PROSTOR — одна з найбільших в Україні роздрібних мереж формату «дрогері». Основний асортимент магазинів PROSTOR — це товари краси. Так нас зустрічає приваблива реклама цієї мережі. Їдемо далі: в компанії понад 3500 співробітників, та більше 450 магазинів. Якщо полічити то майже 8 осіб працює на одній точці. Тільки с тих людей потрібно відняти співробітників офісу, складів, тощо. І що нам залишається... Читати відгук PROSTOR — одна з найбільших в Україні роздрібних мереж формату «дрогері». Основний асортимент магазинів PROSTOR — це товари краси. Так нас зустрічає приваблива реклама цієї мережі. Їдемо далі: в компанії понад 3500 співробітників, та більше 450 магазинів. Якщо полічити то майже 8 осіб працює на одній точці. Тільки с тих людей потрібно відняти співробітників офісу, складів, тощо. І що нам залишається — 3-4 особи на одному магазині. Такі реалії сучасного PROSTORу. На сайті Work.ua від цієї компанії майже 500 вакансій, і більшість з них буде на посаду адміністратора магазину. Така правда — дуже бракує директорів магазинів. А причини цього дуже банальні: • низька заробітна плата (вже не буду говорити що й не біла і приходить з затримками) • відсутність персоналу • застаріла програма навчання як продавців, так і директорів (якщо бути зовсім чесним навчання полягає на тому, щоб пройти тести, в яких немає взагалі ніякої необхідної інформації для виконання своїх обов’язків. А то що потрібно для роботи повинен сам десь і якось того дізнатись, а якщо не дізнаєшся — ще й по голові постукають, якщо говорити культурно) • відсутність поваги та банальної людяності зі сторони вищого керівництва • відсутність забезпечення самим необхідним в такі скрутні часи (зламані генератори, які повинен сам лагодити, везти бензин, заправляти і то все виконують в більшості жінки). І якщо магазин не знаходиться в сучасному торговельному центрі, а в старих приміщеннях, то можеш стикнутися з іншими проблемами, які повинен вирішувати сам і ніякою допомоги зі сторони керівників • приймання товару на осліп. А пізніше великі нестачі на магазинах. Й спробуй довести, що ти не ідіот, а взагалі невідомо, чи був товар вивантажений на складі, чи просто його приписали до магазину • так само й приймання магазинів. Тобі просто дають точку, а хто, як і коло проводив інвентаризацію — невідомо. І так само всі нестачі лягають на власну кишеню Цей список можна продовжувати і продовжувати. Але саме так виглядає PROSTOR з середини. І якщо хочете отримати дозу адреналіну, стресу, проблем зі здоров’ям та родиною, то в цій компанії ви можете це все знайти.
Зробила замовлення в інтернет магазині, проте вирішила скасувати, бо пізніше помітила, що був не такий спосіб оплати (звичайний, а не віза з 10% знижки). Упустимо момент, що сайт постійно зависав і мало не з 8-ї спроби товар потрапляв у корзину. Припустимо, що це я неуважна. Звернулася у підтримку телефоном, щоб скасувати замовлення, оскільки самостійно в кабінет цього зробити не... Читати відгук Зробила замовлення в інтернет магазині, проте вирішила скасувати, бо пізніше помітила, що був не такий спосіб оплати (звичайний, а не віза з 10% знижки). Упустимо момент, що сайт постійно зависав і мало не з 8-ї спроби товар потрапляв у корзину. Припустимо, що це я неуважна. Звернулася у підтримку телефоном, щоб скасувати замовлення, оскільки самостійно в кабінет цього зробити не можна, як в інших нормальних інтернет магазинах. Працівниця пробурмотіла, що передає замовлення на скасування, а також, що кошти повернуться або "сьогодні, або вже в понеділок". Проте через деякий час мені прилітає смс, що замовлення зібране і щоб я йшла його забирати. На цей раз я вже написала у підтримку, де мені повідомляють, що замовлення скасувати неможливо, і його скасують коли завершиться термін зберігання у точці видачі. Щось там пояснювали, що то не вони роблять, а склад їхні внутрішні порядки. Ніби для мене ця інформація щось змінює. В результаті, я вирішила піти забрати те замовлення, щоб не залишитися взагалі без нічого. Проте мені його не видали: сказали, що воно скасовано. На цей раз вже гроші мені мають повернутися за 5 днів. Складається враження, що техпідтримка вигадує все на ходу, поскаржитися на них неможливо. Дочекаюся своїх коштів і видалю свій акаунт. Сам магазин не може запропонувати нічого особливого: ні вибору товарів, ані привабливих цін. Проте можуть запропонувати недостовірну інформацію зі сторони своїх працівників. Товари, які замовляла, купила в іншому місці за дуже приємною акцією, що ніякі їхні 10% з віза і поряд не стояли. Цього магазину відтепер для мене не існує
Сделав онлайн заказ 19.11.25 года и оплатив сразу.26.11.25года заказ не получила.Позвонив на горячую линию вежливый менеджер сказал,что разберётся...Обратной связи так и не было.27.11.25,позвонив на горячую линию,ответа по моему заказу так и не получила,сделала отказ.30.11.25 возврата денег нет. Не рекомендую.Это просто лохотрон.
Якщо працювати у цій компанії, потрібно бути готовому до того, що керівник та зам., будуть красти товар, переводити в недостачу і оплачуватиме усі працівники. Такого роботодавця ще не бачила. В них під камерами крадуть, вони не звертають увагу. Мабуть, це вигідно! Також, зверхнє ставлення керівника. Краще тут ніколи не працювати. Все це у Черкаській області. Конкретно магазин не хочу казати.... Читати відгук Якщо працювати у цій компанії, потрібно бути готовому до того, що керівник та зам., будуть красти товар, переводити в недостачу і оплачуватиме усі працівники. Такого роботодавця ще не бачила. В них під камерами крадуть, вони не звертають увагу. Мабуть, це вигідно! Також, зверхнє ставлення керівника. Краще тут ніколи не працювати. Все це у Черкаській області. Конкретно магазин не хочу казати. Містечко маленьке та й клієнтів там мало
Тут плюс що можна отримати на магазині та не оплачувати за доставку Мінусів ніколи немає товару в наявності, на сайті завжди світиться в наявності навіть якщо його немає. Повернення коштів дуже довго навіть через платіжну систему. Жахливо, для чого інтернет магазин коли немає товару?
Магазин вводить в оману покупців. Не вперше на викладці одна ціна, а на касі інше. Продавці кажуть одну і ту ж відмовку, що не встигли змінити. Цього разу, вже сфотографувала фото з товаром на викладці і ціну яка на касі значно відрізнялася. Товар, 2=1, вартість духів 398 грн. На касі за кожні 260 грн., загалом 520 грн.
Замовила вітаміни для волосся, сплатила за товар онлайн . Мені зразу прийшла смс в вайбері,що формується моє замовлення очікуйте на прибуття. Пройшло пару днів, тиша. Я писала в вайбер не раз, питаючи коли буде моє замовлення, мені ніхто не відповів. Набрала горячу лінію, а там сказали що не бачать платіж, і цього товару немає. Всі платіжи я скинула тоді... Читати відгук Замовила вітаміни для волосся, сплатила за товар онлайн . Мені зразу прийшла смс в вайбері,що формується моє замовлення очікуйте на прибуття. Пройшло пару днів, тиша. Я писала в вайбер не раз, питаючи коли буде моє замовлення, мені ніхто не відповів. Набрала горячу лінію, а там сказали що не бачать платіж, і цього товару немає. Всі платіжи я скинула тоді ще, коли сплатила. Тепер дай Бог ,щоб повернули гроші. Дуже неприємна ситуація, якась "гарашкіна контора".
Обміняла бьютіки на знижку і частина бьютіків сгоріла, повністю обміняти не вийшло, ну і це не все, те що зарахували знижку, вона зникла з мого бонусного рахунку беззворотньо, не встигла навіть скористатися у цей же день, техпідтримка у танку, ніхто не відповідає, ігнорують всі повідомлення, чи є взагалі служба підтримки в просторі? Це жах не рекомендую зв'язуватися взагалі з простором...
компанія Простор-приклад непрофесійності і обдурення клієнтів. Приймала участь в акції, де бьютики обмінювались на подарунок: зібрала 80 000 бьютиків, написала, щоб мені їх обміняли на подарунок, мою заявку прийняли, написали, що протягом місяця надішлють подарунок, через два тижні приходить повідомлення, що подарунок я не отримую, а отримаю бали, що є абсолютно не еквівалентним . Нащо так обдурювати лояльних клієнтів. Це... Читати відгук компанія Простор-приклад непрофесійності і обдурення клієнтів. Приймала участь в акції, де бьютики обмінювались на подарунок: зібрала 80 000 бьютиків, написала, щоб мені їх обміняли на подарунок, мою заявку прийняли, написали, що протягом місяця надішлють подарунок, через два тижні приходить повідомлення, що подарунок я не отримую, а отримаю бали, що є абсолютно не еквівалентним . Нащо так обдурювати лояльних клієнтів. Це просто дно!
В травні місяці натрясла 50 000 бютиків, відразу обміняла їх на подарунок. На сьогоднішній день 27.08.25 ніякого подарунку не отримала. У чат боті Viber сказали, що моє питання вирішать протягом тижня. Тобто за майже три місяці нічого не було відправлено, а 7 днів їм вистачить, щоб все вирішити!((( не рекомендую магазин Prostor для покупок(((
Тональні креми без термінів придатності , марка Lorena це взагалі треш повний . Опису не відповідають , липкі, смердючі тональні креми , консилери, фіксатор брів не фіксує , олівець для брів за 2 дні можна повністю зточити . Підводка не малює , а якщо подає якість ознаки життя то замість чорного -сіре.Продавці консультанти зазвичай різні є і дуже гарні і... Читати відгук Тональні креми без термінів придатності , марка Lorena це взагалі треш повний . Опису не відповідають , липкі, смердючі тональні креми , консилери, фіксатор брів не фіксує , олівець для брів за 2 дні можна повністю зточити . Підводка не малює , а якщо подає якість ознаки життя то замість чорного -сіре.Продавці консультанти зазвичай різні є і дуже гарні і так собі, все залежить від зміни . Ціни в просторі набагато дорожчі ніж у Еві та Аврорі . На останній покупці ледь не зіпсувала собі лице матуючим кремом від мейбелін ( пішло почервоніння, як алергічна реакція, хоча її не маю)крем не мав терміну придатності на пакуванні , мав не приємний запах та текстуру. Будьте обережні і не економте на своєму здоровʼю.
Переваги:
Плюсів жодних .
Недоліки:
Немає термінів придатності ,невдоволення при поверненні , хоча це і зрозуміло.
Найжахливіше обслуговування Оператори незадоволені життям , на задньому фоні кричать діти. Добре що собаки не гавкають Злі неприємні Обслуговування на найнижчому рівні
Я працювала. Багато сил нервів витрачаєш. Працюєш майже без вихідних. Персоналу немає. Зарплату в повному обсязі не виплачують,та й ще вираховують (причини надходять). Не компанія а суцільний жах. Не рекомендую працювати в цих магазинах.
Почнемо з того, що всі норми трудового законодавства ігноруються. При прийнятті не ознайомлюють з графіком, системою оплати праці, озвучується зарплата, яку не виплачуюють; взагалі - умови, озвучені не співбесіді, геть не відповідають реальним. Незрозуміла норма годин, виклики на "Промо", відсутність обіду, робота на ногах (політика компанії). Ставку одного касира поділили між собою керуючі, тому один касир (продавець-консультант, охоронник, прибиральник) має... Читати відгук Почнемо з того, що всі норми трудового законодавства ігноруються. При прийнятті не ознайомлюють з графіком, системою оплати праці, озвучується зарплата, яку не виплачуюють; взагалі - умови, озвучені не співбесіді, геть не відповідають реальним. Незрозуміла норма годин, виклики на "Промо", відсутність обіду, робота на ногах (політика компанії). Ставку одного касира поділили між собою керуючі, тому один касир (продавець-консультант, охоронник, прибиральник) має обслуговувати всі зали, рівняти під лінійку товари, працювати на касі, консультувати клієнтів (плюс цінники, плюс викладка товару за планограмою, яку продавець не бачить) - одночасно. За невиконання одночасно усіх вимог - штрафи - це улюблене слово керуючої. Про керуючу і її заступницю - окрема розмова - маєте їй сподобатися, інакше будете винні за все, що відбувалося не у Вашу зміну. (Пока вона з подружками обговорює покупців на складі, при цьому покупці все це чують). При звільненні отримаєте менше, ніж мінімальна ЗП, лист-розрахунок (який обов'язково має надати роботодавець при звільненні), Ви не отримаєте, як і компенсацію за невикористану відпустку. Можна ще багато надати аргументів проти роботи у цій мережі. Але йти у конюшню на відрадному до Марії - точно не варто, навіть якщо дуже потрібні гроші!!!
Робота повний треш !!!! Обовʼязків більше ніж зарплата усього колективу !!! Директор просто , я вибачаюсь трохи з привітом !!! Зарплатню не підіймають !! А вимог просто дофіга !!! Якщо ви молода амбіційна людина людина то не йдіть ніколи туди працювати !!! Це шл*к !!!
Токсичний магазин, працівники но френдлі , вас можуть знімати на відео , а потім пездіти гарного дня , плюс збирають дані тел. фіо , інше. Будьте обережні , укр дно .
Був мій улюблений магазин на Січових стрільців у Івано-Франківську. Але коли завітала останній раз, то дуже розчарувалась.. Хотіла придбати помаду. Ціни на неї не було. Підійшов хлопчина..спитав що шукаю..сказав, що ще не встигли всі ціни викласти. Мого номеру не було, то запропонував якусь з розпродажу...я передивитись.. вона з терміном до травня..жах..прострочені... ну і для чого мені така помада...
Простор це просто треш, магазини норм обслуговування в них теж. А от вони створили програму простор і придумали там натрясать бютики,навіщо питання? Якщо я трачу свій час, трясу до приза а приз 3-тій місяць уже відправляють та ніяк не можуть. Просила повернути бютики я краще поміняю їх на кошти та скуплюсь але ж ні чекайте мені сказали, обов'язково... Читати відгук Простор це просто треш, магазини норм обслуговування в них теж. А от вони створили програму простор і придумали там натрясать бютики,навіщо питання? Якщо я трачу свій час, трясу до приза а приз 3-тій місяць уже відправляють та ніяк не можуть. Просила повернути бютики я краще поміняю їх на кошти та скуплюсь але ж ні чекайте мені сказали, обов'язково буде відправка... Чекаю 3-тій місяць наголошую, або не робіть цих програм з такими призами, або відправляйте клієнтам вчасно.... результату 0 а час мій витрачений....
23 червня дізналася, що відправляють подарунки за 14.05, сама обміняла бьютики 22.05, а вчора 2 липня мені повідомили, що відправляють лише за 16.05. Як таке може бути, цим займається одна людина на всю мережу, в них по декілька тисяч цих боксів на один день, можливо вони шукають найгірші та найнепотрібніші товари, щоб відправити. Можливо треба було створити щось на... Читати відгук 23 червня дізналася, що відправляють подарунки за 14.05, сама обміняла бьютики 22.05, а вчора 2 липня мені повідомили, що відправляють лише за 16.05. Як таке може бути, цим займається одна людина на всю мережу, в них по декілька тисяч цих боксів на один день, можливо вони шукають найгірші та найнепотрібніші товари, щоб відправити. Можливо треба було створити щось на зразок списку з базових товарів, з яких люди могли б самі створити свій бокс і швидко його отримати, або заздалегідь підготувати набори. Ми живемо в країні, де війна, де люди звісно захочуть отримати щось безкоштовно, напевно про це ви не думали. Чи взагалі зробили б подарункову карту чи сертифікат, який можна отримати, але обмежену кількість раз за одним номером. Якщо ця якція була створена для залучення клієнтів, то вона точно провалилася.
Вже як 2 місяці чекаю на подарунок, у підтримці пишуть, що багато замовлень і вони не мають часу відправити. Як на мене розводняк. Навіщо обманювати людей?
Звернулись в магазин за товаром по акції "1+1=3 на всю декоративну косметику". Так як в магазині поблизу потрібного товару не було, замовили через офіційний сайт з доставкою в конкретний магазин. Товар надійшов лише на 4й день і, що саме цікаве, за повну ціну!??! Менеджер почав ліпити кривого, розповідаючи про технічні проблеми, але вирішити ситуацію відмовився. Товар, зрозуміло, не забрали. Категорично... Читати відгук Звернулись в магазин за товаром по акції "1+1=3 на всю декоративну косметику". Так як в магазині поблизу потрібного товару не було, замовили через офіційний сайт з доставкою в конкретний магазин. Товар надійшов лише на 4й день і, що саме цікаве, за повну ціну!??! Менеджер почав ліпити кривого, розповідаючи про технічні проблеми, але вирішити ситуацію відмовився. Товар, зрозуміло, не забрали. Категорично НЕ рекомендую дану мережу!
Я возмущена тем, что я, постоянный клиент магазина, не могу использовать накопленные мною бонусы, т.к я не скачала приложение "простор".Такого абсурда нет ни в одном магазине.Это-грубое нарушение прав человека.
Найгірша компанія, яка тільки існує. Пропрацювала тут 2,5 роки після чого звільнилась через РД. Не компетентна у відношенні до працівників, штату нема, при працевлаштуванні людей обманює за зп та графік роботи. Працюєш, як кінь, на посаді керуючої виконуєш обов'язки продавця, консультанта, товарознавцем, вантажника та прибиральниці. Коли іде мова за експедитора, то компанія уникає цього питання. Відношення не тільки до своїх... Читати відгук Найгірша компанія, яка тільки існує. Пропрацювала тут 2,5 роки після чого звільнилась через РД. Не компетентна у відношенні до працівників, штату нема, при працевлаштуванні людей обманює за зп та графік роботи. Працюєш, як кінь, на посаді керуючої виконуєш обов'язки продавця, консультанта, товарознавцем, вантажника та прибиральниці. Коли іде мова за експедитора, то компанія уникає цього питання. Відношення не тільки до своїх працівників жахливе, а й до найманих водіїв, як привозять товар. Така велика компанія, а економить навіть на тому, щоб купити собі декілька машин, щоб забезпечувати магазини товаром. Постійно на ногах, маєш проговорювати усі стандарти, підходити людей замахувати консультацією, от особисто я вважаю, якщо людині потрібна допомога то вона особисто подійде і попросить тебе, а не ті їхні правила. А ще та їх перевірка ООК чи відео контроль, якщо не пройшов, то все РД тобі мозок винисе. Спілкуватися між собою не можна, бути поруч десь не можна, бо вже порушуєш робочі процеси. Не робота, а суцільний жах.
Переваги:
Жодних плюсів
Недоліки:
1. Працюєш за всіх.
2.Штату нема.
3. Обіцяють велику зп та стабільний графік (15 робочих змін на місяць), а в кінцевому результаті маєш 5 вихідних за місяць.
4. При виплаті чорної заробітної плати з вас стягують комісію.
5. Багато штрафів.
6. Контролюють кожен твій крок та слово.
7. По відчуття, таке враження, що ви в колонії сидите.
На сайті вказують великим шрифтом про акцію, годинник на сайті показує що вона діє, а коли людина замовляє - ціна зовсім інша, акції нема... Менеджер пояснює, що вона вже закінчилась, там маленьким шрифтом написано, внизу...
4 червня обміняла б'ютики на подарунок Подарунка так і не дочекалась.Спочатку казали на гарячий лінії,що 10-14 робочих днів.В чат боті також Анастасія так писала Сьогодні Галина пише зовсім інше.На гарячий лінії сьогодні не представились,не вміють розмовляти і слухати .Замовити особа розмовляла Аферисти та брехуни)))
Переваги:
Нема
Недоліки:
Подарунок так і не відправили.Сьогодні на гарячий лінії нахамили.Брехуни!!!!!Аферисти!!!
Простор в м. Дніпро, просп. Науки, 8а. 14.06.2025. Незважаючи на діючу акцію 50% на другий товар у чеку (товари для гоління) відмовляються робити знижку без надання номера телефону. Нав'язливий сервіс, тому наступного разу до конкурентів!
proStor - национальная сеть специализированных магазинов с косметикой, парфюмерией, бытовой химией. Первый супермаркет proStor был открыт в 2005 году, на сегодняшний день в городах Украины открыто около 145 магазинов. proStor предлагает отличный ассортимент бытовой химии, товаров для детей, декоративной косметики, парфюмерии и другой продукции по уходу за кожей и волосами... детальніше
Для майбутніх директорів
Так нас зустрічає приваблива реклама цієї мережі. Їдемо далі: в компанії понад 3500 співробітників, та більше 450 магазинів. Якщо полічити то майже 8 осіб працює на одній точці. Тільки с тих людей потрібно відняти співробітників офісу, складів, тощо. І що нам залишається... Читати відгук PROSTOR — одна з найбільших в Україні роздрібних мереж формату «дрогері». Основний асортимент магазинів PROSTOR — це товари краси.
Так нас зустрічає приваблива реклама цієї мережі. Їдемо далі: в компанії понад 3500 співробітників, та більше 450 магазинів. Якщо полічити то майже 8 осіб працює на одній точці. Тільки с тих людей потрібно відняти співробітників офісу, складів, тощо. І що нам залишається — 3-4 особи на одному магазині. Такі реалії сучасного PROSTORу. На сайті Work.ua від цієї компанії майже 500 вакансій, і більшість з них буде на посаду адміністратора магазину. Така правда — дуже бракує директорів магазинів. А причини цього дуже банальні:
• низька заробітна плата (вже не буду говорити що й не біла і приходить з затримками)
• відсутність персоналу
• застаріла програма навчання як продавців, так і директорів (якщо бути зовсім чесним навчання полягає на тому, щоб пройти тести, в яких немає взагалі ніякої необхідної інформації для виконання своїх обов’язків. А то що потрібно для роботи повинен сам десь і якось того дізнатись, а якщо не дізнаєшся — ще й по голові постукають, якщо говорити культурно)
• відсутність поваги та банальної людяності зі сторони вищого керівництва
• відсутність забезпечення самим необхідним в такі скрутні часи (зламані генератори, які повинен сам лагодити, везти бензин, заправляти і то все виконують в більшості жінки). І якщо магазин не знаходиться в сучасному торговельному центрі, а в старих приміщеннях, то можеш стикнутися з іншими проблемами, які повинен вирішувати сам і ніякою допомоги зі сторони керівників
• приймання товару на осліп. А пізніше великі нестачі на магазинах. Й спробуй довести, що ти не ідіот, а взагалі невідомо, чи був товар вивантажений на складі, чи просто його приписали до магазину
• так само й приймання магазинів. Тобі просто дають точку, а хто, як і коло проводив інвентаризацію — невідомо. І так само всі нестачі лягають на власну кишеню
Цей список можна продовжувати і продовжувати. Але саме так виглядає PROSTOR з середини. І якщо хочете отримати дозу адреналіну, стресу, проблем зі здоров’ям та родиною, то в цій компанії ви можете це все знайти.
Некомпетентна служба підтримки
Звернулася у підтримку телефоном, щоб скасувати замовлення, оскільки самостійно в кабінет цього зробити не... Читати відгук Зробила замовлення в інтернет магазині, проте вирішила скасувати, бо пізніше помітила, що був не такий спосіб оплати (звичайний, а не віза з 10% знижки). Упустимо момент, що сайт постійно зависав і мало не з 8-ї спроби товар потрапляв у корзину. Припустимо, що це я неуважна.
Звернулася у підтримку телефоном, щоб скасувати замовлення, оскільки самостійно в кабінет цього зробити не можна, як в інших нормальних інтернет магазинах. Працівниця пробурмотіла, що передає замовлення на скасування, а також, що кошти повернуться або "сьогодні, або вже в понеділок".
Проте через деякий час мені прилітає смс, що замовлення зібране і щоб я йшла його забирати. На цей раз я вже написала у підтримку, де мені повідомляють, що замовлення скасувати неможливо, і його скасують коли завершиться термін зберігання у точці видачі. Щось там пояснювали, що то не вони роблять, а склад їхні внутрішні порядки. Ніби для мене ця інформація щось змінює.
В результаті, я вирішила піти забрати те замовлення, щоб не залишитися взагалі без нічого. Проте мені його не видали: сказали, що воно скасовано. На цей раз вже гроші мені мають повернутися за 5 днів.
Складається враження, що техпідтримка вигадує все на ходу, поскаржитися на них неможливо. Дочекаюся своїх коштів і видалю свій акаунт. Сам магазин не може запропонувати нічого особливого: ні вибору товарів, ані привабливих цін. Проте можуть запропонувати недостовірну інформацію зі сторони своїх працівників. Товари, які замовляла, купила в іншому місці за дуже приємною акцією, що ніякі їхні 10% з віза і поряд не стояли. Цього магазину відтепер для мене не існує
Не рекомендую
Не рекомендую.Это просто лохотрон.
Обкрадають
Також, зверхнє ставлення керівника. Краще тут ніколи не працювати. Все це у Черкаській області. Конкретно магазин не хочу казати.... Читати відгук Якщо працювати у цій компанії, потрібно бути готовому до того, що керівник та зам., будуть красти товар, переводити в недостачу і оплачуватиме усі працівники. Такого роботодавця ще не бачила. В них під камерами крадуть, вони не звертають увагу. Мабуть, це вигідно!
Також, зверхнє ставлення керівника. Краще тут ніколи не працювати. Все це у Черкаській області. Конкретно магазин не хочу казати. Містечко маленьке та й клієнтів там мало
Інтернет-магазин найгірший
Мінусів ніколи немає товару в наявності, на сайті завжди світиться в наявності навіть якщо його немає.
Повернення коштів дуже довго навіть через платіжну систему.
Жахливо, для чого інтернет магазин коли немає товару?
Робота ужас
Нікому не раджу цей магазин
Обманюють покупців
Цього разу, вже сфотографувала фото з товаром на викладці і ціну яка на касі значно відрізнялася.
Товар, 2=1, вартість духів 398 грн.
На касі за кожні 260 грн., загалом 520 грн.
Дурять клієнтів
Всі платіжи я скинула тоді... Читати відгук Замовила вітаміни для волосся, сплатила за товар онлайн . Мені зразу прийшла смс в вайбері,що формується моє замовлення очікуйте на прибуття. Пройшло пару днів, тиша. Я писала в вайбер не раз, питаючи коли буде моє замовлення, мені ніхто не відповів. Набрала горячу лінію, а там сказали що не бачать платіж, і цього товару немає.
Всі платіжи я скинула тоді ще, коли сплатила. Тепер дай Бог ,щоб повернули гроші.
Дуже неприємна ситуація, якась "гарашкіна контора".
Обдурюють клієнтів на гроші
як Простор дурить клієнтів
Не рекомендую…!
Просто жах!
Жахливе обслуговування
Оператори незадоволені життям , на задньому фоні кричать діти. Добре що собаки не гавкають
Злі неприємні
Обслуговування на найнижчому рівні
Негативний ввдгук
Не компанія а суцільний жах. Не рекомендую працювати в цих магазинах.
найгірша робота (магазин у Києві на пр-ті Відрадний)
Треш Компанія!!!
Поганий Відгук
Будьте обережні , укр дно .
Жахливе обслуговування
Але коли завітала останній раз, то дуже розчарувалась..
Хотіла придбати помаду. Ціни на неї не було. Підійшов хлопчина..спитав що шукаю..сказав, що ще не встигли всі ціни викласти. Мого номеру не було, то запропонував якусь з розпродажу...я передивитись.. вона з терміном до травня..жах..прострочені... ну і для чого мені така помада...
Програма не подобається
А от вони створили програму простор і придумали там натрясать бютики,навіщо питання? Якщо я трачу свій час, трясу до приза а приз 3-тій місяць уже відправляють та ніяк не можуть. Просила повернути бютики я краще поміняю їх на кошти та скуплюсь але ж ні чекайте мені сказали, обов'язково... Читати відгук Простор це просто треш, магазини норм обслуговування в них теж.
А от вони створили програму простор і придумали там натрясать бютики,навіщо питання? Якщо я трачу свій час, трясу до приза а приз 3-тій місяць уже відправляють та ніяк не можуть. Просила повернути бютики я краще поміняю їх на кошти та скуплюсь але ж ні чекайте мені сказали, обов'язково буде відправка...
Чекаю 3-тій місяць наголошую, або не робіть цих програм з такими призами, або відправляйте клієнтам вчасно.... результату 0 а час мій витрачений....
Акція шалена тряска
Подарунок за бьютики
Лохотрон, а не подарунок за бʼютики
Аферисти! Повний лохотрон! Не ведеться!
Повний треш, жах і зневага до клієнтів!
Категорично... Читати відгук Звернулись в магазин за товаром по акції "1+1=3 на всю декоративну косметику". Так як в магазині поблизу потрібного товару не було, замовили через офіційний сайт з доставкою в конкретний магазин. Товар надійшов лише на 4й день і, що саме цікаве, за повну ціну!??! Менеджер почав ліпити кривого, розповідаючи про технічні проблеми, але вирішити ситуацію відмовився. Товар, зрозуміло, не забрали.
Категорично НЕ рекомендую дану мережу!
Возмущение
Найгірша компанія ТОВ "Нуміс" Prostor
prostor обманює легковірних
Обміняла б'ютики на подарунок 4 червня .На гарячий лінії казали,що протягом 10-14 робочих днів .??
Простор Дніпро, просп. Науки, 8
Простор в м. Дніпро, просп. Науки, 8а. 14.06.2025. Незважаючи на діючу акцію 50% на другий товар у чеку (товари для гоління) відмовляються робити знижку без надання номера телефону. Нав'язливий сервіс, тому наступного разу до конкурентів!