Шафа (shafa.ua) відгуки
з оцінкою «Погано»

Відгуки клієнтів та користувачів
Шафа (shafa.ua)
1.2 5
435 відгуків / 534302 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Не повертають кошти по безпечній оплаті

Татьяна Татьяна п'ятниця, 12 вересня
Не повертають кошти по безпечній оплаті за проданий товар. Після того як товар забрали на пошті відразу знімають комісії, коли кошти, ще не прийшли на шафу. Служба підтримки пише одне і теж, ніякої інформації . Це грабунок, а не сервіс.
Недоліки:
  1. Комісії величезні від продажу товарів. Ніякої служби підтримки, телефонів чи горячої лінії тільки бот

Не зачисляют на карту деньги по безопасной оплате

Ирина Медусон Ирина Медусон понеділок, 8 вересня
Второй раз сталкиваюсь с этой проблемой в этом году , в марте потеряла карту, дала новую ,но так и не были зачислены деньги на карту по безопасной оплате от 6 покупателей, устала писать- плюнула ... теперь опять два заказа,,зависли" ,написали ,что тех.сбой был с 21.08- 27.08 ...,правда один заказ был 27.08 ,а второй уже2.09 не зачислили ... очень стало не... Читати відгук Второй раз сталкиваюсь с этой проблемой в этом году , в марте потеряла карту, дала новую ,но так и не были зачислены деньги на карту по безопасной оплате от 6 покупателей, устала писать- плюнула ... теперь опять два заказа,,зависли" ,написали ,что тех.сбой был с 21.08- 27.08 ...,правда один заказ был 27.08 ,а второй уже2.09 не зачислили ... очень стало не комфортно работать на шафе, регулярно пишу менеджеру Насте в ответ отписки...при этом налог со всех заказов сняли ,спрашивается ,, почему? Шафа не за что не отвечает Очень опасная стала безопасная оплата
Переваги:
  1. Есть возможность как то продержаться в это тяжёлое время
Недоліки:
  1. Безответственность Шафы , не учитываются права продавцов , налог надо снимать только тогда, когда деньги поступят на карту

Дійсно спостерігається погіршення роботи сервісу Шафа

guest guest п'ятниця, 5 вересня
Продавці на Шафі мають своі претензії, покупці, свої.
Останнм часом модерація негативних відгуків затримується на 2-3 місяці. Хоча згідно умов самого сервісу шафа негативні відгуки проходять модерацію протягом 14 днів. Тим самим Шафа заохочує нечесних продавців до хамства, чи то відправляти товар, який не відповідає заявленому в оголошенні. Негативний відгук не... Читати відгук
Продавці на Шафі мають своі претензії, покупці, свої.
Останнм часом модерація негативних відгуків затримується на 2-3 місяці. Хоча згідно умов самого сервісу шафа негативні відгуки проходять модерацію протягом 14 днів. Тим самим Шафа заохочує нечесних продавців до хамства, чи то відправляти товар, який не відповідає заявленому в оголошенні. Негативний відгук не публікують, наявність виключно позитивних відгуків , які публікуються автоматично, дає хибне уявлення у потенційних покупців про "порядного" продавця. На зауваження з цього приводу в чат, лише відписка ..... "Я поруч, якщо буде потрібна моя допомога) Мирного неба та бережіть себе!"
3 згодні 1 не згоден Показати 2 відповіді

Вже три місяці чекаю кошти за свій товар з сайту шафа(

Оксана Оксана 8 серпня, 2025 год
Багато співпрацювала з шафою та один раз все ж таки стався неприємний інцидент... В мене зробили замовлення товару доставкою шафа, з післяплатою через нову пошту, через 2 дні покупець забрав і оплатив замовлення але кошти до мене так і не дійшли...
Підтримка відповідає не одразу та й називають мене кожен раз різними іменами ... Кажуть не правильно була вказана... Читати відгук
Багато співпрацювала з шафою та один раз все ж таки стався неприємний інцидент... В мене зробили замовлення товару доставкою шафа, з післяплатою через нову пошту, через 2 дні покупець забрав і оплатив замовлення але кошти до мене так і не дійшли...
Підтримка відповідає не одразу та й називають мене кожен раз різними іменами ... Кажуть не правильно була вказана карта, я перевіряла коли підтверджувала замовлення але ж скріншот не робила бо раніше проблеми не було, після неділі спілкування попросили актуальну карту, я скинула і почалося ... Це довготривалий процес, це винен банк, у них там черга і т.д скинули мені 500 бонусів і обіцяли що кошти надійдуть обов'язково.... Пройшло три місяці, досі чекаю. Досі черга у ПУМБ банку
Дуже неприємний досвід співпраці бо я сплатила комісію за цей товар, бо він в мене теж не з неба взявся.
РОЗБЕРІТЬСЯ, БУДЬ ЛАСКА, ЗІ СВОЄЮ СЛУЖБОЮ ПІДТРИМКИ!
3 згодні

Санта-Барбара рейтинг продолжение

Алина Алина Алина Алина 27 липня, 2025 год
Как оказалось, что на Шафе информация нестабильна и по достоверности отвечает на 10% реальности.
Кто бы мог подумать, что даже такой, казалось бы привязанный к факту и точной дате создания профиля показатель "Срок прибываняэия на Шафе" на Шафе указан не по факту, а так, как этого хотят админы Шафы.
О намалеваной с потолка в моем рейтинге скорости ответа 3... Читати відгук
Как оказалось, что на Шафе информация нестабильна и по достоверности отвечает на 10% реальности.
Кто бы мог подумать, что даже такой, казалось бы привязанный к факту и точной дате создания профиля показатель "Срок прибываняэия на Шафе" на Шафе указан не по факту, а так, как этого хотят админы Шафы.
О намалеваной с потолка в моем рейтинге скорости ответа 3 дня вместо 3 часов я уже писала, но , Вы будите смеяться, это ещё не предел.
На скринах срок моего пребывания на Шафе в новом профиле на 9.07.25г. был 5 месяцев. Через две с небольшим недели он резко возрос до 1 года.
О чудо! Мне конечно приятно, что мне вернули 1 год из 10 реального моего пребывания на Шафе, но я просила отметить в новом профиле все 10 лет и перенести в новый профиль, созданный на месте удаленного без основания старого профиля все положительные отзывы.

https://vt.tiktok.com/ZSSNX4Cc1/

Какие у меня основания и права просить такое от Шафы? Вину возмещает и вред компенсирует виновная сторона. Удалить профиль без нарушения Шафа не могла, но сделала это. Я имею право на возврат мне всех моих здобутків за 10 лет. Это отзывы и реальный стаж прибывания на Шафе за все 10 лет.
Год это мало. Рисуете 10. И отзывы я заработала своим трудом все 68 перенесите в новый профиль, прошу.
Жду этого от Шафы.
Р/с: 2 ЗВЕЗДЫ вместо одной на сей раз за добавленный год.
Будет 10 лет, как надо, поставлю 5 Шафа (shafa.ua) - Санта-Барбара рейтинг продолжение Шафа (shafa.ua) - Санта-Барбара рейтинг продолжение

Махинаторы и схематозники.

Ольга Ш. Ольга Ш. 27 червня, 2025 год
Да никого Шафа не поддерживает, ни продавцов, ни покупателей. Перестаньте)). От продавцов Шафе интересен лишь процент побольше да рекламные. Прокинутые покупатели - тоже отличная тема и Шафе очень даже нужны. И их совершенно нет смысла защищать. Ведь процент от продавца Шафа получит по любому, но зато прокинутый покупатель потом будет бояться и, как дурачок, начнет покупать через безпечну оплату.... Читати відгук Да никого Шафа не поддерживает, ни продавцов, ни покупателей. Перестаньте)). От продавцов Шафе интересен лишь процент побольше да рекламные. Прокинутые покупатели - тоже отличная тема и Шафе очень даже нужны. И их совершенно нет смысла защищать. Ведь процент от продавца Шафа получит по любому, но зато прокинутый покупатель потом будет бояться и, как дурачок, начнет покупать через безпечну оплату. А Шафа будет гонять эти деньги месяцами, не отдавая их нормальный продавцам. Или не возвращая покупателям. Вот такой бизнес))).
3 згодні

Використання карти-ключ ФОП в БО

Марта Марта 23 червня, 2025 год
Shafa це забороняє, але чому? З боку податкової такої заборони немає, просто такі операції точно треба фіскалізувати. Підкажіть, можливо в когось був досвід використання карти-ключ в угодах з БО і чи були якісь негативні наслідки цього? Дякую наперед за відповідь))
2 не згодні

Не повертають гроші

Андрей Андрей 9 червня, 2025 год
8.05.2025 зробив замовлення на shafa. Воно не підійшло. Гроші вже місяць не повертають. На вимогу повернути гроші, відповідають автоматично, що як тіки, то одразу. Скаржитись нікому. Шахраї. Привласнили 1000гр.
2 згодні

на жаль, чим далі, тим гірше

Татьяна Татьяна 9 червня, 2025 год
Я на Шафі вже 9 років. Раніше дійсно було все адекватно та круто. Як купити щось, так і продати, цей сайт був прям ВАУ. Зручно, швидко.
Але зараз...
Продати щось важко, от якщо ти покупець, з цим краща ситуація.
Зараз скажені відсотки, якісь рейтинги незрозумілі. Не відповів людині протягом трьох годин, все, ти гів*о-продавець.
Немає в наявності... Читати відгук
Я на Шафі вже 9 років. Раніше дійсно було все адекватно та круто. Як купити щось, так і продати, цей сайт був прям ВАУ. Зручно, швидко.
Але зараз...
Продати щось важко, от якщо ти покупець, з цим краща ситуація.
Зараз скажені відсотки, якісь рейтинги незрозумілі. Не відповів людині протягом трьох годин, все, ти гів*о-продавець.
Немає в наявності товару вже (ну всяке бляха буває) тим паче в нашій ситуаціі в країні і не встиг його деактивувати, все, твій рейтинг падає нижче та нижче. Відгуки якось по-дебільному тепер залишаються.
Реально, просто вже дістало це все. Але, звісно є але, альтернативи кращої також бляха немає.

Непрозора система ретингу, яка демотивує продавців

Євгенія Євгенія 4 червня, 2025 год
Сервіс Shafa справді зручний для продажу, але те, як працює система підрахунку швидкості відповіді — це просто абсурд. Один чат із неактивним покупцем, який навіть не оплатив замовлення, — і твій рейтинг обвалюється, незважаючи на десятки оперативних відповідей у минулому. І найгірше: цей показник “залипає” і не оновлюється кілька днів, навіть коли далі спілкуєшся швидко.
А тепер уявіть ситуацію: покупець... Читати відгук
Сервіс Shafa справді зручний для продажу, але те, як працює система підрахунку швидкості відповіді — це просто абсурд. Один чат із неактивним покупцем, який навіть не оплатив замовлення, — і твій рейтинг обвалюється, незважаючи на десятки оперативних відповідей у минулому. І найгірше: цей показник “залипає” і не оновлюється кілька днів, навіть коли далі спілкуєшся швидко.

А тепер уявіть ситуацію: покупець пише о 2-й ночі. Ти відповідаєш зранку, як тільки прокидаєшся — і це рахується як «повільна відповідь». Справді?! Виходить, щоб не зіпсувати рейтинг, я маю чергувати вночі біля телефону? Система абсолютно ігнорує елементарну реальність: продавець — жива людина, а не бот на цілодобовій зміні.

Від сервісу, який позиціонує себе як чесний маркетплейс, хочеться бачити не просто красивий інтерфейс, а продуману та справедливу логіку. Інакше лояльність продавців втрачати будете не випадково — а закономірно.
7 згодні 1 не згоден

Shafa ігнорує проблему з виплатою коштів! Небезпека для продацвців

Олена Олена 27 травня, 2025 год
17.05 у мене купили товар на Shafa. Гроші намагались переказати на стару (заблоковану) картку. Того ж дня я повідомила про це підтримку і змінила реквізити в профілі.
Сьогодні вже 27.05 — коштів я не отримала. Щодня отримую смс від банку про спробу переказу на заблоковану картку. Я вже 4 рази зверталась до підтримки та писала в соцмережі. Відповідь завжди одна:... Читати відгук
17.05 у мене купили товар на Shafa. Гроші намагались переказати на стару (заблоковану) картку. Того ж дня я повідомила про це підтримку і змінила реквізити в профілі.

Сьогодні вже 27.05 — коштів я не отримала. Щодня отримую смс від банку про спробу переказу на заблоковану картку. Я вже 4 рази зверталась до підтримки та писала в соцмережі. Відповідь завжди одна: «Не хвилюйтесь, гроші отримаєте», і посилання на відповідальність банку.

Але банк, що надсилає перекази підтвердив: відповідальність — на Shafa, саме вони мають оновити реквізити. Я їх оновила ще 10 днів тому!
Підтримка нічого не вирішує і не дає чітких відповідей.

Висновок: Платформа не дбає про продавців, гроші «зависають», а відповідальність ніхто не бере. Формат безпечної оплати небезпечний для продавців.
2 згодні 1 не згоден Показати 4 відповіді

Продавайте на олх

Eлена Eлена 8 травня, 2025 год
Шахрайський сайт яркий кинув мене на мої гроші, і ще вимагає комісію. Продала дві речі безпечною оплатою шафа. В профілі були вказані кілька карток але основною стояла протермінована картка, тому кошти не прийшли. Написала адмінам, вони кажуть: добре, перерахуємо на іншу карту. І з тих пір майже три місяці листування, грошей немає. Вони кажуть банк затримує, я в банк... Читати відгук Шахрайський сайт яркий кинув мене на мої гроші, і ще вимагає комісію. Продала дві речі безпечною оплатою шафа. В профілі були вказані кілька карток але основною стояла протермінована картка, тому кошти не прийшли. Написала адмінам, вони кажуть: добре, перерахуємо на іншу карту. І з тих пір майже три місяці листування, грошей немає. Вони кажуть банк затримує, я в банк телефонувала, там кажуть такого бути не може, це точно не у нас проблема. Думаю я вже не дочекаюся своїх грошей. Так мало того, вони мені заблокували профіль бо я не сплатила комісію з грошей які не отримала! На моє відносно цього моменту пише: раджу поповнити). Напишіть чи має хтось досвід звернення в кіберполіцію щодо шафи?
Переваги:
  1. Зручний інтерфейс
Недоліки:
  1. Нікому не раджу там продавати. Комісії дуже великі, гроші через безпечну часто не приходять. На олх надійніше і швидше.
7 згодні

Не выплачивают продавцу за пртданный товар

Гость Гость 3 травня, 2025 год
У мене виникла проблема з сервісом Безпечна оплата. 4 місяця вже чекаю оплату за проданий мій товар. Тількі обіцянки зі сторони адміністрації шафи. Дуже не приємно. Обережно продавці
5 згодні

Повідомлення про знижку

Марта Марта 17 лютого, 2025 год
Звернула увагу, що приходять у повідомлення такі тексти від Шафи як на скриншоті. Цікаво, коли будуть знижки на комісію з продажу, щоб це було нормально у вказівній формі отримувати такі повідомлення? Тепер вже мінімальна комісія 15грн, чекаємо і від Шафи якісь знижки також!))
5 згодні 3 не згодні

Сайт уничтожает продавцов

Елена Елена 9 лютого, 2025 год
Я продавец работаю на сайте давно, но нововведения просто ужасны, и работа сайта кошмар
Такое ощущение что цель сайта лишь побольше вытягивать проценты с продавцом, процент повышаю для продавцов регулярно он растает как арифметическая прогрессия...
Продажи падают , от нехватки рекламы
Ещё убило , раньше давали сутки на оплату за продажу, сейчас деактивировали профиль через 3 часа,... Читати відгук
Я продавец работаю на сайте давно, но нововведения просто ужасны, и работа сайта кошмар
Такое ощущение что цель сайта лишь побольше вытягивать проценты с продавцом, процент повышаю для продавцов регулярно он растает как арифметическая прогрессия...
Продажи падают , от нехватки рекламы
Ещё убило , раньше давали сутки на оплату за продажу, сейчас деактивировали профиль через 3 часа, что за ...
Продавцы , особенно старожилы которые давно работают на сайте , отношение к ним как к ..., покупатель прав даже если он не прав

Ещё момент покупатель не купил товар, оплаты не было , но он специально ставит отзыв продавцу , на зло что бы отомстить ему не понравились условия оплаты, это нормально? Продажа не было и пиши гадость на продавца , такой отзыв принимаю, а вот если продавец напишет он естественно не проходит модерацию
Если рассматривать шафу 12 лет назад и сейчас, то. Это небо и земля

Продавцы кормильцы сайта , должны постоянно жаться и боятся ,
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Всё
4 згодні

Відділ турботи знущається над продавцем

Ганна Ганна 13 січня, 2025 год
Працюю на Шафі продавцем приблизно 1.5 роки.
До цього працювала в продажах B2B більше 10 років, маю досвід, вмію спілкуватися з клієнтами, відвідувала тренінги, семінари, конференції по продажах.
Останні декілька місяців зіштовхнулася з проблемою, що модератори Шафи деактивують мої оголошення. Намагалася не звертати на це увагу взагалі, тому що оголошення можна швидко активувати заново, допоки мій внутрішній рейтинг наявних... Читати відгук
Працюю на Шафі продавцем приблизно 1.5 роки.
До цього працювала в продажах B2B більше 10 років, маю досвід, вмію спілкуватися з клієнтами, відвідувала тренінги, семінари, конференції по продажах.
Останні декілька місяців зіштовхнулася з проблемою, що модератори Шафи деактивують мої оголошення. Намагалася не звертати на це увагу взагалі, тому що оголошення можна швидко активувати заново, допоки мій внутрішній рейтинг наявних товарів не впав до 95% (а потрібно 97% для статусу Супер-продавця).
Деактивують оголошення по таким причинам:
-клієнту потрібно "на вчора", не встигаємо відправити.
- клієнт пише о 1й годині ночі з суботи на неділю з вимогою відправити в неділю (склад зачинено)
- "серйозний" клієнт хоче наложкою без передоплати о 23.23 (не надсилаємо)
- клієнт хоче Безпечною оплатою на Укрпошту, щоб просто подивитися на товар (відмовляємо)

я звернулася в підтримку, описала суть проблеми, натомість отримала безліч повідомлень в особисті ніби-то від "потенційних клієнтів", а насправді від працівників Шафи. тобто, вони просто розважаються, завалюють мені в особисті повідомлення неіснуючі замовлення з відправкою на вчора, запитують наявність і т.ін.

Нарешті, для себе я зрозуміла що вислів "Шафа - это дно" не дарма придумали. буду тікати від цієї платформи якнайдалі.

P.S. пробувала працювати на іншій платформі. Здивувалася, що там немає нічних замовлень, нічних повідомлень, безлічі запитань з метою просто попитати-порозпитувати. Замовляють, оплачують і займаються своїми справами.

ставлю оцінку 2, щоб підняти рейтинг Шафи
10 згодні

мої відгуки видалили

Ольга Ш. Ольга Ш. 6 грудня, 2024 год
А мої негативні відгуки взагалі видалили через тиждень після їх розміщення. Чомусь, я не знаю чому.
І відгуки и коменти до дописів інших незадоволених Шафою користувачів.
Я покупець, що мав нещастя торкнутися так званої безпечної оплати )).
Чудово.
3 згодні

Shafa - треба рятувати!

Татьяна Божко Татьяна Божко 1 грудня, 2024 год
Шафа була дуже гарна платформа, на якій кипіло життя. Зараз ,щось відбуваеться- місяцями нічого не продається. Поки на інших платформах ідуть продажі, на шафі навіть ніхто не пише. Хоча були часи ,коли була найкраща торг платформа. Мабуть до керувались, доуправлялись, допокращувались...
Переваги:
  1. Зручний сервіс пошуку товарів
Недоліки:
  1. Щось відлякує покупців- їх немає, від слова зовсім

Робота техпідтримки

Марта Марта 28 листопада, 2024 год
В мене в основному негативний досвід спілкування з техпідтримкою:
1. Відповідають не швидко, приблизно від 1 доби часу, тобто поставити питання і отримати швидку відповідь через кілька хвилин, а відповідно і вирішити проблему в реальному часі, як наприклад на олх, то це точно нереально!
2. Часто зустрічаються некомпетентні працівники яким ставиш питання, вони відповідають не по темі або взагалі... Читати відгук
В мене в основному негативний досвід спілкування з техпідтримкою:
1. Відповідають не швидко, приблизно від 1 доби часу, тобто поставити питання і отримати швидку відповідь через кілька хвилин, а відповідно і вирішити проблему в реальному часі, як наприклад на олх, то це точно нереально!
2. Часто зустрічаються некомпетентні працівники яким ставиш питання, вони відповідають не по темі або взагалі подають невірну інформацію і на цьому теж втрачаєш час, бо починаєш "розжовувати" або просто повторювати питання.
3. Бувають навіть ігнорування проблем (ставиш питання, вони читають і не відповідають).
4. Чомусь маю "скакати" від спілкування через пошту до спілкування через додаток і навпаки.
5. Немає можливості оцінити роботу техпідтримки, а таку "роботу" хотілось би оцінити!
За таку "конську" комісію з продажу робота техпідтримки має бути точно якіснішою!!!
Переваги:
  1. 1. Завжди ввічливо відповідають;
  2. 2. Можуть вирішити найпростіші проблеми;
  3. 3. І завжди обирайте пріоритет "urgent" незалежно від складності проблеми, можливо відповідь отримаєте трохи швидше, але не факт(
2 згодні 2 не згодні

Неробочий пошук

Марта Марта 27 листопада, 2024 год
Намагалась знайти товари за певним запитом і знаю, що такі товари є на цьому сайті, бо перевіряла кілька днів тому і їх було багато та і кілька є лайкнутих, тобто вони точно не зникли. Сьогодні запит не показує жодного товару! Це, мабуть, якесь чергове "покращення" від шафи, яке дає тільки негативний ефект. Ну і підтримка нормально відповісти не може на... Читати відгук Намагалась знайти товари за певним запитом і знаю, що такі товари є на цьому сайті, бо перевіряла кілька днів тому і їх було багато та і кілька є лайкнутих, тобто вони точно не зникли. Сьогодні запит не показує жодного товару! Це, мабуть, якесь чергове "покращення" від шафи, яке дає тільки негативний ефект. Ну і підтримка нормально відповісти не може на конкретно поставлене питання по проблемі, але це вже звично((
3 згодні 2 не згодні

Дурнувата платформа

Nickismmane Nickismmane 26 листопада, 2024 год
1.У ОЛХ є безпечна доставка і там не потрібно вказувати cvv код до картки.А у шафі чомусь потрібно.Дивно.
2.Ви можете зробити щоб служба підтримки була прямо у додатку а не писати їм на пошту,а вони будуть тягнути кота за хвоста,перепитувати ще щось(хоча я все ясно вказав!) так і нічого не зробивши!
3.Чат лагає.Вже котрий день і нічого не допомагає.
4.Шафа... Читати відгук
1.У ОЛХ є безпечна доставка і там не потрібно вказувати cvv код до картки.А у шафі чомусь потрібно.Дивно.
2.Ви можете зробити щоб служба підтримки була прямо у додатку а не писати їм на пошту,а вони будуть тягнути кота за хвоста,перепитувати ще щось(хоча я все ясно вказав!) так і нічого не зробивши!
3.Чат лагає.Вже котрий день і нічого не допомагає.
4.Шафа бере і цензурить слова які були написані на англійській у моєму описі.Питання,якого дива?!
5.Комісія аж 15% відсотків.
7 згодні

Шафа остаточно зіпсувалась

Лариса Лариса 16 листопада, 2024 год
сайт остаточно зіпсувався!Працювала на платформі шафа 5 років,і на початку було все відмінно-були хороші продажі, постійні покупці працювалося з задоволенням!
А останні 1-1,5 роки нескінченні нововведення, які все тільки псують! нав'язування 'безпечної оплати', яка продавцю не вигідна,спробувала відправити річ безпечною оплатою-потім 2 тижні чекала гроші,хоча % від продажу зняли відразу! 2 тижні писала у підтримку-дочекалась грошей,безпечною оплатою точно... Читати відгук
сайт остаточно зіпсувався!Працювала на платформі шафа 5 років,і на початку було все відмінно-були хороші продажі, постійні покупці працювалося з задоволенням!
А останні 1-1,5 роки нескінченні нововведення, які все тільки псують! нав'язування 'безпечної оплати', яка продавцю не вигідна,спробувала відправити річ безпечною оплатою-потім 2 тижні чекала гроші,хоча % від продажу зняли відразу! 2 тижні писала у підтримку-дочекалась грошей,безпечною оплатою точно більше не хочу працювати!
Постійні нав'язування нових правил розмішування оголошень,постійні молераціі старих оголошень-їх відхиляють з вигаданими приводами! Відсоток від продажу 15%-продавець змушений ставити вищі ціни!
Реклама на шафі не працює-продажі впали, переглядів майже немає!
Втіхи працювати на цій платформі вже немає!
Переваги:
  1. Популярний ресурс,багатьом знайомий
Недоліки:
  1. Великий відсоток від продажу 15%
  2. Навʼязування безпечної оплати
  3. Навʼязування нових правил розміщення оголошень,які не потрібні
  4. Нескінченні модераціі і відхилення оголошень
  5. Сайт просто заважає продавцям працювати,ефективно,як раніш

Погіршились умови для продавців

Олександр Олександр 25 жовтня, 2024 год
З кожним разом оновлення умов користування сайтом стає гірше!
В даному випадку, мова йде про нововведення щодо оновлення речей і підняття їх у списку. В адміністрації сайту завелися шкідники, які роблять усе можливе, щоб добити сервіс.
Адміністрація сайту позбавила Шафу самого головного плюса та перевагу Шафи над ОЛХ - а саме можливість безкоштовного оновлення речей, і відповідно автоматичного підняття... Читати відгук
З кожним разом оновлення умов користування сайтом стає гірше!
В даному випадку, мова йде про нововведення щодо оновлення речей і підняття їх у списку. В адміністрації сайту завелися шкідники, які роблять усе можливе, щоб добити сервіс.

Адміністрація сайту позбавила Шафу самого головного плюса та перевагу Шафи над ОЛХ - а саме можливість безкоштовного оновлення речей, і відповідно автоматичного підняття їх у списку.

Якщо раніше можна було, хоч кожен день оновлювати свій товар (старі оголошення видаляти, а нові додавати), то тепер, якщо ви деактивуєте оголошення, і захочете знову його додати, щоб воно піднялось у списку, то модерація не пропустить його. Тепер, щоб підняти його в списку потрібно платити. Це повний ідіотизм!
Адже на Шафі й так зависокий відсоток при продажу речей, а тут ще й платити за підняття. Це реально повний ідіотизм!!!

Не безопасная оплата

Анастасия Плешкова Анастасия Плешкова 15 жовтня, 2024 год
2 недели я жду зачисления денег от продажи по Безопасной Оплате! Заказ 14915894 оформлен 27.09, выполнен и оплачена комиссия 30.09. На 15.10 денег НЕТ!
3 згодні

Безпечна оплата

Лілія Лілія 12 жовтня, 2024 год
Все ще чекаю на гроші за товар,відправлений 28 вересня по безпечній оплаті.
Добре,що хоч тут можна дізнатися про ситуацію на цій платформі.
Так би почала з покупцем зʼясовувати,бо вона наполягала на терміновому відправленні НП. Ок,віднесла за 15 хвилин після оформлення і через годину замовлення вже поїхало,але моє прохання про відгук проігнорували.Тож,якби не зайшла сюди,була б впевнена,що це шахрайство.
Переваги:
  1. До лютого 2022 року подобалось користуватися,все влаштовувало.Великим плюсом є відгуки покупців та продавців,але це вже на всіх подібних платформах є
Недоліки:
  1. Збої в програмі,через які люди втрачають як гроші так і довіру
5 згодні

Кошти нарешті повернули..але присмак залишився!

Елена Елена 9 жовтня, 2024 год
Сьогодні перевели кошти, за отриманий товар 05.10..
Але це взагалі норм?
Нам що, в Україні не хватає адреналіну від війни???
Я живу в Харкові, у нас обстріли кожен день..
Я стараюсь заробити хоч якусь копійчину, скоро зима, включать охоплення, чим за нього платити??
от стараюсь накопичити на комуналку..А тут таке..!
Живеш і так на заспокійловому, а тут ще... Читати відгук
Сьогодні перевели кошти, за отриманий товар 05.10..
Але це взагалі норм?
Нам що, в Україні не хватає адреналіну від війни???
Я живу в Харкові, у нас обстріли кожен день..
Я стараюсь заробити хоч якусь копійчину, скоро зима, включать охоплення, чим за нього платити??
от стараюсь накопичити на комуналку..А тут таке..!
Живеш і так на заспокійловому, а тут ще Шафа додає нервів..
Відключила на фіг БО, з мене досить всього цього , що отримала за ці дні..((
Дякую otzuvua.net., за можливість виговоритись!
6 згодні

Колективна скарга в кіберполіцію ?

Ira Ira 4 жовтня, 2024 год
шановні продавці! а якщо ми напишем якусь колективну скаргу в кіберполіцію на цю площадку? може це вихід? вже тиждень як шафа нагло обкрадає продавців, немає зачислень коштів по безпечній оплаті. в мене особисто за 4 продажі не прийшли кошти, зокрема сьогодні 4.10 за 2 замовлення підряд! щось діється дуже підозріле. техпідтримка годує завтраками і нічого не робить, зверталась на монобанк... Читати відгук шановні продавці! а якщо ми напишем якусь колективну скаргу в кіберполіцію на цю площадку? може це вихід? вже тиждень як шафа нагло обкрадає продавців, немає зачислень коштів по безпечній оплаті. в мене особисто за 4 продажі не прийшли кошти, зокрема сьогодні 4.10 за 2 замовлення підряд! щось діється дуже підозріле. техпідтримка годує завтраками і нічого не робить, зверталась на монобанк - вони зі свого боку не можуть вплинути на цю площадку
Недоліки:
  1. величезні відсотки з продаж

Безпечна згода

Юлія Юлія 4 жовтня, 2024 год
Ситуація аналогічна, як і у багатьох продавців за останній тиждень. Не повернули кошти за безпечну згоду. Працюю з Шафою 4 роки - така ситуація вперше. З хороших новин за останні 2 дні оплати прийшли по безпечній, а за минулий тиждень - ні і велика сума застрягла в повітрі. Неприємно, але надія є на технічний збій.
Але маю питання до всіх... Читати відгук
Ситуація аналогічна, як і у багатьох продавців за останній тиждень. Не повернули кошти за безпечну згоду. Працюю з Шафою 4 роки - така ситуація вперше. З хороших новин за останні 2 дні оплати прийшли по безпечній, а за минулий тиждень - ні і велика сума застрягла в повітрі. Неприємно, але надія є на технічний збій.
Але маю питання до всіх продавців, тому що обговорення цієї проблеми знайшла тільки тут. Що будемо робити далі? Це був один з найнадійніших маркетів в країні - де тепер продавати? Олх просто страшні кошти почав брати за рекламу, дорожче виходить чим на Шафі з усіма комісіями. Пром теж зовсім не у всіх працює добре… Що збираєтесь робити, якщо Шафа ляже? І в цілому пропоную зробити чат в телеграмі для продавців Шафи, щоб при негативному результаті можна було подати колективну скаргу у відповідні органи. Не можна це так залишати.
Переваги:
  1. 1.Комісія за співпрацю не найвища в порівнянні з іншими маркетплесами ( робили аналітику)
  2. 2.Показ оголошень в Гугл пошуку
Недоліки:
  1. Довго відповідають в технічній підтримці і дуже розмито
  2. Беруть комісію навіть без переводу коштів по безпечній згоді
  3. В останній час є проблеми з модерацією оголошеннь
  4. Некомпетентні співробітники
6 згодні

Новинка на шафі - технічний збій

Марта Марта 4 жовтня, 2024 год
Відбувся, як стверджують у техпідтримці Шафи, технічний збій. І чи повідомив мене про це хтось? Ні, звичайно. Ця проблема триває вже не один день, про таке потрібно інформувати продавців! У повідомленнях не було жодного попередження про можливе незарахування коштів, я б одразу відключила безпечну оплату і не очікувала свої кошти вже другу добу (а комісію ніхто не відмінив за таку... Читати відгук Відбувся, як стверджують у техпідтримці Шафи, технічний збій. І чи повідомив мене про це хтось? Ні, звичайно. Ця проблема триває вже не один день, про таке потрібно інформувати продавців! У повідомленнях не було жодного попередження про можливе незарахування коштів, я б одразу відключила безпечну оплату і не очікувала свої кошти вже другу добу (а комісію ніхто не відмінив за таку "безпечну" угоду).
На чіткі питання по термінах вирішення такої важливої, як на мене, проблеми у відповідь (не одразу звісно, а через кілька годин) отримую розмиті відповіді, про те, що їм невідомо взагалі нічого, але вони стурбовані. За 2 роки продажів така ситуація вперше.
Недоліки:
  1. - Технічний збій і неможливість вирішити це питання вже десь тиждень;
  2. - Постійні "хвилі" модерації товару (хоча акаунти з явними порушеннями, типу з дубльованими оголошеннями, модераціями ігноруються);
  3. - Досі неповернення коштів за зворотню доставку НП на основний рахунок (отримую їх на бонусний) хоча обіцяли, що це тимчасова незручність;
  4. - Лінива робота техпідтримки (буває, що просто ігнорують повідомлення або відповідають раз в кілька годин);
  5. - Високий % з продажу;
  6. - Недієва реклама.
5 згодні 2 не згодні

Не приходять гроші

Оля Оля 30 вересня, 2024 год
Продала 3 товари, а гроші за них не прийшли на картку. Комісію оплатила на сайті. Писала в службу підтримки, сказали що у них якісь проблеми з нарахуванням коштів. Зате проблем зі зняттям комісії у них нема. Кажуть чекати. Цікаво як багато людей не отримали свої кошти...Щось мені здається що просто кинуть на гроші.
6 згодні
Шафа (shafa.ua)
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше

Рейтинг 1.2 з 5 на підставі 435 відгуків
Дошки оголошень
OLX
OLX

Рейтинг: 1.1
14755 відгуків
Bigl.ua / Бигль юа
Bigl.ua / Бигль юа

Рейтинг: 2.1
387 відгуків
izi.ua
izi.ua

Рейтинг: 1.5
778 відгуків
Freelance (Фриланс Украина)
Freelance (Фриланс Украина)

Рейтинг: 1.4
100 відгуків
Keksik.me
Keksik.me

Рейтинг: 1
1 відгук
Allmart
Allmart

Рейтинг: 3.7
10 відгуків
OBYAVA.ua
OBYAVA.ua

Рейтинг: 1.7
207 відгуків
Noma.rent
Noma.rent

Рейтинг: 5
1 відгук