вона нічого не робила.
Що з приводу адміністрації магазину. Я можу сказати, що керуюча магазину Берестова Наталія Миколаївна не компетентна у своїй справі та у спілкуванні з працівниками. При конфлікті вона буде завжди звинувачувати працівника, навіть коли повна провина була на покупцеві ( така ситуація була і зі мною і не один раз). І ще була така ситуація, коли вона мені сказала що я не поважно ставлюсь до інших працівників. Ця розмова була після конфлікту з охоронником який не вміє підбирати коректні епітети у комунікуванні з іншою людиною. Тому можна зробити висновок, що вона та начальник охорони закривають свої очі на поведінку охоронної служби по відношенню до інших працівників.
Також уся адміністрація змушує касирів робити та перевіряти цінники на товари, хоча це робота стелажників, яких майже не можливо побачити у торговому залі, бо вони завжди кудись зникають. І також хочу зазначити що адміністрація Сільпо на Вінтера 30 для свої працівників та відвідуючим магазину підключина інтернет який навіть не працює, а для себе дорогоцінних залишила, звичайно під паролем, Starlink.
Також хочу зазначити з приводу зберігання продукції які викладають у торговому залі. Уся бакалія зберігаються на підлозі, а в кращому випадку на піддонах, над ними літають горобці, які можуть сісти на мішок, покуштувати, або зробити свої великі справи. У складах та у цехах взагалі не має нормального ремонту, тому не дивно якщо там заведеться якась багатолапчата нечисть. До продуктів та товарів відносяться взагалі не дбайливо. Це можна спостерігати у холодильниках де на брудних піддонах зберігають упаковки з м’ясом та рибою. Дуже часто відкриту упаковку від риби залишали у холодильнику, з соленою рідиною та з цілою рибиною. Тому не дивно що у цьому магазині риба та м’ясо тхне тухлятиною.
P.S.не рекомендую працювати у цьому магазині, де від тебе вимагають виконання багатьох обов’язок, які не стосуються твоєї роботи. Та де оплата не є відповідною до обсягу виконаної роботи (оплата мала).





Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Сільпо
Всі відгуки

1.7 5
3898 відгуків / 1020013 переглядів
Сільпо
Торгова мережа "Сільпо" - одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Мережа входить до складу торгово-промислової групи компаній України - Fozzy Group. Акції та знижки супермаркету Сільпо завжди радують своїх покупців.
Оптову компанію Fozzy заснували в Києві в середині 1990-х четверо шкільних друзів, випускники Дніпропетровського металургійного інституту, - Володимир Костельман,... детальніше

Продовольчі супермаркети
Varus market, Киев
Varus market, Киев

Рейтинг: 1.4
215 відгуків
Посад, Харьков
Посад, Харьков

Рейтинг: 1.5
316 відгуків
Novus
Novus

Рейтинг: 1.9
1507 відгуків
Супермаркет Рукавичка
Супермаркет Рукавичка

Рейтинг: 1.9
278 відгуків
АТБ
АТБ

Рейтинг: 2.2
2753 відгука
Магазин "THRASH!ТРАШ!"
Магазин "THRASH!ТРАШ!"

Рейтинг: 1.8
5 відгуків
SPAR
SPAR

Рейтинг: 1.6
43 відгука
​Амбар Маркет
​Амбар Маркет

Рейтинг: 3
6 відгуків
Супермаркет Украиночка
Супермаркет Украиночка

Рейтинг: 1.2
5 відгуків