Марта Відгук додано п'ятниця, 7 листопада8 переглядів
1. Неможливо обрати колір при замовленні. Тоді продавцю доводиться додатково питати покупця, щоб дізнатись цю інформацію. І це ще пощастить, якщо покупець не зникне на кілька днів з платформи і прочитає повідомлення від продавця. 2. Чому більше 2-ох кольорів не можна обрати для товару і на першому фото більше одного кольору показувати не можна? Цим ви спонукаєте створювати дублі одного товару. Наприклад, товар має десять кольорів і це я маю створити хоча б 5 оголошень одного товару, щоб цей товар могли знайти через фільтр? 3. Звернула увагу, що можна замовити більшу кількість товару ніж у продавця є на залишку. В останнє в мене замовили 2 шт коли на залишку в мене була 1 шт. 4. Часто покупці не можуть зробити замовлення через БО з 1 разу, вдається з 3-4 разу або вже через певний час. Пишуть, часто через помилку. Відповідь від підтримки - нехай звертаються до нас. І це коли підтримка відповідає раз в 2-3 дні. Тоді покупка для покупця може бути вже неактуальна! 1 згоден
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше
Недоліки шафи - Відгуки про Шафа (shafa.ua)
2. Чому більше 2-ох кольорів не можна обрати для товару і на першому фото більше одного кольору показувати не можна? Цим ви спонукаєте створювати дублі одного товару. Наприклад, товар має десять кольорів і це я маю створити хоча б 5 оголошень одного товару, щоб цей товар могли знайти через фільтр?
3. Звернула увагу, що можна замовити більшу кількість товару ніж у продавця є на залишку. В останнє в мене замовили 2 шт коли на залишку в мене була 1 шт.
4. Часто покупці не можуть зробити замовлення через БО з 1 разу, вдається з 3-4 разу або вже через певний час. Пишуть, часто через помилку. Відповідь від підтримки - нехай звертаються до нас. І це коли підтримка відповідає раз в 2-3 дні. Тоді покупка для покупця може бути вже неактуальна!
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку