Шафа (shafa.ua)

Опубліковано 5 січня, 2016 год
1.2
5 170 відгуків / 536 801 перегляд
Шафа (shafa.ua)
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі випадки життя. Це може бути святкова сукня, стильна блуза або спідниця, повсякденний одяг, а також аксесуари, верхній одяг та взуття. Також, у Шафі є можливість продати річ.

Неадекватні користувачі

Карина Карина понеділок, 17 листопада
Дуже шкода, що сайт не дозволяє блокувати неадекватів на Шафа. Агресивні та озлоблені покупці, в яких в житті все кепсько, які не можуть спокійно та адекватно вести діалог масово розгулюють на Шафі. А тій все одно. Не має функції блокування ідіотів-покупців, немає нормальної турботи, з якою можна одразу ж звʼязатися через виниклі питання. Через НЕправдивий відгук людини, яка нічого не... Читати відгук Дуже шкода, що сайт не дозволяє блокувати неадекватів на Шафа. Агресивні та озлоблені покупці, в яких в житті все кепсько, які не можуть спокійно та адекватно вести діалог масово розгулюють на Шафі. А тій все одно. Не має функції блокування ідіотів-покупців, немає нормальної турботи, з якою можна одразу ж звʼязатися через виниклі питання. Через НЕправдивий відгук людини, яка нічого не купила. Шановні покупці, будь ласка, будьте людьми, а не дикими недолугими ідіотами.
Тож, не шановна покупець тел. 0770122670 навчися спілкуватися з людьми, не тільки з продавцями. Тобі ніхто нічого не винен. Якщо тобе щось не влаштовує, диктуй свої забаганки дома мамі та папі.
Переваги:
  1. О
Недоліки:
  1. Немає функції блокування неадекватних покупців. Звʼязок з турботою відсутній.
  2. Немає можливості зі сторінки продавця, ios, зайти на сторінку покупця, щоб подивитися, хто пише, його відгуки. Немає можливості ставити рейтинг покупцю, у відповідь на його агресивну поведінку.
2 згодні

Системні порушення законодавства

Сергій Сергій понеділок, 17 листопада
Компанія шафа щоденно демонструє зневагу до базових норм цивільного та господарчого законгодавства а зокрема подвійні/потрійні коміссії, монопольне домінування.
Ви пишите сюди а вам відповідають наймані маріонетки яких щоденно міняють і які як попугаї відповідать шаблоном і ніколи нічого не будуть вирішувати!
Шановні українці чому і для кого ви пишите сюди завжди! Невже у вас всіх немає усвідомлення що ми самі... Читати відгук
Компанія шафа щоденно демонструє зневагу до базових норм цивільного та господарчого законгодавства а зокрема подвійні/потрійні коміссії, монопольне домінування.
Ви пишите сюди а вам відповідають наймані маріонетки яких щоденно міняють і які як попугаї відповідать шаблоном і ніколи нічого не будуть вирішувати!
Шановні українці чому і для кого ви пишите сюди завжди! Невже у вас всіх немає усвідомлення що ми самі фінасуємо цей ресурс своєю бездіяльністю.
Ви маєте персонально або колективно писати звернення/скарги/позови в прокуратуру/антимонопольний комітет, НБУ, СБУ, поліцію, кіберполіцію. І тоді ви побачите як бистро вони почнуть шевелитися на рівні управління а не маріонеток попугаїв що всім вам пишуть роками типу 'нам дуже шкода що у вас склалася така негативна думка про олх'. Дійте самі нарешті!
Звертайтесь в вище згадані установи і ви побачите хоч якісь результати а не ігнор і зневагу!
1 згоден

Новинки от Шафы необьяснимые

Оксана Оксана субота, 15 листопада
Вот и приплыли, мы, продавцы на Шафе, сегодня продала вещь стоимостью 800 грн, оплата была на карту сразу, но заказ был сделан через сайт Новой почтой, в итоге содрали 30 гривен за логистику, то есть я продавец оплатила за свои деньги часть доставки и проценты шафы 120 грн, итого я заплатила 150 грн шафе, с 800 осталось мне 650 за... Читати відгук Вот и приплыли, мы, продавцы на Шафе, сегодня продала вещь стоимостью 800 грн, оплата была на карту сразу, но заказ был сделан через сайт Новой почтой, в итоге содрали 30 гривен за логистику, то есть я продавец оплатила за свои деньги часть доставки и проценты шафы 120 грн, итого я заплатила 150 грн шафе, с 800 осталось мне 650 за новые сапоги, ребята, это что? Нам и так руки повыкручивали и продолжают издеваться? Я Супер продавец, рейтинг понижать не хочется ,то есть я вынуждена принимать тех, кто по Смарт подписке, вообщем нет слов, нет вообще их... Да и еще теперь забота ихняя не работает ,кидает в бот чат который работает только в будние дни, тут свисти не свисти, не до свистишься просто капець, чего они добиваются знает кто нибудь??
Переваги:
  1. Да нету их, уже лет как надцать
Недоліки:
  1. Все минусы, что можно придумать

Відповідь НБУ щодо невиплати Шафи

Наталі Наталі четвер, 13 листопада
Дівчата, сьогодні 12.11.25 отримала відповідь на лист скаргу в НБУ, щодо невиплати Шафою коштів 9 су*а місяців. Скаргу я написала 26жовтня. НБУ дав відповідь, що в принципі не займається вирішенням таких питань, але все ж таки зробив запит по мені в ПУМБ банк і банк надав відповідь, що 06.11.25 отримав в роботу по мені заявку і буде виконана впродовж 14... Читати відгук Дівчата, сьогодні 12.11.25 отримала відповідь на лист скаргу в НБУ, щодо невиплати Шафою коштів 9 су*а місяців. Скаргу я написала 26жовтня. НБУ дав відповідь, що в принципі не займається вирішенням таких питань, але все ж таки зробив запит по мені в ПУМБ банк і банк надав відповідь, що 06.11.25 отримав в роботу по мені заявку і буде виконана впродовж 14 днів. Тобто ви зрозуміли, що шафа починає шевелитися тільки після звернень вищестоящих органів (НБУ, поліція…) пишіть скарги, бо будете довго чекати. Чесно я вже і не сподівалася на щось, бо шафі видно 9 місяців мало щоб вирішити подібне питання Шафа (shafa.ua) - Відповідь НБУ щодо невиплати Шафи Шафа (shafa.ua) - Відповідь НБУ щодо невиплати Шафи Шафа (shafa.ua) - Відповідь НБУ щодо невиплати Шафи Шафа (shafa.ua) - Відповідь НБУ щодо невиплати Шафи

Шафа не виплачує гроші за проданий товар

Сергiй Сергiй четвер, 13 листопада
Спеціально або по некомпетентності мені намагаються зарахувати гроші на стару карту, яку з шафи я видалив 1 рік тому. У гаманці на сайті стоїть актуальна мапа. Перше звернення було місяць тому (скриншот додаю) 10.10.2025 в ньому я надав картку, що діє. З того часу мені довелося надіслати їм ще 16 листів, нічого не допомагає. Відповідь проста ми передали вашу карту... Читати відгук Спеціально або по некомпетентності мені намагаються зарахувати гроші на стару карту, яку з шафи я видалив 1 рік тому. У гаманці на сайті стоїть актуальна мапа. Перше звернення було місяць тому (скриншот додаю) 10.10.2025 в ньому я надав картку, що діє. З того часу мені довелося надіслати їм ще 16 листів, нічого не допомагає. Відповідь проста ми передали вашу карту чекайте... Шафа (shafa.ua) - Шафа не виплачує гроші за проданий товар

Ось і мене кинула шафа

Катя Кутелькина Катя Кутелькина середа, 12 листопада
Стільки років на тій шафі…. не змогли зарахувати кошти томущо картку для зарахувань було терміново змінено і вже як місяць не надсилають кошти за проданий товар у сумі 600 грн., відбрехуючись про написання листів до банку, ніби навколо них тільки ідіоти))) Жахлива платформа, яка стягує завищену комісію, а виконати своїх зобовʼязань перед продавцем не може та ще й бреше!

Слов нет, я в ужасе от действий Шафы

Оксана Оксана неділя, 9 листопада
А вот интересно сама Шафа читает,что здесь пишут?? То, что я в ужасе,это не сказать Ничего!! Тут спасибо продавцу этому, что написал, что посмотрите свой профиль продавца, скорее всего, что все Супер продавцы, уже не Супер, захожу, смотрю и что я вижу,?торгуя 10 лет на этом сайте, имея с самого начала введения рейтингов диагноз) Супер продавець,я уже им оказывается не... Читати відгук А вот интересно сама Шафа читает,что здесь пишут?? То, что я в ужасе,это не сказать Ничего!! Тут спасибо продавцу этому, что написал, что посмотрите свой профиль продавца, скорее всего, что все Супер продавцы, уже не Супер, захожу, смотрю и что я вижу,?торгуя 10 лет на этом сайте, имея с самого начала введения рейтингов диагноз) Супер продавець,я уже им оказывается не являюсь,я просто Хороший продавец, хотя по системе процентности,мои проценты, превышают требуемые, по всем вопросам, единственное 1% вдруг почему то ,не дотягиваю до Наличия товара, сказать, что я удивилась, это ничего не сказать, весь товар всегда в наличии, я за этим тщательно слежу, если продаю на других сайтах, тут же отмечаю на Шафе,что товар продан! Далее, в ужасе, продаю товар по БО, цена моя 189, при заказе покупателя по БО,, цена уже стоит 234 с копейками, в деталях заказа, это Что??!!! То есть это их новая система смарт подписка от покупателя??? С меня снимут процент не с 189 грн, а с 234?? Это ж кем надо быть,чтобы Так Выкручивать Руки этим Бедным Продавцам, кто вы Шафа после этого, последнее скажу,что кучу писем гневных по всем своим вопросам я написала, прошло три дня, ответа нет!! Боже ж мой, сколько труда за 10 лет вложено, что они творят, на голову не натянешь, да еще и свет выключают, работать сложнее и сложнее, да еще и нововведения такие, что хочется сказать, не скажу, что хочется!Так над своим народом издеваться, куда писать, что делать, скажите?? Я за счет этой торговли живу, это единственный мой заработок и в итоге ,что я имею,а эти никак не нажрутся, Никак!!буду переходить на другие площадки, я им написала, Вы что хотите, чтобы мы продавцы,бучу подняли или что??? Вы за нас счет живете и кормитесь,так дождутся, не за горами, продавцы их нововведениями доведены уже просто до крайности,лично я, Да!!
Переваги:
  1. А их кто то видел,плюсы эти? Аууу, плюсы, вы где???
Недоліки:
  1. Это один большущий, Жирный, Минус и Позор!
1 згоден 2 не згодні

Замовлення від ботів

Александр Александр субота, 8 листопада
Нажаль, на сайті велика кількість людей, які роблять замовлення. А потім: не проплачують та не відповідають на питання щодо покупки; замовили та одразу ж відмінили; просто спитали та не читають відповідь. Тобто можна зробити висновок, що це робиться просто для заниження рейтингу продавця, щоб той купляв неефективну рекламу, та просто конвеєром відправляв товар по безпечній оплаті, через яку коштів продавець... Читати відгук Нажаль, на сайті велика кількість людей, які роблять замовлення. А потім: не проплачують та не відповідають на питання щодо покупки; замовили та одразу ж відмінили; просто спитали та не читають відповідь. Тобто можна зробити висновок, що це робиться просто для заниження рейтингу продавця, щоб той купляв неефективну рекламу, та просто конвеєром відправляв товар по безпечній оплаті, через яку коштів продавець не побачить! Ще той момент, коли сайт пише, що ціна висока. Серйозно? Ви на розетку сходіть та подивіться їхні ціни. Навіщо ви продавцю диктуєте, яку ціну йому ставити. Ніякого бажання на шафі продавати немає. Суцільний жахливий жах.
2 згодні

Заблокировала профиль без причины

Антон Черкас Антон Черкас субота, 8 листопада
Знайте вас могут заблокировать без причины как продавца. При этом служба поддержки отвечает 1 раз в сутки и чтоб решить ситуацию, вам понадобиться не один день. Мне сказали что я не хочу вернуть человеку вещь в течение 14 дней. Но человек и не хочет ее возвращать , но шафа решила по своему и уже 3 день меня заставляет , чтоб... Читати відгук Знайте вас могут заблокировать без причины как продавца. При этом служба поддержки отвечает 1 раз в сутки и чтоб решить ситуацию, вам понадобиться не один день. Мне сказали что я не хочу вернуть человеку вещь в течение 14 дней. Но человек и не хочет ее возвращать , но шафа решила по своему и уже 3 день меня заставляет , чтоб я заставил человека вернуть эту вещь. Это пздц какой то.
+ не пришли деньги за безопасную сделку которую еще отправили в августе месяце, говорят ждите , у партнера сбой.......
1 згоден

Утримують оплату за товар 5й місяць

Anastasia Anastasia п'ятниця, 7 листопада
Здійснила продаж на платформі, сума 1125 грн, Безпечною оплатою.
Поповнила акаунт і сплатила комісію 135 грн, щоб не заблокували магазин.
Але оплата за товар так і не надійшла. Підтримка шафи посилається на протерміновану картку яка була в моєму кабінеті і тому кошти не зайшли. Та в мене їх було дві. Друга картка активна.
Вже 5й місяць очікування, жодних прогнозів по... Читати відгук
Здійснила продаж на платформі, сума 1125 грн, Безпечною оплатою.
Поповнила акаунт і сплатила комісію 135 грн, щоб не заблокували магазин.
Але оплата за товар так і не надійшла. Підтримка шафи посилається на протерміновану картку яка була в моєму кабінеті і тому кошти не зайшли. Та в мене їх було дві. Друга картка активна.

Вже 5й місяць очікування, жодних прогнозів по термінах повернення коштів.
Посилаються на ПУМБ банк і їх регламент опрацювання подібних звернень/операцій. Натомість ПУМБ заперечують, що операції подібного типу можуть відбуватися впродовж такого тривалого терміну.

І так я без товару, без оплати за товар і з - 135 грн.

Ситуація на мою думку тягне на шахрайство.

Недоліки шафи

Марта Марта п'ятниця, 7 листопада
1. Неможливо обрати колір при замовленні. Тоді продавцю доводиться додатково питати покупця, щоб дізнатись цю інформацію. І це ще пощастить, якщо покупець не зникне на кілька днів з платформи і прочитає повідомлення від продавця.
2. Чому більше 2-ох кольорів не можна обрати для товару і на першому фото більше одного кольору показувати не можна? Цим ви спонукаєте створювати дублі одного... Читати відгук
1. Неможливо обрати колір при замовленні. Тоді продавцю доводиться додатково питати покупця, щоб дізнатись цю інформацію. І це ще пощастить, якщо покупець не зникне на кілька днів з платформи і прочитає повідомлення від продавця.
2. Чому більше 2-ох кольорів не можна обрати для товару і на першому фото більше одного кольору показувати не можна? Цим ви спонукаєте створювати дублі одного товару. Наприклад, товар має десять кольорів і це я маю створити хоча б 5 оголошень одного товару, щоб цей товар могли знайти через фільтр?
3. Звернула увагу, що можна замовити більшу кількість товару ніж у продавця є на залишку. В останнє в мене замовили 2 шт коли на залишку в мене була 1 шт.
4. Часто покупці не можуть зробити замовлення через БО з 1 разу, вдається з 3-4 разу або вже через певний час. Пишуть, часто через помилку. Відповідь від підтримки - нехай звертаються до нас. І це коли підтримка відповідає раз в 2-3 дні. Тоді покупка для покупця може бути вже неактуальна!
1 згоден

З Шафаю я прощаюся

Eprst Eprst середа, 5 листопада
‼️ Перегляньте Ваш статус в розділі «статус продавця» вони більшості вліпили статус незадовільного продавця. І написали, що товари тепер деактивовані і більше для покупців не показуються. А з рейтингом в мене все ок, такій сервісності як у мене ще повчитися всім треба, а мені статус взяли і змінили, спеціально знизили фейк замовленнями і брехнею (деактивавцією оголошень типу товару немає в... Читати відгук ‼️ Перегляньте Ваш статус в розділі «статус продавця» вони більшості вліпили статус незадовільного продавця. І написали, що товари тепер деактивовані і більше для покупців не показуються. А з рейтингом в мене все ок, такій сервісності як у мене ще повчитися всім треба, а мені статус взяли і змінили, спеціально знизили фейк замовленнями і брехнею (деактивавцією оголошень типу товару немає в наявності). Ось через ці показники, тепер немає ні замовлень ні переглядів. Це вже остання крапля терпіння була. З шафою я на цьому прощаюся ❌❌❌
4 згодні

ШАФА взяла напрямок на дно!

Тетяна Тетяна вівторок, 4 листопада
Шафа, ви постійно кажете, що намагаєтесь стати краще. А мені явно бачиться, що навпаки, ви дуже стрімко намагаєтесь достати дна.
Чому ви єдиний портал торгівлі, де покупець не має можливості лишити відгук покупцю, якщо замовлення було оформлено, товар був відправлений, але ж покупець через свою недобросовістність не забрав посилку с замовленням? Те, що покупець дійсно був недобросовістний і його відмова... Читати відгук
Шафа, ви постійно кажете, що намагаєтесь стати краще. А мені явно бачиться, що навпаки, ви дуже стрімко намагаєтесь достати дна.
Чому ви єдиний портал торгівлі, де покупець не має можливості лишити відгук покупцю, якщо замовлення було оформлено, товар був відправлений, але ж покупець через свою недобросовістність не забрав посилку с замовленням? Те, що покупець дійсно був недобросовістний і його відмова від товару повністю його провина, я в переписці з вашою службою підтримки повністю і детально довела.

Ви хоч трохи замислитесь, якщо такий покупець кожен раз не буде отримувати погані відгуки, якщо не забирає свої замовлення без вагомих причин і буде отримувати тільки хороші позитивні відгуки, коли свої замолення все ж отримує, то в нього відповідно будуть тільки позитивні відгуки та гарний рейтинг. І як? скажіть мені, в такому випадку, продавцеві перед прийнятям замовлення, вирішувати чи стоїть взагалі довіряти такому покупцю та приймати від нього замовлення?

Якщо ви мені будете розказувати про безпечну доставку, то я вам теж дуже детально в переписці з вашою службою підтримки довела, що ця ваша "безпечна" доставка аж ніяк не захищає від сбитків, бо витрачаються гроші на проїзд, якщо пошти не має поруч і чималенько, нижче на прикладі напишу. Ще й на упаковку замовлення витрати. І це не всі "переваги" "безпечної" доставки Шафа, детальніше пояснювала в листуванні підтримці. І ця "підтримка" запропонувала просто збільшити вартість товару, щоб покрити ризики від таких недобросовістних продавців.
А тепер через приклад мого продажу "безпечною" оплатою подивиться всю неадекватність вашої "безпечної" доставки Шафа та відсутність можливості через відгуки захиститися від недобросовістних покупців.

Покупець оформив замовлення 19132809 від 11.10.25. на перчатки, ціною 102 грн.

Не продавши товар, я витратила на це замовлення:
1. Проїзд (на пошту + з пошти × 2 рази, коли відправляла, потім коли забирала повернення) = (15 + 15) × 2 = 60 грн.
2. Оплата на Укрпошті за повернення = 5 грн.
3. Пакування (пакет 3.50 грн., скотч, стрейч-плівка) = 4 грн.

Тобто, ще не продавши, я вже втратила через халатність покупця 69 грн. зі 102 грн. Підтримка мені запропонувала просто збільшити вартість, а не поміч захиститися від таких паскудних покупців через відгуки. То ви собі хоч трохи уявляєте всю цю неспроможність запропонованого рішення від підтримки! Якщо я буду просто збільшувати вартість після кожного такого недобросовістного покупця, а ще як кілька попадеться таких покупців на один товар, скільки в мене товар буде коштувати?

Покупці з синдромом пмс

Александр Александр понеділок, 3 листопада
Мабуть, вже написано переписано безліч разів стосовно цього довбанного оцінювання. Та якого дідька той чи та, якому не підійшли умови, може запросто відмітити, що товару немає в наявності?!! Товар в наявності, але! Але продавець не вважає за потрібне продавати саме цей товар за умовою покупця, тому що в даному випадку продавцю НЕ вигідно. Але недопокупець вирішує, якщо йому не продано,... Читати відгук Мабуть, вже написано переписано безліч разів стосовно цього довбанного оцінювання. Та якого дідька той чи та, якому не підійшли умови, може запросто відмітити, що товару немає в наявності?!! Товар в наявності, але! Але продавець не вважає за потрібне продавати саме цей товар за умовою покупця, тому що в даному випадку продавцю НЕ вигідно. Але недопокупець вирішує, якщо йому не продано, то хоч так 'насру' продавцю на сторінку. Шафа, чому таке відношення до Продів?! Зробіть норм блокування для неадекватів, які просто не вміють нормально купувати, не псіхувати на сторінці продавця та не ображати його. Все ж таки з продажу захмарний процент плате саме Продавець!!!
Шафа- гірший сервіз,який не покращується(
Переваги:
  1. О
Недоліки:
  1. Безліч
4 згодні

Шафа шахраї і брехуни

Лариса Лариса понеділок, 3 листопада
Шафа свідомо не перераховує продавцям кошти за проданий товар по "безпечній оплаті",знають що не всі дочекаються з таким сервісом .Ввечері прийшло повідомлення що замовлення виконано,звісно відразу зняли 133грн.і рано вранці вже профіль заблокований ,бо на вашому рахунку недостатньо коштів .ШАФА ви боргуєте мені в рази більше !!! Ви шахраї ! Верніть мої гроші .І не потрібно мені писати різну... Читати відгук Шафа свідомо не перераховує продавцям кошти за проданий товар по "безпечній оплаті",знають що не всі дочекаються з таким сервісом .Ввечері прийшло повідомлення що замовлення виконано,звісно відразу зняли 133грн.і рано вранці вже профіль заблокований ,бо на вашому рахунку недостатньо коштів .ШАФА ви боргуєте мені в рази більше !!! Ви шахраї ! Верніть мої гроші .І не потрібно мені писати різну муть я вже її чула .
1 згоден

Немає комунікації із SHAFA

Ярослава Ярослава понеділок, 3 листопада
В оголошенні стоїть ціна за комплект, а в описі написано, що можна і окремо. Продала одну частину комплекта, але шафа нарахувала як за продаж комплекта. Закрила мої оголошення, тому що я не плачу цей відсоток. В діалозі видно, що людина тільки частину купила. Там і фото чека є. Але кому писати????? Комунікації нуль!
1 згоден

Зневажливе ставлення до продавців.

Eprst Eprst неділя, 2 листопада
Зневажливе ставлення до продавців. Думають якщо будуть цілувати в дупу покупців то це виграшна позиція, але це не так. Умови мають бути рівні, справедливі і зручні як для покупця так і для продавця. Не розумію взагалі як можна створити сайт і так його зіпсувати. Куди дивиться взагалі керівництво? Вони читають, що люди пишуть тут, що робиться на оф.сторінці в інстаграм?... Читати відгук Зневажливе ставлення до продавців. Думають якщо будуть цілувати в дупу покупців то це виграшна позиція, але це не так. Умови мають бути рівні, справедливі і зручні як для покупця так і для продавця. Не розумію взагалі як можна створити сайт і так його зіпсувати. Куди дивиться взагалі керівництво? Вони читають, що люди пишуть тут, що робиться на оф.сторінці в інстаграм? Але на тій сторінці підчищають модератори все, що люди пишуть, всю правду. Продажів стало дуже мало, бо кожне наступне «оновлення-покращення» все гірше і гірше починає працювати. Якщо задача уграти сайт - то з цим вони добре справляються, якщо ні - то що ви робите взагалі? Керівництву варто добре подумати, перечитати відгуки тут, і те що пишуть в інсті під дописами, якось проаналізувати це все і виправляти свої помилки, поки ще є така можливість, поки нормальні і порядні продавці ще не полишили цей сайт остаточно, бо залишаться одні продавці трусів з секонду, так ви на цьому нормально не заробите, та і покупцям це цікаво не буде, підуть на інші сайти і ресурси. Буде дуже важко тоді повернути аудиторію.

Боти,сайт переповнений ботами і фейковими замовленнями. Служба підтримки це покриває. Зневажають продавців, не чують і не реагують на ті, проблеми, які варто вирішувати. Продажів немає, врізають перегляди, якщо ти не супер-продавець.
4 згодні

Шафа краде кошти продавців

Lily Lily четвер, 30 жовтня
Якщо у вас була здійснена угода по так званій "безпечній оплаті" коли ви не встигли змінити протерміновану картку на актуальну КОШТИ ВАМ НІКОЛИ НЕ ПОВЕРНУТЬ. Я чекаю майже 11 місяців, уявляєте? Склалося враження ніби Шафа присвоює собі кошти продавців за принципом "что упало то пропало".
Переваги:
  1. Жодного
Недоліки:
  1. 1. Товари на цьому майданчику не продаються роками;
  2. 2. Неефективна реклама, розділ з рекламою існує тільки для скаму продавців;
  3. 3. Незручний та несучасний дизайн сайту/додатку;
  4. 4. Величезний % за продаж;
  5. 5. Якщо продавець десь трошки про*бавcя з тим щоб вчасно змінити протерміновану картку кошти йому вже ніколи не повернуть.

Завуальоване вимагання та психологічний тиск на продавців

Гость Гость середа, 29 жовтня
Ще один лист-щастя від шафи. Тепер продавці повинні частково компенсовувати доставку покупцям. Тобто шафа придумала сервіс смарт доставкм, а покупці повинні компенсовувати витрати Шафи та витрати продавця на доставку. Який же зараз наглий, безморальний вищий менеджмент у всіх компаніях включаючи шафу..
А ці повідомлення постійні "знизьте ціну" - взагалі на голову не налазить. А потім вони розказують що Це ... Читати відгук
Ще один лист-щастя від шафи. Тепер продавці повинні частково компенсовувати доставку покупцям. Тобто шафа придумала сервіс смарт доставкм, а покупці повинні компенсовувати витрати Шафи та витрати продавця на доставку. Який же зараз наглий, безморальний вищий менеджмент у всіх компаніях включаючи шафу..
А ці повідомлення постійні "знизьте ціну" - взагалі на голову не налазить. А потім вони розказують що Це просто рекомендація". А ця рекомендація приходить по три рази на день забираючи мою увагу і час і морально "довбе" продавців кожен день. І під кожним оголошенням вони яскраво-оранжевим виділили, що ціна вища настільки-то відсотків. Там, по-перше, немає Ніякої логіки, тому що вони не розуміють як та ціна формується. А, по-друге, це виглядає як якийсь рекет, психологічне давління та тероризм. Може ви свою комісію 15% знизите втричі???

Вітаємо!
Ми запустили оновлену підписку SMART.

Переваги оновленої підписки:
1. Вона дешевша - вартість 50 грн/місяць (замість 69 грн та 169 грн).
2. Безкоштовна доставка будь-яким логістом - Нова пошта, Укрпошта, Meest Пошта, Rozetka.
3. Мінімальна сума замовлення по підписці - 200 грн (замість 250 грн).

У звʼязку з цим є оновлення для продавців в роботі з замовленнями по підписці SMART.
Для всіх, в кого включена опція “Відправляю по SMART”, за кожне виконане замовлення по новій підписці з основного рахунку буде списуватись:
- 10 грн (для замовлень від 200 грн до 700 грн)
- 30 грн (для замовлень від 700 грн)

Опція “Відправляю по SMART” є обовʼязковою тільки для статуса супер-продавця. Для всіх інших статусів продавця - вона не обовʼязкова, і нею можна управляти в налаштуваннях магазину. При цьому вона автоматично увімкнена на старті для всіх.

Чому важливо залишити цю опцію увімкнено?
Оскільки безкоштовна доставка має велике значення для покупця і збільшує вірогідність покупки, ми вирішили зробити її більш доступнішою і включити всіх ключових логістів України, в тому числі Нову пошту.

Переваги для тих, хто підключить опцію “Відправляю по SMART”:
- такі товари будуть ранжуватись вище і мати більше переглядів
- продавці можуть стати супер-продавцем і отримувати більше продажів
- товари таких продавців можна замовити з безкоштовною доставкою

Нові умови будуть застосовуватись тільки для виконаних замовлень по новій підписці. Якщо це замовлення було оформлене по старій підписці, списань не буде.

Ми віримо, що нова підписка збільшить продажі та зробить покупки більш доступними!

Команда Shafa
4 згодні 1 не згоден Показати 2 відповіді

Шафа не повертає гроші за проданий товар по безпечній оплаті

Ольга Ольга вівторок, 28 жовтня
Шафа не повертає гроші по безпечній оплаті за проданий товар вже більше 2 місяців.На звернення відповідає чекайте,стався сбій.
Дошки оголошень
OLX
OLX

Рейтинг: 1.2
14830 відгуків
Keksik.me
Keksik.me

Рейтинг: 1
2 відгука
NDO - Национальная Доска Объявлений
NDO - Национальная Доска Объявлений

Рейтинг: 3.8
13 відгуків
OBYAVA.ua
OBYAVA.ua

Рейтинг: 1.7
209 відгуків
Freelance (Фриланс Украина)
Freelance (Фриланс Украина)

Рейтинг: 1.5
101 відгук
Aukro.net
Aukro.net

Рейтинг: 2.4
7 відгуків
Bigl.ua / Бигль юа
Bigl.ua / Бигль юа

Рейтинг: 2.1
387 відгуків
izi.ua
izi.ua

Рейтинг: 1.5
778 відгуків
Allmart
Allmart

Рейтинг: 3.7
10 відгуків