Сервісний центр KROK-TTC відгуки
з оцінкою «Нормально»

Відгуки покупців та клієнтів
Сервісний центр KROK-TTC
4.0 5
5 відгуків / 46230 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Виконали норми закону "Про захист прав споживачів"

Ігор Ігор 22 серпня, 2019 год
Стикнувся із дефектом екрану на телефоні Хуавей П Смарт 2019. Прочитав перед цим закон "Про захист прав споживачів" і постанову КМУ "Про гарантійний ремонт...". Тому одразу написав заяву, що у випадку, коли не встигають відремонтувати телефон за 14 днів, роблять акт на списання. Такі норми прописані у законі "Про захист прав споживачів". Крім цього написав заяву на обмінний фонд: користувався... Читати відгук Стикнувся із дефектом екрану на телефоні Хуавей П Смарт 2019. Прочитав перед цим закон "Про захист прав споживачів" і постанову КМУ "Про гарантійний ремонт...". Тому одразу написав заяву, що у випадку, коли не встигають відремонтувати телефон за 14 днів, роблять акт на списання. Такі норми прописані у законі "Про захист прав споживачів". Крім цього написав заяву на обмінний фонд: користувався із їхнього телефону на час ремонту.

В результаті, телефон не поремонтували (детальне прийшла) і підготували мені акт на списання. За його допомогою повернув у магазині Комфі кошти за старий телефон (повну вартість на час купівлі) і купив новий.


Але хочу зазначити, що доводилося діставати як сервісний центр Хуавей, так і Крок ТТЦ. Крім цього Крок ТТЦ прислав мені обмінний телефон із багом екрану. За це така оцінка: 3. "1" за телефон і нагадування, "5" за дотримання Закону.

Своїми пригодами поділився у Ютуб


Тільки прошу вибачення за звук і відео у перших роликах... Канал новий, вчуся. А ці відео записував першими... :)
Переваги:
  1. Дотримуються закону "Про захист прав споживачів"
Недоліки:
  1. Обмінний фонд із багами
  2. Треба постійно діставати, щоб вкладалися у терміни

Гарантийный Sony xperia

Гость Гость 5 червня, 2019 год
Сдавал телефон по гарантии , из двух дефектов (размытие,хрипящие динамики , один из них сильно) увидели только один динамик, который и заменили что и было указанно.
дисплей незначительно сдвинут вправо (если присмотреться).
Влагозащита не восстановлена!
То есть не понятно, как и на что, и насколько по технологии посажен дисплей.
Переваги:
  1. Быстрый ремонт не считая доставки
Недоліки:
  1. Ремонт произведен не в полной мере,
  2. влагозащита не восстановлена. Такое чувство что запчасти прям от себя отрывают, а не Sony их снабжает.

Платний ремонт,розвід крок ттс

Ярослав Мартинович Ярослав Мартинович (Украина, Київ) 1 жовтня, 2018 год
Купив Соні F3112 смартфон,через рік і місяць перестав функціонувати дисплей,здерли 1650 гривень, профункцінував менше трьох місяців-знову дисплей вмикається лише на 1сек.Хоча гарантія на ремонтну роботу-1 місяць,а на дисплей-6 місяців,вимагають знову 1650 гривень нібито за механічне пошкодження дисплею,що єявнлю брехнею.Мабуть буду звертатись до суду.

Сервис

Гость Гость (Украина) 3 листопада, 2017 год
Добрый день! Хотелось бы узнать поподробнее в каком состоянии ремонта находится моя микроволновка ,квитанция 200090 от 20.10.17г. Что означает "на согласовании с брендом"? Оператор ничего конкретного не ответила,информации по сути ноль!!

Неопределенность

Александр Александр (Украина, Київ) 29 серпня, 2017 год
Шли 11-ые сутки выполнения гарантийных обязательств, но деталь все еще ожидается. К сожалению никакой более детальной информации получить не получается. Номер заявки 182868. Быть может вы сможете внести хоть какую то ясность относительно сроков поставок необходимых деталей, и действительно ли они уже ожидаются, либо же вы еще ждете ответа от производителя и на самом деле статус не определен, будет ли... Читати відгук Шли 11-ые сутки выполнения гарантийных обязательств, но деталь все еще ожидается. К сожалению никакой более детальной информации получить не получается. Номер заявки 182868. Быть может вы сможете внести хоть какую то ясность относительно сроков поставок необходимых деталей, и действительно ли они уже ожидаются, либо же вы еще ждете ответа от производителя и на самом деле статус не определен, будет ли ремонт либо списание?
Переваги:
  1. Лично для меня плюс в удобном расположении
Недоліки:
  1. Нервные операторы, иногда хамят.
1 згоден
Сервісний центр KROK-TTC
"Компанія «Крок-ТТЦ» вже понад 20 років надає послуги з гарантійного та після-гарантійного сервісного обслуговування майже будь – якого виду побутової техніки та електроніки.

Рейтинг 4 з 5 на підставі 5 відгуків
Сервісні центри
Сервисный центр "Эпос"
Сервисный центр "Эпос"

Рейтинг: 2.3
60 відгуків
Сервисный центр Солярис
Сервисный центр Солярис

Рейтинг: 4.4
705 відгуків
МастерФон
МастерФон

Рейтинг: 4.9
892 відгука
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 відгука
Экстра Сервис Фокстрот
Экстра Сервис Фокстрот

Рейтинг: 1.8
287 відгуків
F1Center
F1Center

Рейтинг: 3.9
729 відгуків
Техномурчик
Техномурчик

Рейтинг: 3.9
25 відгуків
Ромсат-сервис
Ромсат-сервис

Рейтинг: 4.3
194 відгука
Единый сервис Украина
Единый сервис Украина

Рейтинг: 4.7
245 відгуків
ITech Service
ITech Service

Рейтинг: 4.9
206 відгуків