Марта Відгук додано 28 листопада, 2024 год27 переглядів
В мене в основному негативний досвід спілкування з техпідтримкою: 1. Відповідають не швидко, приблизно від 1 доби часу, тобто поставити питання і отримати швидку відповідь через кілька хвилин, а відповідно і вирішити проблему в реальному часі, як наприклад на олх, то це точно нереально! 2. Часто зустрічаються некомпетентні працівники яким ставиш питання, вони відповідають не по темі або взагалі подають невірну інформацію і на цьому теж втрачаєш час, бо починаєш "розжовувати" або просто повторювати питання. 3. Бувають навіть ігнорування проблем (ставиш питання, вони читають і не відповідають). 4. Чомусь маю "скакати" від спілкування через пошту до спілкування через додаток і навпаки. 5. Немає можливості оцінити роботу техпідтримки, а таку "роботу" хотілось би оцінити! За таку "конську" комісію з продажу робота техпідтримки має бути точно якіснішою!!!
Переваги:
1. Завжди ввічливо відповідають;
2. Можуть вирішити найпростіші проблеми;
3. І завжди обирайте пріоритет "urgent" незалежно від складності проблеми, можливо відповідь отримаєте трохи швидше, але не факт(
Шафа (shafa.ua). Жінка має бути красивою і привабливою. Вибір одягу – один із основних критеріїв у цьому питанні. Дивлячись на одяг жінки можна легко зрозуміти її зовнішній і внутрішній стан. Але не завжди фінансове становище дозволяє купити бажану річ. Інтернет-магазин Шафа пропонує доступний та стильний одяг, який знадобиться на всі... детальніше
Робота техпідтримки - Відгуки про Шафа (shafa.ua)
1. Відповідають не швидко, приблизно від 1 доби часу, тобто поставити питання і отримати швидку відповідь через кілька хвилин, а відповідно і вирішити проблему в реальному часі, як наприклад на олх, то це точно нереально!
2. Часто зустрічаються некомпетентні працівники яким ставиш питання, вони відповідають не по темі або взагалі подають невірну інформацію і на цьому теж втрачаєш час, бо починаєш "розжовувати" або просто повторювати питання.
3. Бувають навіть ігнорування проблем (ставиш питання, вони читають і не відповідають).
4. Чомусь маю "скакати" від спілкування через пошту до спілкування через додаток і навпаки.
5. Немає можливості оцінити роботу техпідтримки, а таку "роботу" хотілось би оцінити!
За таку "конську" комісію з продажу робота техпідтримки має бути точно якіснішою!!!
відгук
Коментарі до відгуку