proStor відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців
proStor
1.4 5
326 відгуків / 37416 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Нікому не раджу цей магазин

Гость Гость вівторок, 30 вересня
Замовив інтернет замовлення м.Київ вул.будівельників 40 продавець консультант Жанна 10 хв.видавала замовлення і сипала невдоволення в мою адресу

Обманюють покупців

Гость Гость п'ятниця, 19 вересня
Магазин вводить в оману покупців. Не вперше на викладці одна ціна, а на касі інше. Продавці кажуть одну і ту ж відмовку, що не встигли змінити.
Цього разу, вже сфотографувала фото з товаром на викладці і ціну яка на касі значно відрізнялася.
Товар, 2=1, вартість духів 398 грн.
На касі за кожні 260 грн., загалом 520 грн.

Дурять клієнтів

Гость Гость четвер, 18 вересня
Замовила вітаміни для волосся, сплатила за товар онлайн . Мені зразу прийшла смс в вайбері,що формується моє замовлення очікуйте на прибуття. Пройшло пару днів, тиша. Я писала в вайбер не раз, питаючи коли буде моє замовлення, мені ніхто не відповів. Набрала горячу лінію, а там сказали що не бачать платіж, і цього товару немає.
Всі платіжи я скинула тоді... Читати відгук
Замовила вітаміни для волосся, сплатила за товар онлайн . Мені зразу прийшла смс в вайбері,що формується моє замовлення очікуйте на прибуття. Пройшло пару днів, тиша. Я писала в вайбер не раз, питаючи коли буде моє замовлення, мені ніхто не відповів. Набрала горячу лінію, а там сказали що не бачать платіж, і цього товару немає.
Всі платіжи я скинула тоді ще, коли сплатила. Тепер дай Бог ,щоб повернули гроші.
Дуже неприємна ситуація, якась "гарашкіна контора".

Обдурюють клієнтів на гроші

Гость Гость четвер, 11 вересня
Обміняла бьютіки на знижку і частина бьютіків сгоріла, повністю обміняти не вийшло, ну і це не все, те що зарахували знижку, вона зникла з мого бонусного рахунку беззворотньо, не встигла навіть скористатися у цей же день, техпідтримка у танку, ніхто не відповідає, ігнорують всі повідомлення, чи є взагалі служба підтримки в просторі? Це жах не рекомендую зв'язуватися взагалі з простором...

як Простор дурить клієнтів

Валерія Валерія вівторок, 9 вересня
компанія Простор-приклад непрофесійності і обдурення клієнтів. Приймала участь в акції, де бьютики обмінювались на подарунок: зібрала 80 000 бьютиків, написала, щоб мені їх обміняли на подарунок, мою заявку прийняли, написали, що протягом місяця надішлють подарунок, через два тижні приходить повідомлення, що подарунок я не отримую, а отримаю бали, що є абсолютно не еквівалентним . Нащо так обдурювати лояльних клієнтів. Це... Читати відгук компанія Простор-приклад непрофесійності і обдурення клієнтів. Приймала участь в акції, де бьютики обмінювались на подарунок: зібрала 80 000 бьютиків, написала, щоб мені їх обміняли на подарунок, мою заявку прийняли, написали, що протягом місяця надішлють подарунок, через два тижні приходить повідомлення, що подарунок я не отримую, а отримаю бали, що є абсолютно не еквівалентним . Нащо так обдурювати лояльних клієнтів. Це просто дно!

Не рекомендую…!

Dayana Dayana 27 серпня, 2025 год
В травні місяці натрясла 50 000 бютиків, відразу обміняла їх на подарунок. На сьогоднішній день 27.08.25 ніякого подарунку не отримала. У чат боті Viber сказали, що моє питання вирішать протягом тижня. Тобто за майже три місяці нічого не було відправлено, а 7 днів їм вистачить, щоб все вирішити!((( не рекомендую магазин Prostor для покупок(((

Просто жах!

Гість Гість 23 серпня, 2025 год
Тональні креми без термінів придатності , марка Lorena це взагалі треш повний . Опису не відповідають , липкі, смердючі тональні креми , консилери, фіксатор брів не фіксує , олівець для брів за 2 дні можна повністю зточити . Підводка не малює , а якщо подає якість ознаки життя то замість чорного -сіре.Продавці консультанти зазвичай різні є і дуже гарні і... Читати відгук Тональні креми без термінів придатності , марка Lorena це взагалі треш повний . Опису не відповідають , липкі, смердючі тональні креми , консилери, фіксатор брів не фіксує , олівець для брів за 2 дні можна повністю зточити . Підводка не малює , а якщо подає якість ознаки життя то замість чорного -сіре.Продавці консультанти зазвичай різні є і дуже гарні і так собі, все залежить від зміни . Ціни в просторі набагато дорожчі ніж у Еві та Аврорі . На останній покупці ледь не зіпсувала собі лице матуючим кремом від мейбелін ( пішло почервоніння, як алергічна реакція, хоча її не маю)крем не мав терміну придатності на пакуванні , мав не приємний запах та текстуру. Будьте обережні і не економте на своєму здоровʼю.
Переваги:
  1. Плюсів жодних .
Недоліки:
  1. Немає термінів придатності ,невдоволення при поверненні , хоча це і зрозуміло.

Жахливе обслуговування

Гость Гость 9 серпня, 2025 год
Найжахливіше обслуговування
Оператори незадоволені життям , на задньому фоні кричать діти. Добре що собаки не гавкають
Злі неприємні
Обслуговування на найнижчому рівні

Негативний ввдгук

Гость Гость 8 серпня, 2025 год
Я працювала. Багато сил нервів витрачаєш. Працюєш майже без вихідних. Персоналу немає. Зарплату в повному обсязі не виплачують,та й ще вираховують (причини надходять).
Не компанія а суцільний жах. Не рекомендую працювати в цих магазинах.

найгірша робота (магазин у Києві на пр-ті Відрадний)

Гость Гость 5 серпня, 2025 год
Почнемо з того, що всі норми трудового законодавства ігноруються. При прийнятті не ознайомлюють з графіком, системою оплати праці, озвучується зарплата, яку не виплачуюють; взагалі - умови, озвучені не співбесіді, геть не відповідають реальним. Незрозуміла норма годин, виклики на "Промо", відсутність обіду, робота на ногах (політика компанії). Ставку одного касира поділили між собою керуючі, тому один касир (продавець-консультант, охоронник, прибиральник) має... Читати відгук Почнемо з того, що всі норми трудового законодавства ігноруються. При прийнятті не ознайомлюють з графіком, системою оплати праці, озвучується зарплата, яку не виплачуюють; взагалі - умови, озвучені не співбесіді, геть не відповідають реальним. Незрозуміла норма годин, виклики на "Промо", відсутність обіду, робота на ногах (політика компанії). Ставку одного касира поділили між собою керуючі, тому один касир (продавець-консультант, охоронник, прибиральник) має обслуговувати всі зали, рівняти під лінійку товари, працювати на касі, консультувати клієнтів (плюс цінники, плюс викладка товару за планограмою, яку продавець не бачить) - одночасно. За невиконання одночасно усіх вимог - штрафи - це улюблене слово керуючої. Про керуючу і її заступницю - окрема розмова - маєте їй сподобатися, інакше будете винні за все, що відбувалося не у Вашу зміну. (Пока вона з подружками обговорює покупців на складі, при цьому покупці все це чують). При звільненні отримаєте менше, ніж мінімальна ЗП, лист-розрахунок (який обов'язково має надати роботодавець при звільненні), Ви не отримаєте, як і компенсацію за невикористану відпустку. Можна ще багато надати аргументів проти роботи у цій мережі. Але йти у конюшню на відрадному до Марії - точно не варто, навіть якщо дуже потрібні гроші!!!
Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. Один суцільний "мінус!

Треш Компанія!!!

Жора Жора 1 серпня, 2025 год
Робота повний треш !!!! Обовʼязків більше ніж зарплата усього колективу !!! Директор просто , я вибачаюсь трохи з привітом !!! Зарплатню не підіймають !! А вимог просто дофіга !!! Якщо ви молода амбіційна людина людина то не йдіть ніколи туди працювати !!! Це шл*к !!!
Переваги:
  1. Нееет
Недоліки:
  1. 1000%

Поганий Відгук

Михайлина Торонто Михайлина Торонто 31 липня, 2025 год
Токсичний магазин, працівники но френдлі , вас можуть знімати на відео , а потім пездіти гарного дня , плюс збирають дані тел. фіо , інше.
Будьте обережні , укр дно .

Жахливе обслуговування

Гость Гость 28 липня, 2025 год
Був мій улюблений магазин на Січових стрільців у Івано-Франківську.
Але коли завітала останній раз, то дуже розчарувалась..
Хотіла придбати помаду. Ціни на неї не було. Підійшов хлопчина..спитав що шукаю..сказав, що ще не встигли всі ціни викласти. Мого номеру не було, то запропонував якусь з розпродажу...я передивитись.. вона з терміном до травня..жах..прострочені... ну і для чого мені така помада...
Переваги:
  1. Близько від дому
Недоліки:
  1. Обслуговування ніяке
  2. Багато простроченого
  3. Немає ціни на всі товари

Програма не подобається

Юля Юля 7 липня, 2025 год
Простор це просто треш, магазини норм обслуговування в них теж.
А от вони створили програму простор і придумали там натрясать бютики,навіщо питання? Якщо я трачу свій час, трясу до приза а приз 3-тій місяць уже відправляють та ніяк не можуть. Просила повернути бютики я краще поміняю їх на кошти та скуплюсь але ж ні чекайте мені сказали, обов'язково... Читати відгук
Простор це просто треш, магазини норм обслуговування в них теж.
А от вони створили програму простор і придумали там натрясать бютики,навіщо питання? Якщо я трачу свій час, трясу до приза а приз 3-тій місяць уже відправляють та ніяк не можуть. Просила повернути бютики я краще поміняю їх на кошти та скуплюсь але ж ні чекайте мені сказали, обов'язково буде відправка...
Чекаю 3-тій місяць наголошую, або не робіть цих програм з такими призами, або відправляйте клієнтам вчасно.... результату 0 а час мій витрачений....
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Нема

Акція шалена тряска

Гость Гость 7 липня, 2025 год
По приколу трусив телефон в застосунку Простор. Вже майже назбирав бютиків на другий подарунок, а першого ще навіть не отримав. Лохотрон!!!

Подарунок за бьютики

Анонім Анонім 3 липня, 2025 год
23 червня дізналася, що відправляють подарунки за 14.05, сама обміняла бьютики 22.05, а вчора 2 липня мені повідомили, що відправляють лише за 16.05. Як таке може бути, цим займається одна людина на всю мережу, в них по декілька тисяч цих боксів на один день, можливо вони шукають найгірші та найнепотрібніші товари, щоб відправити. Можливо треба було створити щось на... Читати відгук 23 червня дізналася, що відправляють подарунки за 14.05, сама обміняла бьютики 22.05, а вчора 2 липня мені повідомили, що відправляють лише за 16.05. Як таке може бути, цим займається одна людина на всю мережу, в них по декілька тисяч цих боксів на один день, можливо вони шукають найгірші та найнепотрібніші товари, щоб відправити. Можливо треба було створити щось на зразок списку з базових товарів, з яких люди могли б самі створити свій бокс і швидко його отримати, або заздалегідь підготувати набори. Ми живемо в країні, де війна, де люди звісно захочуть отримати щось безкоштовно, напевно про це ви не думали. Чи взагалі зробили б подарункову карту чи сертифікат, який можна отримати, але обмежену кількість раз за одним номером. Якщо ця якція була створена для залучення клієнтів, то вона точно провалилася.

Лохотрон, а не подарунок за бʼютики

Гость Гость 3 липня, 2025 год
Вже як 2 місяці чекаю на подарунок, у підтримці пишуть, що багато замовлень і вони не мають часу відправити. Як на мене розводняк. Навіщо обманювати людей?

Аферисти! Повний лохотрон! Не ведеться!

Юлія Юлія 30 червня, 2025 год
Обміняла б'ютики 20 травня, вже 1 липня! Подарунку так і немає! Заманюють людей, а що маємо? А нічого! Повний пи####ць! Простор - це повне дно!

Повний треш, жах і зневага до клієнтів!

Невдячний Клієнт Невдячний Клієнт 25 червня, 2025 год
Звернулись в магазин за товаром по акції "1+1=3 на всю декоративну косметику". Так як в магазині поблизу потрібного товару не було, замовили через офіційний сайт з доставкою в конкретний магазин. Товар надійшов лише на 4й день і, що саме цікаве, за повну ціну!??! Менеджер почав ліпити кривого, розповідаючи про технічні проблеми, але вирішити ситуацію відмовився. Товар, зрозуміло, не забрали.
Категорично... Читати відгук
Звернулись в магазин за товаром по акції "1+1=3 на всю декоративну косметику". Так як в магазині поблизу потрібного товару не було, замовили через офіційний сайт з доставкою в конкретний магазин. Товар надійшов лише на 4й день і, що саме цікаве, за повну ціну!??! Менеджер почав ліпити кривого, розповідаючи про технічні проблеми, але вирішити ситуацію відмовився. Товар, зрозуміло, не забрали.
Категорично НЕ рекомендую дану мережу!

Возмущение

Прудеикова Ирина Прудеикова Ирина 24 червня, 2025 год
Я возмущена тем, что я, постоянный клиент магазина, не могу использовать накопленные мною бонусы, т.к я не скачала приложение "простор".Такого абсурда нет ни в одном магазине.Это-грубое нарушение прав человека.

Найгірша компанія ТОВ "Нуміс" Prostor

olgazilecka@gmail.com [email protected] 23 червня, 2025 год
Найгірша компанія, яка тільки існує. Пропрацювала тут 2,5 роки після чого звільнилась через РД. Не компетентна у відношенні до працівників, штату нема, при працевлаштуванні людей обманює за зп та графік роботи. Працюєш, як кінь, на посаді керуючої виконуєш обов'язки продавця, консультанта, товарознавцем, вантажника та прибиральниці. Коли іде мова за експедитора, то компанія уникає цього питання. Відношення не тільки до своїх... Читати відгук Найгірша компанія, яка тільки існує. Пропрацювала тут 2,5 роки після чого звільнилась через РД. Не компетентна у відношенні до працівників, штату нема, при працевлаштуванні людей обманює за зп та графік роботи. Працюєш, як кінь, на посаді керуючої виконуєш обов'язки продавця, консультанта, товарознавцем, вантажника та прибиральниці. Коли іде мова за експедитора, то компанія уникає цього питання. Відношення не тільки до своїх працівників жахливе, а й до найманих водіїв, як привозять товар. Така велика компанія, а економить навіть на тому, щоб купити собі декілька машин, щоб забезпечувати магазини товаром. Постійно на ногах, маєш проговорювати усі стандарти, підходити людей замахувати консультацією, от особисто я вважаю, якщо людині потрібна допомога то вона особисто подійде і попросить тебе, а не ті їхні правила. А ще та їх перевірка ООК чи відео контроль, якщо не пройшов, то все РД тобі мозок винисе. Спілкуватися між собою не можна, бути поруч десь не можна, бо вже порушуєш робочі процеси. Не робота, а суцільний жах.
Переваги:
  1. Жодних плюсів
Недоліки:
  1. 1. Працюєш за всіх.
  2. 2.Штату нема.
  3. 3. Обіцяють велику зп та стабільний графік (15 робочих змін на місяць), а в кінцевому результаті маєш 5 вихідних за місяць.
  4. 4. При виплаті чорної заробітної плати з вас стягують комісію.
  5. 5. Багато штрафів.
  6. 6. Контролюють кожен твій крок та слово.
  7. 7. По відчуття, таке враження, що ви в колонії сидите.

prostor обманює легковірних

Ігор Ігор 21 червня, 2025 год
На сайті вказують великим шрифтом про акцію, годинник на сайті показує що вона діє, а коли людина замовляє - ціна зовсім інша, акції нема... Менеджер пояснює, що вона вже закінчилась, там маленьким шрифтом написано, внизу...

Обміняла б'ютики на подарунок 4 червня .На гарячий лінії казали,що протягом 10-14 робочих днів .??

Гость Гость 20 червня, 2025 год
4 червня обміняла б'ютики на подарунок Подарунка так і не дочекалась.Спочатку казали на гарячий лінії,що 10-14 робочих днів.В чат боті також Анастасія так писала Сьогодні Галина пише зовсім інше.На гарячий лінії сьогодні не представились,не вміють розмовляти і слухати .Замовити особа розмовляла Аферисти та брехуни)))
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Подарунок так і не відправили.Сьогодні на гарячий лінії нахамили.Брехуни!!!!!Аферисти!!!

Простор Дніпро, просп. Науки, 8

Борис Борис 14 червня, 2025 год
negative
Простор в м. Дніпро, просп. Науки, 8а. 14.06.2025. Незважаючи на діючу акцію 50% на другий товар у чеку (товари для гоління) відмовляються робити знижку без надання номера телефону. Нав'язливий сервіс, тому наступного разу до конкурентів!

У мене мінус бонусів просто так,нічого не купувала ,а міс появляється .Усім скажу ,що ви шахраї

Гость Гость 8 червня, 2025 год
мене мінус бонусів просто так,нічого не купувала ,а міс появляється .Усім скажу ,що ви шахраї.Повертаюсь до покупок у магазин Єва.
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Є

Подарунок за бьютіки

Гость Гость 20 травня, 2025 год
Не люблю писати негативні відгуки, але вже накипіло... була частим покупцем даної мережі, так як магазин знаходиться поряд з домом. На касі привітні але нав'язливі дівчата, нав'язують крутити колесо та трусити бьютіки. Вмовили завантажити мобільний додаток, все показали і напарили типу це ж не займає багато часу, можна виграти бокс косметики на 5 тис. Думаю нічого собі, оце компанія... Було... Читати відгук Не люблю писати негативні відгуки, але вже накипіло... була частим покупцем даної мережі, так як магазин знаходиться поряд з домом. На касі привітні але нав'язливі дівчата, нав'язують крутити колесо та трусити бьютіки. Вмовили завантажити мобільний додаток, все показали і напарили типу це ж не займає багато часу, можна виграти бокс косметики на 5 тис. Думаю нічого собі, оце компанія... Було цікаво що ж попадеться. Трусила бьютіки. Хто не знає, для подарунку треба 50 тис., в день максимум 1 тис., і то не завжди виходило і бувало забувала. І тут мій інтерес підігрівають ті ж продавці, які заманюють крутим подаркунком, в інтернеті, соц.мережах інфо щодо подарунку не знайшла. Витратила я майже 2.5 місяці на ті грьобані бьютіки, і от нарешті роблю омріяний обмін. В додатку пише що за 10 днів подарунок буде в мене. І все пропало, ніякої більше інфо. Проходить тиждень, набираю на гарячу лінію щоб перепитати. Так, кажуть що буде за 14 днів з дати оформлення, все ок. Через 14 днів сказали що термін 21 день, приносимо вибачення. На 23 день кажуть що термінів нема, вони не встигають збирати подарунки і на сьогодні комплектують тільки за 23.04, а я замовила 27.04. І от сьогодні на календарі 20.05 а посилки мені нема.
Питання, нащо обіцяти те, чого ви не виконуєте? Ну скажіть що акція завершилась... я то розумію що гроші я не платила, але я витратила свій час. в простор більше не ходжу

Нав'язування карти

Гость Гость 19 травня, 2025 год
Вітаю! От чесно, вибачте, але накипіло! Ситуація наступна- дитина скупляться на касі і тут касир вперто намагається внести номер телефону для нарахування бонусів, дитина відмовляється, але відчуття, що в касира 25 кадр, бо ситуація продовжується тим, що він не чує, що відповідають не бажанням оформлювати бонусну карту, а далі розповідають про всі можливі акції. Питання- навіщо дитині ці пропозиції і... Читати відгук Вітаю! От чесно, вибачте, але накипіло! Ситуація наступна- дитина скупляться на касі і тут касир вперто намагається внести номер телефону для нарахування бонусів, дитина відмовляється, але відчуття, що в касира 25 кадр, бо ситуація продовжується тим, що він не чує, що відповідають не бажанням оформлювати бонусну карту, а далі розповідають про всі можливі акції. Питання- навіщо дитині ці пропозиції і в принципі ця інформація??? Шановні просторівці, а особливо вище стояще керівництво, будьте лояльніші до людей і не нав'язуйте ваші карти, особливо якщо перед вами дитина! Полтава, миру,9. 19.05.25
Недоліки:
  1. Занадто нав'язливе пропонування бонусних карт!

ужасный сервис

Гость Гость 19 травня, 2025 год
Начну с того что в магазинах не хватает персонала, так как обещают 12-16 тыс за в итоге хоть бы минимум давали, продавцы и кассиры одно лицо, из-за этого постоянная текучка людей, приходишь за консультацией а продавец бежит на кассу не рассказав о товаре. Куча лишних слов на кассе, тошнит от них, ассортимент не очень, не профессионального ухода за волосами, как... Читати відгук Начну с того что в магазинах не хватает персонала, так как обещают 12-16 тыс за в итоге хоть бы минимум давали, продавцы и кассиры одно лицо, из-за этого постоянная текучка людей, приходишь за консультацией а продавец бежит на кассу не рассказав о товаре. Куча лишних слов на кассе, тошнит от них, ассортимент не очень, не профессионального ухода за волосами, как минимум
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Нет проф средств, нет полноценной консультации продавцов

Не замовляйте онлайн

Гость Гость 16 травня, 2025 год
Не замовляйте в них нічого онлайн, якщо не хочете чекати невідомо скільки, замовлення зроблено і оформлено 3 травня, сьогодні 16-те, замовлення немає, гаряча лінія відповідає на запитання, так, ніби я запитують не про свою посилку, за яку я заплатила власні кошти, а прийшла до них додому і намагаюсь забрати їхнє. Ще й в замовленні, є товари яких у них... Читати відгук Не замовляйте в них нічого онлайн, якщо не хочете чекати невідомо скільки, замовлення зроблено і оформлено 3 травня, сьогодні 16-те, замовлення немає, гаряча лінія відповідає на запитання, так, ніби я запитують не про свою посилку, за яку я заплатила власні кошти, а прийшла до них додому і намагаюсь забрати їхнє. Ще й в замовленні, є товари яких у них не було на складі, але кошти за них повернуться, на протязі 6 днів, після того як я отримаю свої товари, які і близько до мене ще не дійшли 👍 Навіщо робити інтернет - магазин, якщо ви не можете вчасно доставити товар? Та з Китаю іноді швидше доходять посилки. Замовила, щоб зекономити, бо була знижка 30%, а по факту переплачую, тому що, не чистити зуби, і не мити голову вже два тижні неможливо, і приходиться повторно купувати тіж товари в іншому магазині!!!! Сума замовлення на хвилиночку майже 4000 грн

Відмовляються списувати бали

Рома Рома 2 травня, 2025 год
При покупці запевняли мене, що у мене ,,0,, балів на карті лояльності,хоча відображає ,,75,,. Гаряча лінія запевняє що вводять номер телефону аби як,і це ,,не їх вина,,.Пропонують повернути товар якщо не влаштовує ціна. Знижка не відповідає дійсності.
proStor
proStor - национальная сеть специализированных магазинов с косметикой, парфюмерией, бытовой химией. Первый супермаркет proStor был открыт в 2005 году, на сегодняшний день в городах Украины открыто около 145 магазинов. proStor предлагает отличный ассортимент бытовой химии, товаров для детей, декоративной косметики, парфюмерии и другой продукции по уходу за кожей и волосами... детальніше

Рейтинг 1.4 з 5 на підставі 326 відгуків
Косметика та парфюмерія
BROCARD
BROCARD

Рейтинг: 4
1744 відгука
Beauty Time
Beauty Time

Рейтинг: 5
1 відгук
Notino, s.r.o
Notino, s.r.o

Рейтинг: 2.3
252 відгука
Solo.ua (Соло)
Solo.ua (Соло)

Рейтинг: 4.9
85 відгуків
Магазин french-shop
Магазин french-shop

Рейтинг: 1.6
9 відгуків
EVA магазин
EVA магазин

Рейтинг: 1.5
2974 відгука
Parfumka-shop
Parfumka-shop

Рейтинг: 3.3
45 відгуків
Watsons
Watsons

Рейтинг: 2.8
882 відгука