Шафа (shafa.ua)
Опубліковано 5 січня, 2016 год
1.2 5 170 відгуків / 536 801 перегляд
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі випадки життя. Це може бути святкова сукня, стильна блуза або спідниця, повсякденний одяг, а також аксесуари, верхній одяг та взуття. Також, у Шафі є можливість продати річ.
Неадекватні користувачі
Тож, не шановна покупець тел. 0770122670 навчися спілкуватися з людьми, не тільки з продавцями. Тобі ніхто нічого не винен. Якщо тобе щось не влаштовує, диктуй свої забаганки дома мамі та папі.
Системні порушення законодавства
Ви пишите сюди а вам відповідають наймані маріонетки яких щоденно міняють і які як попугаї відповідать шаблоном і ніколи нічого не будуть вирішувати!
Шановні українці чому і для кого ви пишите сюди завжди! Невже у вас всіх немає усвідомлення що ми самі... Читати відгук Компанія шафа щоденно демонструє зневагу до базових норм цивільного та господарчого законгодавства а зокрема подвійні/потрійні коміссії, монопольне домінування.
Ви пишите сюди а вам відповідають наймані маріонетки яких щоденно міняють і які як попугаї відповідать шаблоном і ніколи нічого не будуть вирішувати!
Шановні українці чому і для кого ви пишите сюди завжди! Невже у вас всіх немає усвідомлення що ми самі фінасуємо цей ресурс своєю бездіяльністю.
Ви маєте персонально або колективно писати звернення/скарги/позови в прокуратуру/антимонопольний комітет, НБУ, СБУ, поліцію, кіберполіцію. І тоді ви побачите як бистро вони почнуть шевелитися на рівні управління а не маріонеток попугаїв що всім вам пишуть роками типу 'нам дуже шкода що у вас склалася така негативна думка про олх'. Дійте самі нарешті!
Звертайтесь в вище згадані установи і ви побачите хоч якісь результати а не ігнор і зневагу!
Новинки от Шафы необьяснимые
Відповідь НБУ щодо невиплати Шафи
Шафа не виплачує гроші за проданий товар
Ось і мене кинула шафа
Слов нет, я в ужасе от действий Шафы
Замовлення від ботів
Заблокировала профиль без причины
+ не пришли деньги за безопасную сделку которую еще отправили в августе месяце, говорят ждите , у партнера сбой.......
Утримують оплату за товар 5й місяць
Поповнила акаунт і сплатила комісію 135 грн, щоб не заблокували магазин.
Але оплата за товар так і не надійшла. Підтримка шафи посилається на протерміновану картку яка була в моєму кабінеті і тому кошти не зайшли. Та в мене їх було дві. Друга картка активна.
Вже 5й місяць очікування, жодних прогнозів по... Читати відгук Здійснила продаж на платформі, сума 1125 грн, Безпечною оплатою.
Поповнила акаунт і сплатила комісію 135 грн, щоб не заблокували магазин.
Але оплата за товар так і не надійшла. Підтримка шафи посилається на протерміновану картку яка була в моєму кабінеті і тому кошти не зайшли. Та в мене їх було дві. Друга картка активна.
Вже 5й місяць очікування, жодних прогнозів по термінах повернення коштів.
Посилаються на ПУМБ банк і їх регламент опрацювання подібних звернень/операцій. Натомість ПУМБ заперечують, що операції подібного типу можуть відбуватися впродовж такого тривалого терміну.
І так я без товару, без оплати за товар і з - 135 грн.
Ситуація на мою думку тягне на шахрайство.
Недоліки шафи
2. Чому більше 2-ох кольорів не можна обрати для товару і на першому фото більше одного кольору показувати не можна? Цим ви спонукаєте створювати дублі одного... Читати відгук 1. Неможливо обрати колір при замовленні. Тоді продавцю доводиться додатково питати покупця, щоб дізнатись цю інформацію. І це ще пощастить, якщо покупець не зникне на кілька днів з платформи і прочитає повідомлення від продавця.
2. Чому більше 2-ох кольорів не можна обрати для товару і на першому фото більше одного кольору показувати не можна? Цим ви спонукаєте створювати дублі одного товару. Наприклад, товар має десять кольорів і це я маю створити хоча б 5 оголошень одного товару, щоб цей товар могли знайти через фільтр?
3. Звернула увагу, що можна замовити більшу кількість товару ніж у продавця є на залишку. В останнє в мене замовили 2 шт коли на залишку в мене була 1 шт.
4. Часто покупці не можуть зробити замовлення через БО з 1 разу, вдається з 3-4 разу або вже через певний час. Пишуть, часто через помилку. Відповідь від підтримки - нехай звертаються до нас. І це коли підтримка відповідає раз в 2-3 дні. Тоді покупка для покупця може бути вже неактуальна!
З Шафаю я прощаюся
ШАФА взяла напрямок на дно!
Чому ви єдиний портал торгівлі, де покупець не має можливості лишити відгук покупцю, якщо замовлення було оформлено, товар був відправлений, але ж покупець через свою недобросовістність не забрав посилку с замовленням? Те, що покупець дійсно був недобросовістний і його відмова... Читати відгук Шафа, ви постійно кажете, що намагаєтесь стати краще. А мені явно бачиться, що навпаки, ви дуже стрімко намагаєтесь достати дна.
Чому ви єдиний портал торгівлі, де покупець не має можливості лишити відгук покупцю, якщо замовлення було оформлено, товар був відправлений, але ж покупець через свою недобросовістність не забрав посилку с замовленням? Те, що покупець дійсно був недобросовістний і його відмова від товару повністю його провина, я в переписці з вашою службою підтримки повністю і детально довела.
Ви хоч трохи замислитесь, якщо такий покупець кожен раз не буде отримувати погані відгуки, якщо не забирає свої замовлення без вагомих причин і буде отримувати тільки хороші позитивні відгуки, коли свої замолення все ж отримує, то в нього відповідно будуть тільки позитивні відгуки та гарний рейтинг. І як? скажіть мені, в такому випадку, продавцеві перед прийнятям замовлення, вирішувати чи стоїть взагалі довіряти такому покупцю та приймати від нього замовлення?
Якщо ви мені будете розказувати про безпечну доставку, то я вам теж дуже детально в переписці з вашою службою підтримки довела, що ця ваша "безпечна" доставка аж ніяк не захищає від сбитків, бо витрачаються гроші на проїзд, якщо пошти не має поруч і чималенько, нижче на прикладі напишу. Ще й на упаковку замовлення витрати. І це не всі "переваги" "безпечної" доставки Шафа, детальніше пояснювала в листуванні підтримці. І ця "підтримка" запропонувала просто збільшити вартість товару, щоб покрити ризики від таких недобросовістних продавців.
А тепер через приклад мого продажу "безпечною" оплатою подивиться всю неадекватність вашої "безпечної" доставки Шафа та відсутність можливості через відгуки захиститися від недобросовістних покупців.
Покупець оформив замовлення 19132809 від 11.10.25. на перчатки, ціною 102 грн.
Не продавши товар, я витратила на це замовлення:
1. Проїзд (на пошту + з пошти × 2 рази, коли відправляла, потім коли забирала повернення) = (15 + 15) × 2 = 60 грн.
2. Оплата на Укрпошті за повернення = 5 грн.
3. Пакування (пакет 3.50 грн., скотч, стрейч-плівка) = 4 грн.
Тобто, ще не продавши, я вже втратила через халатність покупця 69 грн. зі 102 грн. Підтримка мені запропонувала просто збільшити вартість, а не поміч захиститися від таких паскудних покупців через відгуки. То ви собі хоч трохи уявляєте всю цю неспроможність запропонованого рішення від підтримки! Якщо я буду просто збільшувати вартість після кожного такого недобросовістного покупця, а ще як кілька попадеться таких покупців на один товар, скільки в мене товар буде коштувати?
Покупці з синдромом пмс
Шафа- гірший сервіз,який не покращується(
Шафа шахраї і брехуни
Немає комунікації із SHAFA
Зневажливе ставлення до продавців.
Боти,сайт переповнений ботами і фейковими замовленнями. Служба підтримки це покриває. Зневажають продавців, не чують і не реагують на ті, проблеми, які варто вирішувати. Продажів немає, врізають перегляди, якщо ти не супер-продавець.
Шафа краде кошти продавців
Завуальоване вимагання та психологічний тиск на продавців
А ці повідомлення постійні "знизьте ціну" - взагалі на голову не налазить. А потім вони розказують що Це ... Читати відгук Ще один лист-щастя від шафи. Тепер продавці повинні частково компенсовувати доставку покупцям. Тобто шафа придумала сервіс смарт доставкм, а покупці повинні компенсовувати витрати Шафи та витрати продавця на доставку. Який же зараз наглий, безморальний вищий менеджмент у всіх компаніях включаючи шафу..
А ці повідомлення постійні "знизьте ціну" - взагалі на голову не налазить. А потім вони розказують що Це просто рекомендація". А ця рекомендація приходить по три рази на день забираючи мою увагу і час і морально "довбе" продавців кожен день. І під кожним оголошенням вони яскраво-оранжевим виділили, що ціна вища настільки-то відсотків. Там, по-перше, немає Ніякої логіки, тому що вони не розуміють як та ціна формується. А, по-друге, це виглядає як якийсь рекет, психологічне давління та тероризм. Може ви свою комісію 15% знизите втричі???
Вітаємо!
Ми запустили оновлену підписку SMART.
Переваги оновленої підписки:
1. Вона дешевша - вартість 50 грн/місяць (замість 69 грн та 169 грн).
2. Безкоштовна доставка будь-яким логістом - Нова пошта, Укрпошта, Meest Пошта, Rozetka.
3. Мінімальна сума замовлення по підписці - 200 грн (замість 250 грн).
У звʼязку з цим є оновлення для продавців в роботі з замовленнями по підписці SMART.
Для всіх, в кого включена опція “Відправляю по SMART”, за кожне виконане замовлення по новій підписці з основного рахунку буде списуватись:
- 10 грн (для замовлень від 200 грн до 700 грн)
- 30 грн (для замовлень від 700 грн)
Опція “Відправляю по SMART” є обовʼязковою тільки для статуса супер-продавця. Для всіх інших статусів продавця - вона не обовʼязкова, і нею можна управляти в налаштуваннях магазину. При цьому вона автоматично увімкнена на старті для всіх.
Чому важливо залишити цю опцію увімкнено?
Оскільки безкоштовна доставка має велике значення для покупця і збільшує вірогідність покупки, ми вирішили зробити її більш доступнішою і включити всіх ключових логістів України, в тому числі Нову пошту.
Переваги для тих, хто підключить опцію “Відправляю по SMART”:
- такі товари будуть ранжуватись вище і мати більше переглядів
- продавці можуть стати супер-продавцем і отримувати більше продажів
- товари таких продавців можна замовити з безкоштовною доставкою
Нові умови будуть застосовуватись тільки для виконаних замовлень по новій підписці. Якщо це замовлення було оформлене по старій підписці, списань не буде.
Ми віримо, що нова підписка збільшить продажі та зробить покупки більш доступними!
Команда Shafa
Шафа не повертає гроші за проданий товар по безпечній оплаті