Розетка - інтернет-магазин (rozetka.ua)
Интернет-магазин Rozetka.ua на сегодняшний день является наиболее популярным магазином электроники и бытовой техники в Украине. А представительства нашей компании есть во всех областях Украины. Такого статуса нам удалось достичь благодаря максимально широкому ассортименту, разумной ценовой политике и отличному сервису.
Но это еще не все. Наша задача состоит не только в...
детальніше Інтернет-магазини Сайти
Сервіс Розетки пробиває дно - Відгуки про Розетка - інтернет-магазин (rozetka.ua)
Замовив я комплектуючі до комп’ютера, зібрав, а він не працює коректно: сині екрани, різке вимкнення. Це було схоже на несправність оперативної пам’яті, яку я відразу ж повернув. Звісно, тримали її максимальний термін, який вони мали за законом. Окей. Повернули кошти, замовив іншу. Помилка залишилась незмінною. Зателефонував на гарячу лінію, запитав, чи можна віддати цілий комп’ютер на діагностику. Мені одразу відповіли, що можна. Але коли я зазначив, що на сайті писало, що не можна, оператор різко змінила свою думку й сказала, що передзвонить. У результаті виявилося, що не можна 😁.
Відправив комплектуючі (процесор, оперативну пам’ять ще раз, материнку, блок живлення), які могли б бути причиною цієї несправності. На пункті приймання зазначив, щоб мені обов’язково зателефонували щодо результатів експертизи. І що ви думаєте? Звісно, ніхто мені не телефонує. Повернули кошти за 2 деталі, які, як на мене, були робочими 🤷♂️.
А ось і головна проблема: Розетка просто сміється мені в обличчя. Відправив я 23-го, на 14-й законний день телефоную — вони кажуть чекати. Пишу на гарячу лінію — прикриваються «воєнним станом». Дзвоню на 15-й день, і знаєте що? Ахахахаха, кажуть: «Ви відправили 23-го, замовлення 5 днів лежало на складі, і лише потім ми здогадалися відправити його в сервіс» 😁. Хоча ніхто про це раніше не попереджав. Гарну схему придумали, щоб зам’яти терміни. 27 серпня воно надійшло в сервіс. Станом на 9 вересня це вже знову 14 днів. І питання так ніхто не збирається вирішувати.
Склалося враження, що Розетка не поважає клієнтів. Звернення, які я подаю, нікуди не доходять. Також хочу додати, що Розетка не має власних сервісних центрів, а відправляє до партнерів. І вона ніяк не може на них повпливати, бо не мають ні грама влади.
відгук
Коментарі до відгуку