Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков.
Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры...
детальніше
Намагання ухилитись від гарантійних зобов'язань - Відгуки про Мережа магазинів MOYO
10 квітня 2023 в магазині MOYO було придбано електросамокат Segway-Ninebot P100SE (чек 1312088) вартістю 72999 грн. З документів було видано лише чек. Ні гарантійного талону, ні посібника користувача, ні умов експлуатації надано не було (відповідно і виникає зараз питання чи сертифікований товар в Україні).
В процесі експлуатації товару (їзди на самокаті) 04 вересня 2023 виникла тріщина в рульовому пластику, яка унеможливила користування товаром. Тепер трохи інформаційного контексту: така ж сама проблема раніше виникла у ще одного користувача, що придбав такий же товар в цьому ж магазині, в цей же день, що і я, з цієї ж партії. Людина вирішила розбирати самокат та виявилось, що тріснула рама.
Враховуючи цю інформацію та те, що я не є експертом, вирішив звернутись до офіційного сервісного центру ІП "ЛОГІН", ERC.
Самокат був зданий в СЦ 11 вересня 2023 року (квитанція 1018646). Мені перетелефонували і сказали, що випадок не гарантійний. 14 вересня 2023, я приїхав для отримання товару та документів. У висновку СЦ вихідний номер "23653" було зазначені проблеми та відмова у гарантійному ремонті.
Я попросив зазначити причини відмови у гарантійному ремонті. Зі сторони ERC були присутні інженер Віталій Олійник та старший інженер Роман (прізвище не назвав). В процесі діалогу, я просив вказати всі знайдені проблеми та вказати порушення яких пунктів умов експлуатації стало причиною відмови. Інженери відмовлялись це робити, посилаючись на те, що не мають права. Через певний час вони пішли порадитись та потім повернувся Роман та жінка, яка назвалась Оленою (прізвище не назвала) і сказала, що є представником ERC.
В процессі продовження діалогу Роман та Олена погодились змінити висновок, додавши деталі та попросили час. Сказали, що висновок буде висланий мені на e-mail у понеділок 18 вересня 2023 року. Висновок був надісланий о 17:23 15 вересня 2023 року сервіс-менеджером Вадимом Ткачом та не містив деталей, що було порушено.
На що я відповів о 13:14 18 вересня 2023 року наступним листом:
"Доброго дня, Вадиме!
Дякую за наданий висновок сервісного центру.
У висновку сервісного центру номер 23653, було відмовлено у гарантійному ремонті.
Відповідно Закону України про захист прав споживачів, "Стаття 6, пункт 5. Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативно-правовим актом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку - протягом десяти років."
Також стаття 7 цього закону "Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами чи договором."
У висновку сервісного центру вказані "Механічне пошкодження (дві тріщини) основної рами (деки)". Дане пошкодження унеможливлює користування транспортним засобом (використання продукції за призначенням).
Причиною відмови у забезпеченні гарантійного ремонту було посилання на порушення умов експлуатації, без зазначення конкретного пункту умов експлуатації з яким продавався транспортний засіб.
Згідно наданого документу та вищенаведенних фактів, прошу надати гарантійне обслуговування."
Далі зі сторони СЦ було мовчання до 21.09.2023. Далі був отриманий лист від Вадима зі зміною висновку, у якому було зазначено, що були порушені пункти 5 та 8 гарантійного талону. Та був доданий скан гарантійного талону без заповнених даних та печатки. Такий гарантійний талон повинен був виданий мені магазином, але магазин вирішив не виконувати це зобов'язання. Талон має загальний вигляд та з нього не зрозуміло до якого продукту він відноситься.
З усієї поведінки видно, що магазин MOYO не виконує ст. 15 Закону України "Про Захист Прав Споживачів" та не видає необхідні документи державною мовою при продажу товару. Зі своєї сторони афілійований СЦ "ERC" намагається уникнути виконання гарантійних зобов'язань.
Тому, на жаль, не можу радити магазин MOYO як надійного продавця. А зважаючи на те, що подібна проблема (тріщина рами), що унеможливлює користування товаром (електросамокатом) вже виникла в 2х людей, що придбали товар в магазині MOYO, я буду вимушений попередити інших людей про цей інцідент та реакцію СЦ та не рекомендувати даного продавця.
Сподіваюсь, що з часом магазин MOYO змінить своє відношення до клієнтів у кращу сторону.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Після того, як лишив відгук тут та представник магазину Moyo передав питання менеджменту, відбулись наступні події.
У вівторок 26.10.2023 зі мною зв'язався співробітник компанії Ігор Михайлович (на жаль, не впевнений, що правильно почув прізвище та посаду, тому писати не буду щоб не написати неправильно).
Він вислухав мою історію, задав кілька уточнюючих питань по регламенту роботи СЦ (чи була відповідь надана вчасно СЦ та чи були надані причини зняття з гарантії). Сказав, що скоріш всього, магазин MOYO як рітейлер зможе допомогти у вирішенні питання. Через 10 хв перетелефонував та сказав, що треба уточнити деякі деталі. Домовились зв'язатись у п'ятницю після 11:00.
У п'ятницю 29.10.2023 о 11:04 набрав мене (дякую за пунктуальність та дотримання домовленного часу) та повідомив, що такі пошкодження (тріщина рами) не ремонтуються, тому вони пропонують мені або заміну товару на такий, що я виберу, або повернення коштів. Також пан Ігор попередив людей в СЦ та мазагині за цей випадок.
Пізніше цього дня я під'їхав, в СЦ мені видали документи (висновок СЦ не змінився з моменту останнього листа) та самокат. Я попросив трохи часу, щоб не таскати самокат даремно та пішов у магазин MOYO. Там зв'язались та до мене вийшов зам. директора магазину (якщо правильно посаду запам'ятав). Ми з ним перевезли самокат з СЦ до магазину, я заповнив заяву на повернення коштів. Вийшов з магазину і вже отримав все на Моно. Так як я брав у оплату частинами на максимально доступну к-ть місяців, мені лишалось 2 платежі (жовтень + листопад). Вони були аннульовані та тіло кредиту, що було виплачено мною, було повернено на картку.
Додаю фото заяви та скріншот повернення коштів
Дякую пану Ігорю та всім, хто був задіяний у вирішенні моєї ситуації. Магазин з честю вирішив проблему, шкода, що дії СЦ не такі ж професійні та прийшлось ескалувати проблему до магазину.
Дякую за те, що передали інцидент менеджменту.
На жаль, жодного листа від Вас на пошту не надходило, тому не можу прокоментувати, що саме було відправлено