Ганна Відгук додано 13 січня, 2025 год58 переглядів
Працюю на Шафі продавцем приблизно 1.5 роки. До цього працювала в продажах B2B більше 10 років, маю досвід, вмію спілкуватися з клієнтами, відвідувала тренінги, семінари, конференції по продажах. Останні декілька місяців зіштовхнулася з проблемою, що модератори Шафи деактивують мої оголошення. Намагалася не звертати на це увагу взагалі, тому що оголошення можна швидко активувати заново, допоки мій внутрішній рейтинг наявних товарів не впав до 95% (а потрібно 97% для статусу Супер-продавця). Деактивують оголошення по таким причинам: -клієнту потрібно "на вчора", не встигаємо відправити. - клієнт пише о 1й годині ночі з суботи на неділю з вимогою відправити в неділю (склад зачинено) - "серйозний" клієнт хоче наложкою без передоплати о 23.23 (не надсилаємо) - клієнт хоче Безпечною оплатою на Укрпошту, щоб просто подивитися на товар (відмовляємо)
я звернулася в підтримку, описала суть проблеми, натомість отримала безліч повідомлень в особисті ніби-то від "потенційних клієнтів", а насправді від працівників Шафи. тобто, вони просто розважаються, завалюють мені в особисті повідомлення неіснуючі замовлення з відправкою на вчора, запитують наявність і т.ін.
Нарешті, для себе я зрозуміла що вислів "Шафа - это дно" не дарма придумали. буду тікати від цієї платформи якнайдалі.
P.S. пробувала працювати на іншій платформі. Здивувалася, що там немає нічних замовлень, нічних повідомлень, безлічі запитань з метою просто попитати-порозпитувати. Замовляють, оплачують і займаються своїми справами.
ставлю оцінку 2, щоб підняти рейтинг Шафи 10 згодні
Я хотіла відключити БО, бо там якщо назад повертають товар то треба платити за доставку, але до бо підключена розетка, тому поки не відключаю, але мені теж прийшов лист що тепер я не супер продавець, відповідно тепер 2 місяці ніхто нічого не купує
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше
Відділ турботи знущається над продавцем - Відгуки про Шафа (shafa.ua)
До цього працювала в продажах B2B більше 10 років, маю досвід, вмію спілкуватися з клієнтами, відвідувала тренінги, семінари, конференції по продажах.
Останні декілька місяців зіштовхнулася з проблемою, що модератори Шафи деактивують мої оголошення. Намагалася не звертати на це увагу взагалі, тому що оголошення можна швидко активувати заново, допоки мій внутрішній рейтинг наявних товарів не впав до 95% (а потрібно 97% для статусу Супер-продавця).
Деактивують оголошення по таким причинам:
-клієнту потрібно "на вчора", не встигаємо відправити.
- клієнт пише о 1й годині ночі з суботи на неділю з вимогою відправити в неділю (склад зачинено)
- "серйозний" клієнт хоче наложкою без передоплати о 23.23 (не надсилаємо)
- клієнт хоче Безпечною оплатою на Укрпошту, щоб просто подивитися на товар (відмовляємо)
я звернулася в підтримку, описала суть проблеми, натомість отримала безліч повідомлень в особисті ніби-то від "потенційних клієнтів", а насправді від працівників Шафи. тобто, вони просто розважаються, завалюють мені в особисті повідомлення неіснуючі замовлення з відправкою на вчора, запитують наявність і т.ін.
Нарешті, для себе я зрозуміла що вислів "Шафа - это дно" не дарма придумали. буду тікати від цієї платформи якнайдалі.
P.S. пробувала працювати на іншій платформі. Здивувалася, що там немає нічних замовлень, нічних повідомлень, безлічі запитань з метою просто попитати-порозпитувати. Замовляють, оплачують і займаються своїми справами.
ставлю оцінку 2, щоб підняти рейтинг Шафи
10 згодні
відгук
Коментарі до відгуку